http://youtube.com/watch?v=ywXiFgi_NY8quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:49 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=oAlRtCyr0sQ
http://youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCAquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:02 schreef MrX1982 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=gIQz6YcFgQ4
Toen ging het snel bergafwaarts.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=l18j-vrVMCA
Pijnlijk ja.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Toen ging het snel bergafwaarts.
http://youtube.com/watch?v=MuZ59CUBkwY.
Jou vermaken met muziekjes.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar zijn jullie mee bezig?
Wees blij dat je van die beschamende FP weg bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:38 schreef pberends het volgende:
Nikky, bikkel, dank je wel!
Gelukkig krijgen andere crewleden wel een topic dat openblijft.
Het interesseert me ook niet zoveel hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wees blij dat je van die beschamende FP weg bent.
Voor iemand die het niet zoveel kan schelen ben je er anders behoorlijk druk mee bezig.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:43 schreef pberends het volgende:
Het interesseert me ook niet zoveel hoor. Scheelt weer een hoop moeite.
ik denk dattie limburgers nu haatquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor iemand die het niet zoveel kan schelen ben je er anders behoorlijk druk mee bezig.
Filosofie leek mij hoe langer ik er over nadacht steeds zinlozer. Het interesseert me nog wel, maar zoiets kun je ook in je vrije tijd doen. Je leent een boek van de bieb en klaar. Bovendien is het volgens mij nogal 'dood'. De nieuwe, sprankelende theoriën over de wereld en de mens komen eigenlijk alleen nog maar uit de hoek van de wetenschap.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat is wel wat anders dan filosofie, nietwaar? Vanwaar?
Volgens mij voldoe ik volledig aan de eisen voor de Decentrale Selectie in Leiden, wat toch al mijn beoogde studiestad was. Ze willen dat je aan hun pre-university college hebt deelgenomen, en dat heb ik in 5VWO. Ik weet echter niet of het uitmaakt in welk vak, want dat was niet biologie o.i.d.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Rotterdam is erg makkelijk met toelaten, hoor. Maar waarom doe je niet mee aan de toelatingstoets in België? De opleiding in, bijvoorbeeld, Antwerpen staat hoog aangeschreven.
ik vind het wel interessant dat mensen zich druk maken over hun omgeving. Het echte probleem zit 'm natuurlijk in de steun aan de bouwmaffia door de hypotheekrenteaftrek, waardoor het nooit tot een echte discussie kan leiden, maar toch. Je moet ergens een hekel aan hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Net wat we nodig hebben, nog meer mileubullshit.
Reincarnatie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=gTVwgvqhwn8
Nieuwe Amsterdammers? Reintegratie Almerenaartjes?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het wel interessant dat mensen zich druk maken over hun omgeving. Het echte probleem zit 'm natuurlijk in de steun aan de bouwmaffia door de hypotheekrenteaftrek, waardoor het nooit tot een echte discussie kan leiden, maar toch. Je moet ergens een hekel aan hebben.
Al die 'nieuwe Amsterdammers' die ineens een plekje in de buurt kunnen kopen vind ik ook geen verbetering.
In mijn vorige leven geloofde ik in dat soort dingen.quote:
Yep, lethargische mensen die Joop van den Ende musicals willen en dure kapsalons enzoquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nieuwe Amsterdammers? Reintegratie Almerenaartjes?
Hoe is het met je vissen?quote:
Ik zit er wel over te denken om naar Amsterdam te verhuizen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik vind het wel interessant dat mensen zich druk maken over hun omgeving. Het echte probleem zit 'm natuurlijk in de steun aan de bouwmaffia door de hypotheekrenteaftrek, waardoor het nooit tot een echte discussie kan leiden, maar toch. Je moet ergens een hekel aan hebben.
Al die 'nieuwe Amsterdammers' die ineens een plekje in de buurt kunnen kopen vind ik ook geen verbetering.
Niet meer, ze zijn bijna allemaal verwijderdquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Heel FB staat vol met gesloten bedank topics voor je pberends.
Waarom ben je eigenlijk "ontslagen"? Ik dacht dat je juist was aangenomen voor economisch nieuws.
Welke natuur? Die weilanden vol met gesubsidieerde koeien of die paar hectare parken die we nota bene zelf hebben aangelegd?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef Aoristus het volgende:
www.landroof.nl
Heeft iemand hier iets van gezien?
Victoria Koblenko en Puck Kniesmeijer nemen bouwplannen in Nederland onder de loep in het VPRO-programma Landroof. Maakt u zich zorgen over een plek in Nederland waar natuur verloren gaat door bebouwing? Maak dan met foto's en video's zelf melding van Landroof!
Je past je wel aan he? Anders ga je weer met pek en veren terugquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit er wel over te denken om naar Amsterdam te verhuizen.
Vinexwijken zijn sowieso een drama. Ze liggen te ver van de stad om daar onderdeel van te zijn, maar de bewoners zijn qua voorzieningen praktisch volledig afhankelijk van de stad. Een enorme vernietiging van de vrije ruimte.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Welke natuur? Die weilanden vol met gesubsidieerde koeien of die paar hectare parken die we nota bene zelf hebben aangelegd?
Sowieso snap ik niet waarom de burger in vinexwijken wordt gepropt zodat hij in het weekend met de auto naar de 'natuur' kan. Samen met een paar miljoen anderen.
De discussie gaat ook over de inrichting van de openbare ruimte. Mensen vinden het blijkbaar prettig om af en toe een groene vlakte te zien met daarop een paar relaxte koeien. De parken die we hebben, zijn vrijwel altijd gebouwd op vervuilde grondquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Welke natuur? Die weilanden vol met gesubsidieerde koeien of die paar hectare parken die we nota bene zelf hebben aangelegd?
Sowieso snap ik niet waarom de burger in vinexwijken wordt gepropt zodat hij in het weekend met de auto naar de 'natuur' kan. Samen met een paar miljoen anderen.
Vergeet niet de psychische klachten van mensen die bijv in het verpauperde Almere wonenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Vinexwijken zijn sowieso een drama. Ze liggen te ver van de stad om daar onderdeel van te zijn, maar de bewoners zijn qua voorzieningen praktisch volledig afhankelijk van de stad. Een enorme vernietiging van de vrije ruimte.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je past je wel aan he? Anders ga je weer met pek en veren terug
Nu de G en de R nog en je bent ingeburgerdquote:
Omdat er geen andere keuze is. Hoe kun je dan weten dat het ook anders kan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De discussie gaat ook over de inrichting van de openbare ruimte. Mensen vinden het blijkbaar prettig om af en toe een groene vlakte te zien met daarop een paar relaxte koeien. De parken die we hebben, zijn vrijwel altijd gebouwd op vervuilde grond
Ik heb er dit over geschreven:quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat er geen andere keuze is. Hoe kun je dan weten dat het ook anders kan?
quote:De Volkskrant schreef einde jaren 90 al over 'stadspark Nederland' binnen een bestek van 20 jaar. Dat is behoorlijk feitelijk. De tand des tijds stopt die ontwikkeling niet.
Ik weet niet precies of actievoeren een goed idee is, maar projectontwikkelaars de volledige vrije hand geven is dat in elk geval niet.
In Amsterdam worden volkswijken massaal afgebroken om daar 'goedkope' starterskoopwoningen van te maken, vaak ten koste van de goede smaak en het stadskarakter, terwijl men aan de andere kant van de stad zich druk maakt om een paar lelijke dode iepen.
Ik zou zeggen, als de bouwmaffia structureel aangepakt moet worden, schaf dan geleidelijk de hypotheekrenteaftrek af en de problemen lossen zich langzaamaan op tot een discutabel niveau. Dat is een controversieel standpunt waar je je niet populair mee zal maken, maar het getuigt tenminste van visie. Lukraak beweren dat 'natuurgebieden' of groeikernen moeten worden herzien, heeft geen toekomstbestendige waarde.
Mag ik dat echt niet overslaan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nu de G en de R nog en je bent ingeburgerd
Zodra je ten oosten en noorden Amersfoort komt is er meer dan genoeg ruimte. De fucking Flevopolder is nog bijna leeg. Gezeik altijd over die paar km2 die ze randstad noemen...quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb er dit over geschreven:
[..]
Waar ook nog gigantisch veel ruimte is maar die mag niet bebouwd wordenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zodra je ten oosten en noorden Amersfoort komt is er meer dan genoeg ruimte. De fucking Flevopolder is nog bijna leeg. Gezeik altijd over die paar km2 die ze randstad noemen...
Je mag het nog een keertje overdoenquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mag ik dat echt niet overslaan?
Dat is misschien wel het probleem wat mensen verdeeld. De fucking flevopolder zegt niemand wat, terwijl de volkscamping dat vaak wel doet.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zodra je ten oosten en noorden Amersfoort komt is er meer dan genoeg ruimte. De fucking Flevopolder is nog bijna leeg. Gezeik altijd over die paar km2 die ze randstad noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |