quote:Martin O'Neill would absolutely love a run in the FA Cup!
And O'Neill insists the players will be doing everything they can to bring some more New Year cheer to the Villa Park crowd on Saturday.
He said: ""Manchester United is a big, big game for us.
"We've got respite for the rest of the week from the Premier League programme and we'll deal with it accordingly.
"I think the fans are excited by it and we'd love a Cup run - we'd be delighted.
"We'll give it everything we've got, and whatever happens, it won't be for want of trying."
O'Neill also praised the contribution of Villa star defender Martin Laursen against Tottenham.
"Laursen was up against a world class centre forward, but he headed everything last night and I thought he was absolutely terrific from start to finish.
"Zat Knight didn't start against Tottenham, but he's been brilliant too.
"I'll even forgive him blazing that one over the bar! When I saw it was Martin, I wasn't expecting too much - I turned away!
hier wel in eigen land nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
John Motson is eigenlijk wel 'n held onder de commentatoren, ik zou willen dat ie 't commentaar bij NL-wedstrijden ook deed
Speelde verder een prima wedstrijd dus diequote:
deze fout is beslissend.. dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Speelde verder een prima wedstrijd dus dieis niet echt nodig.
Het inbrengen van Rooney blijkt dus beslissend te zijn, Bouma's fout niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:01 schreef BigFire het volgende:
[..]
deze fout is beslissend.. dusis wel op z'n plaats
Bouma stond overduidelijk te choken dus zijn reactie is meer dan terecht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Het inbrengen van Rooney blijkt dus beslissend te zijn, Bouma's fout niet.
als hij gewoon oplet is er niks aan de hand. die 2de goal was bij een 0-0 niet per definitie gevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Het inbrengen van Rooney blijkt dus beslissend te zijn, Bouma's fout niet.
Als Ajacied ben jij natuurlijk niet erg objectief geziens Bouma's clubverleden. Ik zie nog altijd liever Bouma linksback bij Oranje dan Urby ofzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bouma stond overduidelijk te choken dus zijn reactie is meer dan terecht.
En nu laat ik even van mijn kant horen: Bouma![]()
Hij speelt wel alles bij Aston Villa maar als linksback en daar heeft ie echt de snelheid niet voor, ik zie hem liever op de plaats van Mathijsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
als hij gewoon oplet is er niks aan de hand. die 2de goal was bij een 0-0 niet per definitie gevallen.
ik vind het ook jammer hoor. ik zie graag Nederlandse verdedigers die het goed doen want die hebben we hard nodig in Oranje. hoopte dat Bouma beter was geworden maar dit was echt triest.
Ah kijk aan. Iemand die in het verleden bij een van onze concurrenten heeft gespeeld is ook reden genoeg om de speler meteen af te katten. Dat is natuurlijk vanzelfsprekend jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Als Ajacied ben jij natuurlijk niet erg objectief geziens Bouma's clubverleden. Ik zie nog altijd liever Bouma linksback bij Oranje dan Urby ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |