Die nacht heeft ze bij Jaap geslapen heb krom gelegen van het lachen , met die meid.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij eens snel Katies pa bellen om je excuses aan te bieden!
Chantal is wel schattig, die gaat echt overal in mee en trapt overal in.
Nee, echt lekker vind ik haar ook niet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je een plaatje voor me zodat ik eventueel met een liksmilietje kan reageren
zal ik even een voorbeeldje geven dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Oja, ik snap trouwens ook niet waarom riri telkens zo afgebrand wordt, hier in de COS.
Ze heeft het altijd over dingen die op streams gebeuren, en vaak deel ik haar mening (bijvoorbeeld dat Huub zijn verdriet overschreeuwd, in plaats van verwerkt). Maar zelfs als ik haar mening niet zou delen, snap ik het niet.
Is er tenminste één persoon on topic, valt nog de hele COS er over heen.
riri : ik vind het dapper van je dat je blijft doorgaan. Keep up the good work
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:25 schreef riri het volgende:
verslik je niet Huub terwijl je aan het afluisteren bent
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:28 schreef riri het volgende:
ik vind Huub zo'n kind.....hij is niets meer van wat ie ooit was
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:36 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal para dus....
z'n ogen vallen zo af en toe bijna uit zijn oogkassen
quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:29 schreef riri het volgende:
[..]
Huub denkt nog steeds dat hij Lieke jaloers kan maken![]()
Lieke moet hem echt niet meer..vindt het maar een min mannetje...en geef haar eens ongelijk
ook al neukt hij elke dag een ander...haar beeld over hem is allang bevestigd...
Ja, met die exceem van Lieke moet dat hele bad nu onderhand wel doorweekt zijn met huidschilfertjesquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef SIRA het volgende:
Wat ongelooflijk vies dat Lieke, Brian en Amanda nu al uuuuren in dat bad zitten.
Dat water moet toch ook al koud zijn.
Huhquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij eens snel Katies pa bellen om je excuses aan te bieden!
Chantal is wel schattig, die gaat echt overal in mee en trapt overal in.
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Oja, ik snap trouwens ook niet waarom riri telkens zo afgebrand wordt, hier in de COS.
Ze heeft het altijd over dingen die op streams gebeuren, en vaak deel ik haar mening (bijvoorbeeld dat Huub zijn verdriet overschreeuwd, in plaats van verwerkt). Maar zelfs als ik haar mening niet zou delen, snap ik het niet.
Is er tenminste één persoon on topic, valt nog de hele COS er over heen.
riri : ik vind het dapper van je dat je blijft doorgaan. Keep up the good work
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:04 schreef Carlaa het volgende:
[..]
volgens mij zie ik 2 mensen bezig.. en niet alleen Huub
Sjezus.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef Dark het volgende:
Lieke vertelt even in bad dat Brian gelijk heeft gehad - over de weinige sex met Huub.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef itsme het volgende:
[..]
zal ik even een voorbeeldje geven dan?
dit zijn 4 posts achter elkaar. de eerste waar ik op stuitte.
[..]
[..]
[..]
[..]
En nou die van je zelf
En ze wil ook vuurspuwen on tour.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef rooie3 het volgende:
Lieke gaat een paaldansact on tour doen.
Wat een zielig gefrustreerde meid is dat zeg. Ook achteraf lopen te zeiken over de seks terwijl ze er volgensmij zelf altijd bij lag als een zak hooi.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
Lieke heeft het in bad nog steeds over Huub, hij is zo intimiderend en manipulatief, hey, niet normaal!
Ja, en daar voelt hij zich schuldig over en heeft al tig keer gezegd dat het zijn fout was.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....
Nou dat geloof ik nou ook weer niet, hij was zo lam dat hij later dacht dat een jas een broek was, en die wilde hij aantrekken, was een komisch filmpje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat heb je dabn goed gezien. Maar ik hoop dat je het met me eens ben, dat Huub beter moet weten. Hij zit al ruin een jaar in dat hok en weet precies hoe de camara's werken en staan. Met Lieke heef thij het nog nooit gedurfd het dekibed weg te trekken. Huub wilde gewoon in zijn voordeel weer TV maken Loser....
Weet je hoe vaak wij dit moeten lezen van Lieke, Amanda, Brain......of lees je daar over heenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op iemands mening, ik zit te lezen om de feiten. Niet om ''Huub drinkt álweer, hij verdrinkt zeker weer Lieke'' en dat soort bull-shit wat niet interessant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |