goed lezen is een vak apart.....het ging over wat Huub zelf richting Amanda en Brian heeft gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom op hee, je wilt toch niet beweren dat Huub Lieke ook heeft aangerandt, geslagen, geschopt, uitgescholden, je extensions uit je hoofd hebben getrokken, gekrabbeld, je hele familie verrot hebben gescholden, je hebben bekogeld met appels, je in de vijver hebben gegooid, je maandenlang hebben geterroriseerd, etc
O fuck, ik heb zo'n hekel aan deze discussie, die al dagenlang duurt en nu doe ik er zelf aan mee
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor Huub, tegen Huub, voor Lieke, tegen Lieke, voor de vakantiegenagers, tegen de vakaniegangers, voor Jaap, tegen Jaap![]()
<cut>
En dat was al totaal niet relevant.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
goed lezen is een vak apart.....het ging over wat Huub zelf richting Amanda en Brian heeft gedaan
Als je snel wat uittiept (lekker Nederlands hè) dan mis je wel eens de volgorde van de toetsjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
Eens. Maar wat zijn vakantiegenagers en vakaniegangers?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:43 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga in bad nu.....
beetje flauw om ruud aan te vallen om 1 lullig schrijffoutje...![]()
ga lekker allemaal in bad!
![]()
Maar de kampen blijven ook maar op elkaar reageren. Ik vind de sfeer bij tijd en wijle echt heel onaangenaam.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
fok! is helemaal kut met die 2 kampen die niks anders doen als aan het andere kamp uitleggen waarom zij gelijk hebben...![]()
![]()
maak aub 2 cossen, 1 pro-lieke-cos en 1 schijt-aan-lieke cos. en dan echt een cos: COMMENTAAR OP DE STREAMS![]()
![]()
de laatste die ik zag likken was Huub...quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:29 schreef miesy het volgende:
[..]
zou klasse zijn als lieke in plaats van zich in te likken, afstand zou houden van mensen die het niet al te best met haar voor hebben.
Excusez moi, dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:41 schreef riri het volgende:
[..]
goed lezen is een vak apart.....het ging over wat Huub zelf richting Amanda en Brian heeft gedaan
Omdat het blijkbaar voor sommigen heel moeilijk is om negatief over Lieke apart te zien van je mening over Huub en andersom geldt hetzelfde.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de kampen blijven ook maar op elkaar reageren. Ik vind de sfeer bij tijd en wijle echt heel onaangenaam.
De laatste die ik zag likken was Brian............de douchewandquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
[..]
de laatste die ik zag likken was Huub...
dan PM je ruud toch even dat er een schrijffout in de OP staat in plaats van het op de COS te knallen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de kampen blijven ook maar op elkaar reageren. Ik vind de sfeer bij tijd en wijle echt heel onaangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |