Had net een mailtje gepost aangezien de sfeer hier belabberd

is dump ik het hier ook maar....
Iedereen maakt zich denk ik veel te druk. Ik denk dat we in een overgangsfase zitten. Die nieuwe wordt ons toch door de strot gedrukt en die zal toch ook backup moeten hebben.
Ik denk dat het een stuk gezonder voor Lieke is dat ze niet meer met Huub speelt. Ik vermoed dan ook dat zij meer weet ivm de eventueele nieuwe. Het is mij allemaal te toevallig. Huub wordt geisoleerd. De vraag is door wie? Ik denk meer door zichzelf en zijn opstelling. Hij moet z'n kop erbij houden want hij kan het spel spelen. Hij moet rustig blijven en eens bedenken door wie hj werkelijk geplayt word.
Ik erger me momenteel aan beide. Het is Lieke die uit is op wraak en een beetje recht heeft ze daar ook wel op na die leugen van Huub. Ik denk dat Huub gewoon een beetje te ver is gegaan. Het is jammer dat Lieke de met z'n drieen naar de finale heeft gebroken maar ik denk dat dat moest. Ik vind het wel goed want drie is gewoon teveel. Je zult anders altijd dit soort spanningen houden.
Ik erger me meer aan Jaap die niet duidelijk is in het absoluut backuppen van Huub. Daaruit merk je dat hij niet durft... en eigenlijk misschien wel bang is om alleen met Huub opgescheept te zitten. Maar in mijn ogen heeft hij ook geen keuze.
Maar Lieke is overgelopen maar Brian en Amanda blijven haar gewoon wegstemmen. We krijgen eind januari natuurlijk wel een fake stemming tegen Lieke waar Brian en Amanda haar erin houden omdat ze weten dat Jaap haar niet weg mag sturen en Huub een beetje over de zeik te krijgen.
Vervelender vind ik de COS. Zelf hou ik er niet zo van dat er zoveel tegen Huub en Lieke gepost wordt. Iedereen moet het natuurlijk even verwerken en z'n frustraties uiten maar we blijven wel erg lang hangen in een bijna agressieve flow. En erg jammer dat er zo weinig geluisterd wordt naar elkaar maar constant menen in de verdediging voor je favo te moeten schieten, En vooral te benadrukken hoe goed of hoe slecht die andere wel niet is. Dat leest zeer irritant. Ik sla die posts dan ook maar over. En eigenlijk is dat toch niet wat je als poster wilt.
Jammer, want het is me gebleken dat wanneer het bashen en de agressieve ondertoon verdwijnt er best wel veel begrip voor beide partijen kan zijn. Het overgrote deel blijft toch tegen Brian. Nou mij maakt het niet uit of Lieke of Huub kan zorgen dat hij vertrekt. Het is nu eenmaal ook niet zo dat er maar 1 schuldige is. Of eigenlijk misschien ook wel: KUTFEBO
Ook vind ik de streams best wel interessant. (Okay, het is even filteren want soms trek ik het geneuzel ook niet). Ik vond het gedoe als Lieke ultieme backup van Huub erg verhelderend. Vannacht kreeg ik ook weer even het gevoel dat de oude DGK even terug was. Wat maakt het uit wie tegen wie schreeuwt als het op het scherpst van de snede gaat is toch beter om naar te kijken dan naar dat relatie geneuzel. De kijker zal in de PP wel bepalen wie het slimst, meest gehaait en de meeste humor heeft.