Chantal is een Bossche Bolquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef ruby het volgende:
Hallo allemaal.
Nog een heel gelukkig nieuw jaar allemaal.![]()
Who on earth is Chantal?
Sporen jullie wel helemaal, hier zo op de man te blijven spelen? Het was een grapje omdat de verschrijvingen grappig waren, en Ruud heeft het vanzelfsprekend ook zo opgevat.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Ruud neemt de moeite een COS te openen en een geweldige en baanbrekende (hoop ik) Op te schrijven en dan komt er zo'n lullige opmerking overheen.
Ik vind het en goede beslissing van dr, ze heeft zoveel over haar heengehad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:54 schreef Rotterdammert het volgende:
Wat een tegenvaller dat Kathy er niet is
Ik ook. Post steeds minder. Terug lezen is gewoon slecht voor je humeur.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de kampen blijven ook maar op elkaar reageren. Ik vind de sfeer bij tijd en wijle echt heel onaangenaam.
eens!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het en goede beslissing van dr, ze heeft zoveel over haar heengehad.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Sporen jullie wel helemaal, hier zo op de man te blijven spelen? Het was een grapje omdat de verschrijvingen grappig waren, en Ruud heeft het vanzelfsprekend ook zo opgevat.
Het moet hier echt niet veel gekker worden met het gestook en gepolariseer
Door zulke opmerkingen krijg je dus meningsverschillen. Huub wordt toch niet voor lul gezet door de productie, hij doet dit toch allemaal zelf, wat is dat dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:52 schreef rooie3 het volgende:
En Huub word weer voor lul gezet door de productie.
Word jij nooit moe van jezelf? De tering zeg wat ben jij een irritant figuur met dat gezeik van je steeds. Heb jij een huub obsessie ofzo? Ik post zelden maar ik lees wel mee de hele tijd, en dat gezeik van je hangt me aardig de strot uit. Hoe oud ben je? Gedraag je verdomme eens.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:55 schreef riri het volgende:
weer een flinke scheut wodka in Huub zijn glas....
Ik dacht juist dat jij op de man speeldequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Sporen jullie wel helemaal, hier zo op de man te blijven spelen? Het was een grapje omdat de verschrijvingen grappig waren, en Ruud heeft het vanzelfsprekend ook zo opgevat.
Het moet hier echt niet veel gekker worden met het gestook en gepolariseer
Thanx.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chantal is een Bossche Bol![]()
Jij ook de beste wensen
Chris, ff de OP lezen........ please?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? De tering zeg wat ben jij een irritant figuur met dat gezeik van je steeds. Heb jij een huub obsessie ofzo? Ik post zelden maar ik lees wel mee de hele tijd, en dat gezeik van je hangt me aardig de strot uit. Hoe oud ben je? Gedraag je verdomme eens.
He, he, zeg....doe jij eens rustig. Als je hier nooit komt, ga dan ergens anders heen en lees niet alles. Het kan toch niet zo zijn dat jij bepaalt wie wat oer wie schrijft. Of ben je een kloontje..quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? De tering zeg wat ben jij een irritant figuur met dat gezeik van je steeds. Heb jij een huub obsessie ofzo? Ik post zelden maar ik lees wel mee de hele tijd, en dat gezeik van je hangt me aardig de strot uit. Hoe oud ben je? Gedraag je verdomme eens.
Het gaat over dat Huub dus geen date heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Door zulke opmerkingen krijg je dus meningsverschillen. Huub wordt toch niet voor lul gezet door de productie, hij doet dit toch allemaal zelf, wat is dat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |