Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.
Ja, huub schenkt wodka in, huub mag blijkbaar nog niet drinken etc etc dat is erg relevant, gaat alleen maar over Huub.
[DGK] Streamverslagenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Komt Selene nog terug of is ze weggemoffeld?
Fijn dat je er weer bent Copycat, miste je al.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
gezelligheids mensje.. k zeg ik hou dr vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
Chantal praat gezellig het etentje aan elkaar. Ze wil gewoon lekker gezellig doen.
Het is geen dochter van Einstein maar ze is wel lief.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!
nee ik voel me niet aangesproken. daarvoor post ik te weinig hier de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
De eerste is on topic, en de derde denk ik ook. De tweede ben ik het helemaal mee eens.
Kortom, lekker laten posten.
Begrijp ik hier trouwens uit dat jij je aangesproken voelt als zijnde "afbrander"? Niet meer doen, dan, he?
Goed, ik ga maar eens on topic vanaf nu.
Nu maar hopen dat er geen houten paal in de circustent staat. Die zijn wel licht ontvlambaar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Ik weet niet anders dan dat ze terug zou komen ze is een paar dagen naar fam. oud en nieuw vieren.(die wonen in het buitenland.)quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Arghhhhhhh.. neeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
Dat is zeker een aparte plaats om in de tv te zitten idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Chantal vond het heel uniek dat ze in de tv zat
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, verkeerde cap
[ afbeelding ]
Ships! Weer niet goed.
[ afbeelding ]
Tjongejonge mazaru, let nou eens op
[ afbeelding ]
Die moest ik hebben
Vraag het Brian of Amanda...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?
geloof er niks van, dat depri mens zit soms zo vaag te wezen midden in de nacht...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
Zei dat meisje nou dat haar moeder is overleden aan anorexia?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef webextreme.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nix gebeurt hoor
D'r is een patroon te herkennen idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, al die posts met steeds hetzelfde word ik ook galiisch van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |