aquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoer!
Je weet wat ze zeggen over mensen die A zeggenquote:
nusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die A zeggen
ik hoop Obamaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:29 schreef borisz het volgende:
Wie wordt president in de VS ?
Obamaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Afro-Amerikaan geef ik een goede kans.
Clinton ligt volgens mij beter als kandidaat tegen een republikein dan Edwards. Maar Obama moet het gaan doen. Popolon is ook fan van hemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Edwards is wel een outsider, die ik ook kansrijk acht. Clinton minder, weet niet precies waarom ik dat denk.
nee de eerste voorverkiezingen waren beginnen zoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef dndiek het volgende:
Wat een vraag op dit tijdstip van de avond, borisz
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Clinton ligt volgens mij beter als kandidaat tegen een republikein dan Edwards. Maar Obama moet het gaan doen. Popolon is ook fan van hem
Je hebt iig 30 miljoen huisvrouwen achter jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.
Wat willen de Fokkers, Obama of Clinton ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:29 schreef borisz het volgende:
Wie wordt president in de VS ?
ach alle sterren in de VS kiezen in een kandidaat en maken zich daar hard voor. Is heel gebruikelijk. Obama heeft geluk dat hij één van de meest invloedrijkste achter zich heeft staanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |