Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, verkeerde cap
[ afbeelding ]
Ships! Weer niet goed.
[ afbeelding ]
Tjongejonge mazaru, let nou eens op
[ afbeelding ]
Die moest ik hebben
Ja doei en jij geloofd dat. Nou ik niet sorryquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en daar voelt hij zich schuldig over en heeft al tig keer gezegd dat het zijn fout was.
Case closed.
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Oja, ik snap trouwens ook niet waarom riri telkens zo afgebrand wordt, hier in de COS.
Ze heeft het altijd over dingen die op streams gebeuren, en vaak deel ik haar mening (bijvoorbeeld dat Huub zijn verdriet overschreeuwd, in plaats van verwerkt). Maar zelfs als ik haar mening niet zou delen, snap ik het niet.
Is er tenminste één persoon on topic, valt nog de hele COS er over heen.
riri : ik vind het dapper van je dat je blijft doorgaan. Keep up the good work
Dan mag ze ook als attractie door Nederland trekken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?
Jouw probleemquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja doei en jij geloofd dat. Nou ik niet sorry
Als ze het maar vaak genoeg herhaalt gelooft ze het zelf ook nog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Dark het volgende:
A - Wel gek dat je een relatie met Huub gehad hebt.
L - Weet je wat het was, het was angst, ik zag het in mijn ogen, het was gewoon angst!
Amen avonnequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
[..]
werkelijk Guuskee,
Ik heb jou nog nooit iets zien posten over iets wat op de streams gebeurt.
Als er iemand is die de mond vol heeft van "Lieke is een kutwijf" "mag Lieke een nekschot" en "hoe noemden ze vrouwen in de oorlog ook al weer die fout waren" dan ben jij dat wel tegen woordig.
Dus ik zou zeggen : Do as you preach
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zal ik even een voorbeeldje geven dan?
dit zijn 4 posts achter elkaar. de eerste waar ik op stuitte.
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij schrijft wat ik denk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? De tering zeg wat ben jij een irritant figuur met dat gezeik van je steeds. Heb jij een huub obsessie ofzo? Ik post zelden maar ik lees wel mee de hele tijd, en dat gezeik van je hangt me aardig de strot uit. Hoe oud ben je? Gedraag je verdomme eens.
Dat zal een flinke nieuwjaarsbonus zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?
Mee eens, al die posts met steeds hetzelfde word ik ook galiisch van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.
Ja, huub schenkt wodka in, huub mag blijkbaar nog niet drinken etc etc dat is erg relevant, gaat alleen maar over Huub.
Ik hoop op het laatstequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Komt Selene nog terug of is ze weggemoffeld?
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Dan mag ze ook als attractie door Nederland trekken.
Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.
Ja, huub schenkt wodka in, huub mag blijkbaar nog niet drinken etc etc dat is erg relevant, gaat alleen maar over Huub.
[DGK] Streamverslagenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Fijn dat je er weer bent Copycat, miste je al.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
gezelligheids mensje.. k zeg ik hou dr vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
Chantal praat gezellig het etentje aan elkaar. Ze wil gewoon lekker gezellig doen.
Het is geen dochter van Einstein maar ze is wel lief.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!
nee ik voel me niet aangesproken. daarvoor post ik te weinig hier de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
De eerste is on topic, en de derde denk ik ook. De tweede ben ik het helemaal mee eens.
Kortom, lekker laten posten.
Begrijp ik hier trouwens uit dat jij je aangesproken voelt als zijnde "afbrander"? Niet meer doen, dan, he?
Goed, ik ga maar eens on topic vanaf nu.
Nu maar hopen dat er geen houten paal in de circustent staat. Die zijn wel licht ontvlambaar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Ik weet niet anders dan dat ze terug zou komen ze is een paar dagen naar fam. oud en nieuw vieren.(die wonen in het buitenland.)quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Arghhhhhhh.. neeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
Dat is zeker een aparte plaats om in de tv te zitten idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Chantal vond het heel uniek dat ze in de tv zat
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, verkeerde cap
[ afbeelding ]
Ships! Weer niet goed.
[ afbeelding ]
Tjongejonge mazaru, let nou eens op
[ afbeelding ]
Die moest ik hebben
Vraag het Brian of Amanda...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?
geloof er niks van, dat depri mens zit soms zo vaag te wezen midden in de nacht...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
Zei dat meisje nou dat haar moeder is overleden aan anorexia?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef webextreme.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nix gebeurt hoor
D'r is een patroon te herkennen idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, al die posts met steeds hetzelfde word ik ook galiisch van.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:29 schreef mootie het volgende:
Argh....... toch te genant hoe Lieke echt alles uit de doeken doet over haar en Huub tegen haar nieuwe vriendjes. Zelfs het sexleven wordt besproken.
Ga jij me nu vertellen dat ze het allemaal gespeeld heeft? :quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Lieke - de afgelopen 6/7 maanden was niet echt, het begint pas nu!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Dark het volgende:
Brian - Huub is de leider van de boetes en hij kan het niet uitstaan dat lieke de rijkste vrouw is!
misschien zit ze wel in die selectieprocedure, maar denk niet dat ze daar doorheen gaat komen, we hebben al een zeikerd en 1 is genoegquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:31 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
geloof er niks van, dat depri mens zit soms zo vaag te wezen midden in de nacht...
bleghh
Ach, kindje van godquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian had al 50 boetes kunnen hebben + vele disqualificaties. Waar haalt ie het lef vandaan om zoiets te zeggen
ik lurk alleen nog maar want ik walg van deze kut-cossenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wil je dan in discussie, ik bedoel als je antihuub bent zoals moi, dan is het zinloos om mij een andere mening daartoe te krijgen(altans als dat niet duidelijk was bij deze) , waarom is het erg dat men het niet eens is met elkaar.
Ah... ze geeft het eindelijk toequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Huub schenkt een behoorlijke scheut wodka in is een feit en geen bull-shitquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
Ok gij hoeft oewe kop nie dicht te houwe Guuskee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik lurk alleen nog maar want ik walg van deze kut-cossen![]()
![]()
![]()
en heb geen zin in constant mijn post te moeten verantwoorden, dat constante gekibbel tussen iedereen is onzin, nutteloos, en zeer irritant.
dus verwacht geen posts meer van mij, de lol is eraf
Oh ja 'ze heeft 6/7 maanden niet haarzelf kunnen zijn bij Huub en voelt zich nu pas echt vrij nu ze de relatie met hem verbroken heeft'. Gadver, wat een Viva peptalk zeg. Ciska Dresselhuys zou trots op haar zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Wacht het nog even af joh. Ik zou je enorm missen hier en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
en heb geen zin in constant mijn post te moeten verantwoorden, dat constante gekibbel tussen iedereen is onzin, nutteloos, en zeer irritant.
Zelfs de achterkantquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
Huub "ik sta nergens naakt op internet"
Toch wel 2 keer die lange leuter gezien, hoor.
Eensch, vind er geen zak meer aan om terug te lezen ook. 2% over de streams en de rest is mekaar afzeiken.quote:
BTW: Ik mis wel een hoop grafische verslaglegging in de COSsen de laatste tijd..
Gewoon doorzetten en bepaalde personen negeren. Over Sylvia werd ook dagelijks de meeste walchelijke dingen geschreven op FOK, maar dat heeft me nooit tegengehouden hier te posten. Tegenwoordig skip ik bepaalde posts zodra ik bepaalde avatars zie, is gewoon een automatisme gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
In dat geval is het OPZIJ, nu ga ik echt tv kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja 'ze heeft 6/7 maanden niet haarzelf kunnen zijn bij Huub en voelt zich nu pas echt vrij nu ze de relatie met hem verbroken heeft'. Gadver, wat een Viva peptalk zeg. Ciska Dresselhuis zou trots op haar zijn.
Guuskee, niet weggaan, niet verantwoorden, gewoon lekker doorposten!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze waren "vrij" laat met het normale eten?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef avonne het volgende:
Hoezo serveert JW om half 12 nog een toetje
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, die bedoel ik. Walgelijke lelijke tuinbroek-potten propagandaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval is het OPZIJ, nu ga ik echt tv kijken
Ach jo ik ben het niet met je eens, maar je hoeft voor mij je mening niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoel ik. Walgelijke lelijke tuinbroek-potten propaganda
nope. ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht het nog even af joh. Ik zou je enorm missen hier en ik ben vast niet de enige.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Guuskee, niet weggaan, niet verantwoorden, gewoon lekker doorposten!
Eczeem is helaas (in dit geval) niet besmettelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ik pies in mijn broek als ze morgen alledrie eczeem en infecties over hen hele lijf hebben
Ik heb zo'n godsgruwelijke teringhekel gekregen aan dat kutwoord!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef noekje het volgende:
Chantal vindt Jaap niet oprecht. Huub vindt ze wel oprecht.
Ik ben alleen oprecht als ik dronken benquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n godsgruwelijke teringhekel gekregen aan dat kutwoord!
Oprecht!![]()
dit was slechts mijn mening over het woord oprecht...verder niks..
Ik heb er inmiddels ook oprecht een hekel aan gekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oprecht!![]()
Wel ontopic blijven héquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oprecht!![]()
Dat is nou jammerquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Exceem is helaas (in dit geval) niet besmettelijk.
OMGquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ik pies in mijn broek als ze morgen alledrie eczeem en infecties over hen hele lijf hebben
Of genitale wratjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is nou jammer![]()
Maar misschien drijft er nog wel ergens een chlamydiacelletje in de rondte
Helemaal gelezen mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef akveor het volgende:
Had net een mailtje gepost aangezien de sfeer hier belabberdis dump ik het hier ook maar....
Iedereen maakt zich denk ik veel te druk. Ik denk dat we in een overgangsfase zitten. Die nieuwe wordt ons toch door de strot gedrukt en die zal toch ook backup moeten hebben.
Ik denk dat het een stuk gezonder voor Lieke is dat ze niet meer met Huub speelt. Ik vermoed dan ook dat zij meer weet ivm de eventueele nieuwe. Het is mij allemaal te toevallig. Huub wordt geisoleerd. De vraag is door wie? Ik denk meer door zichzelf en zijn opstelling. Hij moet z'n kop erbij houden want hij kan het spel spelen. Hij moet rustig blijven en eens bedenken door wie hj werkelijk geplayt word.
Ik erger me momenteel aan beide. Het is Lieke die uit is op wraak en een beetje recht heeft ze daar ook wel op na die leugen van Huub. Ik denk dat Huub gewoon een beetje te ver is gegaan. Het is jammer dat Lieke de met z'n drieen naar de finale heeft gebroken maar ik denk dat dat moest. Ik vind het wel goed want drie is gewoon teveel. Je zult anders altijd dit soort spanningen houden.
Ik erger me meer aan Jaap die niet duidelijk is in het absoluut backuppen van Huub. Daaruit merk je dat hij niet durft... en eigenlijk misschien wel bang is om alleen met Huub opgescheept te zitten. Maar in mijn ogen heeft hij ook geen keuze.
Maar Lieke is overgelopen maar Brian en Amanda blijven haar gewoon wegstemmen. We krijgen eind januari natuurlijk wel een fake stemming tegen Lieke waar Brian en Amanda haar erin houden omdat ze weten dat Jaap haar niet weg mag sturen en Huub een beetje over de zeik te krijgen.
Vervelender vind ik de COS. Zelf hou ik er niet zo van dat er zoveel tegen Huub en Lieke gepost wordt. Iedereen moet het natuurlijk even verwerken en z'n frustraties uiten maar we blijven wel erg lang hangen in een bijna agressieve flow. En erg jammer dat er zo weinig geluisterd wordt naar elkaar maar constant menen in de verdediging voor je favo te moeten schieten, En vooral te benadrukken hoe goed of hoe slecht die andere wel niet is. Dat leest zeer irritant. Ik sla die posts dan ook maar over. En eigenlijk is dat toch niet wat je als poster wilt.
Jammer, want het is me gebleken dat wanneer het bashen en de agressieve ondertoon verdwijnt er best wel veel begrip voor beide partijen kan zijn. Het overgrote deel blijft toch tegen Brian. Nou mij maakt het niet uit of Lieke of Huub kan zorgen dat hij vertrekt. Het is nu eenmaal ook niet zo dat er maar 1 schuldige is. Of eigenlijk misschien ook wel: KUTFEBO
Ook vind ik de streams best wel interessant. (Okay, het is even filteren want soms trek ik het geneuzel ook niet). Ik vond het gedoe als Lieke ultieme backup van Huub erg verhelderend. Vannacht kreeg ik ook weer even het gevoel dat de oude DGK even terug was. Wat maakt het uit wie tegen wie schreeuwt als het op het scherpst van de snede gaat is toch beter om naar te kijken dan naar dat relatie geneuzel. De kijker zal in de PP wel bepalen wie het slimst, meest gehaait en de meeste humor heeft.
jezus, wat een taalgebruik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oprecht!![]()
no harm done, even goede vrienden?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik laat mij ook wel eens gaan hoor...gebeurt eigenlijk zelden..
En dat komt naar mijn mening door het maandenlange negatieve gepraat van Lieke. Als ze Brian en Amanda even confronteert met het verleden en er dan desnoods overheen stapt is er niks gaande. Ze confronteert niemand met zijn/haar daden maar loopt elke minuut van de dag negatief te praten over Huub. Dat lokt reacties die over het negatieve gelul gaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef akveor het volgende:
Vervelender vind ik de COS. Zelf hou ik er niet zo van dat er zoveel tegen Huub en Lieke gepost wordt. Iedereen moet het natuurlijk even verwerken en z'n frustraties uiten maar we blijven wel erg lang hangen in een bijna agressieve flow. En erg jammer dat er zo weinig geluisterd wordt naar elkaar maar constant menen in de verdediging voor je favo te moeten schieten, En vooral te benadrukken hoe goed of hoe slecht die andere wel niet is. Dat leest zeer irritant. Ik sla die posts dan ook maar over. En eigenlijk is dat toch niet wat je als poster wilt.
Jammer, want het is me gebleken dat wanneer het bashen en de agressieve ondertoon verdwijnt er best wel veel begrip voor beide partijen kan zijn. Het overgrote deel blijft toch tegen Brian. Nou mij maakt het niet uit of Lieke of Huub kan zorgen dat hij vertrekt. Het is nu eenmaal ook niet zo dat er maar 1 schuldige is. Of eigenlijk misschien ook wel: KUTFEBO
Heel je verhaal gelezen maar ff iets ingekort tot het stukje waar ik dus mijn twijfels over heb, zelf geloof ik nl niet dat er een "echte" leugen is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:51 schreef akveor het volgende:
Had net een mailtje gepost aangezien de sfeer hier belabberdis dump ik het hier ook maar....
.................................................Het is Lieke die uit is op wraak en een beetje recht heeft ze daar ook wel op na die leugen van Huub. Ik denk dat Huub gewoon een beetje te ver is gegaan. ..............
**Zucht**quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dat komt naar mijn mening door het maandenlange negatieve gepraat van Lieke. Als ze Brian en Amanda even confronteert met het verleden en er dan desnoods overheen stapt is er niks gaande. Ze confronteert niemand met zijn/haar daden maar loopt elke minuut van de dag negatief te praten over Huub. Dat lokt reacties die over het negatieve gelul gaan.
Is op de streams te horen, dus commentaren op de streams worden vanzelf negatief daardoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:06 schreef agter het volgende:
[..]
**Zucht**
Vind je niet dat je Lieke iets te veel macht toebedeelt?
Hoe oud is Chantal eigelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk gesprek in kantoor tussen Jaap, Huub en Chantal.
Echt een verademing, ze lijkt me de ideale gastspeler FEBO
Zat het ook net te denken. Van mij mag Chantal best vaker komen, of zelfs gastspeler worden. Gewoon normale gesprekken op de streams, da's lang geleden...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap van Chantal ...... Om acht uur heeft ze vanuit de auto gebeld dat ze iets later zou komen, het kom wel half negen worden ........ En om elf uur is ze er al !
Ze gaan ons gewoon Selene weer door onze strot duwenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En vooral op een normale toon Dat is iets wat ik echt mis in DGK. Niet dat samenzweerderige maar leuk en open. Intresse tonen in een ander... mooi.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat het ook net te denken. Van mij mag Chantal best vaker komen, of zelfs gastspeler worden. Gewoon normale gesprekken op de streams, da's lang geleden...
Begrijp van haar dat ze op het ogenblik toch niet veel beters te doen heeft, dus waarom zou ze niet
Maar bij nader inzien kan de terugkeer van Selene toch wel interessant zijn hoor. Amanda heeft een vriendin nodig, en doet het nu met Lieke die daar duidelijk blij mee is. Maar wat gebeurt er zodra Selene, die Lieke niet meer mag, terug is?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze gaan ons gewoon Selene weer door onze strot duwen
We hebben 4 gastspelers gehad tot nu toe (6 als je Nadia en Dennix meeteld) en geen van hun heeft iets bijgedragen aan interessante streams.
Hey, dat had ik nou ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:16 schreef droomkoningin het volgende:
als je niet naar de streams kijkt en alleen luistert... klinkt het soms net of syl dr zit ipv chantal
Selene en Lieke zijn allang weer de beste vriendinnen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
Maar bij nader inzien kan de terugkeer van Selene toch wel interessant zijn hoor. Amanda heeft een vriendin nodig, en doet het nu met Lieke die daar duidelijk blij mee is. Maar wat gebeurt er zodra Selene, die Lieke niet meer mag, terug is?
Geeft je weer een beetje het idee dat je naar een reality soap zit te kijken ipv een soap.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
En vooral op een normale toon Dat is iets wat ik echt mis in DGK. Niet dat samenzweerderige maar leuk en open. Intresse tonen in een ander... mooi.
Hmmm... nou, ik wil het toch eerst zien en dan geloven. Want kijkt Amanda nog wel naar Lieke om als Selene terug is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Selene en Lieke zijn allang weer de beste vriendinnen hoor
Ja, leuke vriendin voor Liekequote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
Zat het ook net te denken. Van mij mag Chantal best vaker komen, of zelfs gastspeler worden. Gewoon normale gesprekken op de streams, da's lang geleden...
Begrijp van haar dat ze op het ogenblik toch niet veel beters te doen heeft, dus waarom zou ze niet
Zelf denk ik dat wanneer Mikey vertrekt er heel snel een nieuwe inkomt en er een maandje geen gastspelers zullen zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar bij nader inzien kan de terugkeer van Selene toch wel interessant zijn hoor. Amanda heeft een vriendin nodig, en doet het nu met Lieke die daar duidelijk blij mee is. Maar wat gebeurt er zodra Selene, die Lieke niet meer mag, terug is?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ja, leuke vriendin voor Lieke(maar ik neem aan dat ze dan niet welkom is?)
![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren dat "iedereen" zo enthousiast over Amanda was, toen ze bij Nena op bezoek was
Achterlijke low-lifes. Ik hoop dat ze in de goot eindigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:21 schreef uniekhoorn het volgende:
A en B hebben zich al 4 uur lang opgepompt om lekker te gaan slapen
Ik kan me nog goed herrinneren dat 30 minuten nadat Amanda binnen was de eerste "wat heeft die een walchelijke stem" berichtjes op FOK verschenenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Dynabite het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat "iedereen" zo enthousiast over Amanda was, toen ze bij Nena op bezoek was
Chantal zegt net dat ze meer met Amanda heeft en niks met Lieke.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het opwarmen is al begonnen .........quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Scandalous het volgende:
Lieke zal wel bij B&A in bed gaan liggen
Ik gaf maar een voorbeeld. Maar ze zitten toch in hetzelfde "kamp"quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef 2live het volgende:
Chantal zegt net dat ze meer met Amanda heeft en niks met Lieke.
Nee hoor dat zijn nu eenmaal de meest interessante personen. Iedereen weet waar Brianquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:23 schreef petraa het volgende:
Huub, Lieke, Huub, Lieke zijn dat tegenwoordig de enige 2 die nog in de kooi zitten ??? Ik heb namelijk geen streams meer en moet het van de COS hebben, maar daar zie ik weinig info staan alleen Huub, Lieke, dus ik neem aan dat die 2 in de finale zitten ?
Als ze pro-Amanda is dan zal ze wel zonder problemen door de selectie procedure komen om gastspeelster te mogen wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:24 schreef 2live het volgende:
Chantal zegt net dat ze meer met Amanda heeft en niks met Lieke.
Nou ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:20 schreef Dynabite het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik ga echt wel kijken hoor als Amanda spuitend in Lieke's gezich klaarkomt.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het opwarmen is al begonnen .........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |