Lijkt haast de tactiek van Huub....eeerst doen en dan zeggen dat het een grapje isquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij op de man speelde![]()
Ik vond het nogal onaardig neergezet en begreep niet dat het een grapje was, nu dus wel
Het is geen kloontje klik maar eens op zijn posthistorie, daaraan kan je dat goed zien.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, een kloontje wat hij vast in 2002 heeft aangemaakt, voor de zekerheid.
Well spokenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
werkelijk Guuskee,
Ik heb jou nog nooit iets zien posten over iets wat op de streams gebeurt.
Als er iemand is die de mond vol heeft van "Lieke is een kutwijf" "mag Lieke een nekschot" en "hoe noemden ze vrouwen in de oorlog ook al weer die fout waren" dan ben jij dat wel tegen woordig.
Dus ik zou zeggen : Do as you preach
Hoezo had hij haar ouders moeten bellen dan ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:58 schreef riri het volgende:
vindt het ook ronduit onbeschoft dat Huub die ouders niet gebeld heeft...dat had gewoon offstream gekund
Avonne, Dank jequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
[..]
werkelijk Guuskee,
.......
Heb je een plaatje voor me zodat ik eventueel met een liksmilietje kan reagerenquote:
Ach natuurlijk wel, hij is toch niet uit het ledikantje gevallen.....hij had toch wel van te voren kunnen inschatte dat die ouders dit niet zo fraai vinden. Zou jij het leuk vinden als je, je dochter zo over internet heen zien gaan. Dat meisje is voor een hele lange tijd de krooon van haar hoofd afgehaald.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wordt in die zin voor lul gezet dat de redactie al uren weet dat dat meisje niet komt. Daar kan hij zelf toch niks aan doen?
Ga jij eens snel Katies pa bellen om je excuses aan te bieden!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een aantal posts na mijn laatste post maken duidelijk waar ik het over heb. Degenen die zich aangesproken voelen lezen maar even terug.![]()
Ze heeft de hé-le nacht tegen Jaap aan lopen ratelen. Jaap werd er helemaal simpel van.quote:
nee hoor, meer andersom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef riri het volgende:
Het valt erg op dat Huub fans weinig kunnen hebben.
Huub is hun god en kan niets fout doen.
wordt eens wakker zou ik zeggen....
Dankjewelquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
Ruud, m'n complimenten voor je fantastische OP
Helemaal mee eens,quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Oja, ik snap trouwens ook niet waarom riri telkens zo afgebrand wordt, hier in de COS.
Ze heeft het altijd over dingen die op streams gebeuren, en vaak deel ik haar mening (bijvoorbeeld dat Huub zijn verdriet overschreeuwd, in plaats van verwerkt). Maar zelfs als ik haar mening niet zou delen, snap ik het niet.
Is er tenminste één persoon on topic, valt nog de hele COS er over heen.
riri : ik vind het dapper van je dat je blijft doorgaan. Keep up the good work
Misschien moest ze eerst even langs "achter" om het één en ander door te spreken?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel knap van Chantal ...... Om acht uur heeft ze vanuit de auto gebeld dat ze iets later zou komen, het kom wel half negen worden ........ En om elf uur is ze er al !
Mijun dochter was er al niet gekomen.Maar de productie wist gewoon dat ze niet kwam en ze deden net of ze wel kwam.Dat is mijn punt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel, hij is toch niet uit het ledikantje gevallen.....hij had toch wel van te voren kunnen inschatte dat die ouders dit niet zo fraai vinden. Zou jij het leuk vinden als je, je dochter zo over internet heen zien gaan. Dat meisje is voor een hele lange tijd de krooon van haar hoofd afgehaald.
Ow wachtquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je een plaatje voor me zodat ik eventueel met een liksmilietje kan reageren
Ze heeft gisteren gezegd dat ze zou komen. Waarom zou hij daar aan twijfelen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ach natuurlijk wel, hij is toch niet uit het ledikantje gevallen.....hij had toch wel van te voren kunnen inschatte dat die ouders dit niet zo fraai vinden. Zou jij het leuk vinden als je, je dochter zo over internet heen zien gaan. Dat meisje is voor een hele lange tijd de krooon van haar hoofd afgehaald.
Die nacht heeft ze bij Jaap geslapen heb krom gelegen van het lachen , met die meid.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij eens snel Katies pa bellen om je excuses aan te bieden!
Chantal is wel schattig, die gaat echt overal in mee en trapt overal in.
Nee, echt lekker vind ik haar ook niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je een plaatje voor me zodat ik eventueel met een liksmilietje kan reageren
zal ik even een voorbeeldje geven dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Oja, ik snap trouwens ook niet waarom riri telkens zo afgebrand wordt, hier in de COS.
Ze heeft het altijd over dingen die op streams gebeuren, en vaak deel ik haar mening (bijvoorbeeld dat Huub zijn verdriet overschreeuwd, in plaats van verwerkt). Maar zelfs als ik haar mening niet zou delen, snap ik het niet.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:25 schreef riri het volgende:
verslik je niet Huub terwijl je aan het afluisteren bent
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef riri het volgende:
ik vind Huub zo'n kind.....hij is niets meer van wat ie ooit was
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:36 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal para dus....
z'n ogen vallen zo af en toe bijna uit zijn oogkassen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef riri het volgende:
[..]
Huub denkt nog steeds dat hij Lieke jaloers kan maken![]()
Lieke moet hem echt niet meer..vindt het maar een min mannetje...en geef haar eens ongelijk
ook al neukt hij elke dag een ander...haar beeld over hem is allang bevestigd...
Ja, met die exceem van Lieke moet dat hele bad nu onderhand wel doorweekt zijn met huidschilfertjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef SIRA het volgende:
Wat ongelooflijk vies dat Lieke, Brian en Amanda nu al uuuuren in dat bad zitten.
Dat water moet toch ook al koud zijn.
Huhquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij eens snel Katies pa bellen om je excuses aan te bieden!
Chantal is wel schattig, die gaat echt overal in mee en trapt overal in.
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Carlaa het volgende:
[..]
volgens mij zie ik 2 mensen bezig.. en niet alleen Huub
Sjezus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef Dark het volgende:
Lieke vertelt even in bad dat Brian gelijk heeft gehad - over de weinige sex met Huub.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zal ik even een voorbeeldje geven dan?
dit zijn 4 posts achter elkaar. de eerste waar ik op stuitte.
[..]
[..]
[..]
[..]
En nou die van je zelf
En ze wil ook vuurspuwen on tour.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Lieke gaat een paaldansact on tour doen.
Wat een zielig gefrustreerde meid is dat zeg. Ook achteraf lopen te zeiken over de seks terwijl ze er volgensmij zelf altijd bij lag als een zak hooi.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft het in bad nog steeds over Huub, hij is zo intimiderend en manipulatief, hey, niet normaal!
Ja, en daar voelt hij zich schuldig over en heeft al tig keer gezegd dat het zijn fout was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....
Nou dat geloof ik nou ook weer niet, hij was zo lam dat hij later dacht dat een jas een broek was, en die wilde hij aantrekken, was een komisch filmpje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....
Weet je hoe vaak wij dit moeten lezen van Lieke, Amanda, Brain......of lees je daar over heenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, verkeerde cap
[ afbeelding ]
Ships! Weer niet goed.
[ afbeelding ]
Tjongejonge mazaru, let nou eens op
[ afbeelding ]
Die moest ik hebben
Ja doei en jij geloofd dat. Nou ik niet sorryquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en daar voelt hij zich schuldig over en heeft al tig keer gezegd dat het zijn fout was.
Case closed.
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Dan mag ze ook als attractie door Nederland trekken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?
Jouw probleemquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja doei en jij geloofd dat. Nou ik niet sorry
Als ze het maar vaak genoeg herhaalt gelooft ze het zelf ook nog.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Dark het volgende:
A - Wel gek dat je een relatie met Huub gehad hebt.
L - Weet je wat het was, het was angst, ik zag het in mijn ogen, het was gewoon angst!
Amen avonnequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:07 schreef avonne het volgende:
[..]
werkelijk Guuskee,
Ik heb jou nog nooit iets zien posten over iets wat op de streams gebeurt.
Als er iemand is die de mond vol heeft van "Lieke is een kutwijf" "mag Lieke een nekschot" en "hoe noemden ze vrouwen in de oorlog ook al weer die fout waren" dan ben jij dat wel tegen woordig.
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zal ik even een voorbeeldje geven dan?
dit zijn 4 posts achter elkaar. de eerste waar ik op stuitte.
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij schrijft wat ik denk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? De tering zeg wat ben jij een irritant figuur met dat gezeik van je steeds. Heb jij een huub obsessie ofzo? Ik post zelden maar ik lees wel mee de hele tijd, en dat gezeik van je hangt me aardig de strot uit. Hoe oud ben je? Gedraag je verdomme eens.
Dat zal een flinke nieuwjaarsbonus zijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe hoog zal de bonus zijn voor deze warme gevoelens voor Amanda en Brian?
Mee eens, al die posts met steeds hetzelfde word ik ook galiisch van.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.
Ja, huub schenkt wodka in, huub mag blijkbaar nog niet drinken etc etc dat is erg relevant, gaat alleen maar over Huub.
Ik hoop op het laatstequote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Komt Selene nog terug of is ze weggemoffeld?
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef noekje het volgende:
Dan mag ze ook als attractie door Nederland trekken.
Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pffffffff hier wordt ik echt moe van zeg, als er 1 persoon is die van de tig postings off topic is dan is het Riri wel.
Ja, huub schenkt wodka in, huub mag blijkbaar nog niet drinken etc etc dat is erg relevant, gaat alleen maar over Huub.
[DGK] Streamverslagenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef ruby het volgende:
Fijn dat je er weer bent Copycat, miste je al.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
gezelligheids mensje.. k zeg ik hou dr vanquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef noekje het volgende:
Chantal praat gezellig het etentje aan elkaar. Ze wil gewoon lekker gezellig doen.
Het is geen dochter van Einstein maar ze is wel lief.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al vuurspuwend en paaldansend, natuurlijk.Als ze ze onder invloed van de geniën Amanda en Brian maar niet verwart ... paalspuwen en vuurdansen lijken me pijnlijke party-opleukers.
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ga lekker in bad met elkaar, schijnt te helpen!
nee ik voel me niet aangesproken. daarvoor post ik te weinig hier de laatste tijd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
De eerste is on topic, en de derde denk ik ook. De tweede ben ik het helemaal mee eens.
Kortom, lekker laten posten.
Begrijp ik hier trouwens uit dat jij je aangesproken voelt als zijnde "afbrander"? Niet meer doen, dan, he?
Goed, ik ga maar eens on topic vanaf nu.
Nu maar hopen dat er geen houten paal in de circustent staat. Die zijn wel licht ontvlambaar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Ik weet niet anders dan dat ze terug zou komen ze is een paar dagen naar fam. oud en nieuw vieren.(die wonen in het buitenland.)quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Mickey versprak zich, Selene komt morgen terug, had hij van Palma gehoord.
Arghhhhhhh.. neeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
Dat is zeker een aparte plaats om in de tv te zitten idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef mootie het volgende:
Chantal vond het heel uniek dat ze in de tv zat
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, nou....dan zal ze haar "vrienden" wel weer voorzien van alle info.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oeps, verkeerde cap
[ afbeelding ]
Ships! Weer niet goed.
[ afbeelding ]
Tjongejonge mazaru, let nou eens op
[ afbeelding ]
Die moest ik hebben
Vraag het Brian of Amanda...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:27 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, maar wel een douche..........helpt dat ook?
geloof er niks van, dat depri mens zit soms zo vaag te wezen midden in de nacht...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaap heeft gehoord dat selene in de selectie procedure zit om als miljonair terug te komen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
Zei dat meisje nou dat haar moeder is overleden aan anorexia?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef webextreme.nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nix gebeurt hoor
D'r is een patroon te herkennen idd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mee eens, al die posts met steeds hetzelfde word ik ook galiisch van.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:29 schreef mootie het volgende:
Argh....... toch te genant hoe Lieke echt alles uit de doeken doet over haar en Huub tegen haar nieuwe vriendjes. Zelfs het sexleven wordt besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |