Precies, als je iets positiefs over Huub zegt wordt er al gauw gedacht dat je anti-Lieke bent en andersom.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar voor sommigen heel moeilijk is om negatief over Lieke apart te zien van je mening over Huub en andersom geldt hetzelfde.
Inderdaad, Ruud neemt de moeite een COS te openen en een geweldige en baanbrekende (hoop ik) Op te schrijven en dan komt er zo'n lullige opmerking overheen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan PM je ruud toch even dat er een schrijffout in de OP staat in plaats van het op de COS te knallen?
![]()
verbeter de wereld heet dat...!
tis maar waar naar en hoe je het bekijkt, denk ik dan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
[..]
de laatste die ik zag likken was Huub...
Is allang okee Mokum en Disanaquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dan PM je ruud toch even dat er een schrijffout in de OP staat in plaats van het op de COS te knallen?
![]()
verbeter de wereld heet dat...!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:48 schreef Dark het volgende:
[..]
De laatste die ik zag likken was Brian............de douchewand
Waarom wil je dan in discussie, ik bedoel als je antihuub bent zoals moi, dan is het zinloos om mij een andere mening daartoe te krijgen(altans als dat niet duidelijk was bij deze) , waarom is het erg dat men het niet eens is met elkaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
fok! is helemaal kut met die 2 kampen die niks anders doen als aan het andere kamp uitleggen waarom zij gelijk hebben...![]()
![]()
maak aub 2 cossen, 1 pro-lieke-cos en 1 schijt-aan-lieke cos. en dan echt een cos: COMMENTAAR OP DE STREAMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()