quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:29 schreef mootie het volgende:
Argh....... toch te genant hoe Lieke echt alles uit de doeken doet over haar en Huub tegen haar nieuwe vriendjes. Zelfs het sexleven wordt besproken.
Ga jij me nu vertellen dat ze het allemaal gespeeld heeft? :quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Lieke - de afgelopen 6/7 maanden was niet echt, het begint pas nu!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Dark het volgende:
Brian - Huub is de leider van de boetes en hij kan het niet uitstaan dat lieke de rijkste vrouw is!
misschien zit ze wel in die selectieprocedure, maar denk niet dat ze daar doorheen gaat komen, we hebben al een zeikerd en 1 is genoegquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:31 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
geloof er niks van, dat depri mens zit soms zo vaag te wezen midden in de nacht...
bleghh
Ach, kindje van godquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Brian had al 50 boetes kunnen hebben + vele disqualificaties. Waar haalt ie het lef vandaan om zoiets te zeggen
ik lurk alleen nog maar want ik walg van deze kut-cossenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef maril het volgende:
[..]
Waarom wil je dan in discussie, ik bedoel als je antihuub bent zoals moi, dan is het zinloos om mij een andere mening daartoe te krijgen(altans als dat niet duidelijk was bij deze) , waarom is het erg dat men het niet eens is met elkaar.
Ah... ze geeft het eindelijk toequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Huub schenkt een behoorlijke scheut wodka in is een feit en geen bull-shitquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
Ok gij hoeft oewe kop nie dicht te houwe Guuskee.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik lurk alleen nog maar want ik walg van deze kut-cossen![]()
![]()
![]()
en heb geen zin in constant mijn post te moeten verantwoorden, dat constante gekibbel tussen iedereen is onzin, nutteloos, en zeer irritant.
dus verwacht geen posts meer van mij, de lol is eraf
Oh ja 'ze heeft 6/7 maanden niet haarzelf kunnen zijn bij Huub en voelt zich nu pas echt vrij nu ze de relatie met hem verbroken heeft'. Gadver, wat een Viva peptalk zeg. Ciska Dresselhuys zou trots op haar zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:33 schreef Dark het volgende:
Wacht het nog even af joh. Ik zou je enorm missen hier en ik ben vast niet de enige.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
en heb geen zin in constant mijn post te moeten verantwoorden, dat constante gekibbel tussen iedereen is onzin, nutteloos, en zeer irritant.
Zelfs de achterkantquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
Huub "ik sta nergens naakt op internet"
Toch wel 2 keer die lange leuter gezien, hoor.
Eensch, vind er geen zak meer aan om terug te lezen ook. 2% over de streams en de rest is mekaar afzeiken.quote:
BTW: Ik mis wel een hoop grafische verslaglegging in de COSsen de laatste tijd..
Gewoon doorzetten en bepaalde personen negeren. Over Sylvia werd ook dagelijks de meeste walchelijke dingen geschreven op FOK, maar dat heeft me nooit tegengehouden hier te posten. Tegenwoordig skip ik bepaalde posts zodra ik bepaalde avatars zie, is gewoon een automatisme gewordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
![]()
![]()
In dat geval is het OPZIJ, nu ga ik echt tv kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja 'ze heeft 6/7 maanden niet haarzelf kunnen zijn bij Huub en voelt zich nu pas echt vrij nu ze de relatie met hem verbroken heeft'. Gadver, wat een Viva peptalk zeg. Ciska Dresselhuis zou trots op haar zijn.
Guuskee, niet weggaan, niet verantwoorden, gewoon lekker doorposten!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze waren "vrij" laat met het normale eten?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef avonne het volgende:
Hoezo serveert JW om half 12 nog een toetje
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh ja, die bedoel ik. Walgelijke lelijke tuinbroek-potten propagandaquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval is het OPZIJ, nu ga ik echt tv kijken
Ach jo ik ben het niet met je eens, maar je hoeft voor mij je mening niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:36 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoel ik. Walgelijke lelijke tuinbroek-potten propaganda
nope. ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht het nog even af joh. Ik zou je enorm missen hier en ik ben vast niet de enige.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Guuskee, niet weggaan, niet verantwoorden, gewoon lekker doorposten!
Eczeem is helaas (in dit geval) niet besmettelijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Ik pies in mijn broek als ze morgen alledrie eczeem en infecties over hen hele lijf hebben
Ik heb zo'n godsgruwelijke teringhekel gekregen aan dat kutwoord!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:47 schreef noekje het volgende:
Chantal vindt Jaap niet oprecht. Huub vindt ze wel oprecht.
Ik ben alleen oprecht als ik dronken benquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n godsgruwelijke teringhekel gekregen aan dat kutwoord!
Oprecht!![]()
dit was slechts mijn mening over het woord oprecht...verder niks..
Ik heb er inmiddels ook oprecht een hekel aan gekregen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oprecht!![]()
Wel ontopic blijven héquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Oprecht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |