quote:‘Niets dodelijker voor een linkse partij,’
schreef hij in 1951, ‘dan consolidatie van het
verkregene, zonder zich af te zetten voor de toekomst.
In dat afzetten ligt het bestaansrecht van
een progressieve partij - voor de rest zorgen
heus de conservatieven wel.
Ga klagen bij de Chinezen, dat ze hun keizer geel noemen. Dat ze hun keizer stigmatiseren en beledigen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Alsof Chinezen zomaar beschimpt mogen worden. Weet jij wel dat jij nu een hele bevolkingsgroep beledigt, over een kam scheert en stigmatiseert? DE Chinees bestaat niet. Je weet wat er in Frankrijk gebeurd is.
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_uit_voor_tolerantiequote:,,We wilden alleen witte mensen op de lijst", zegt initiatiefnemer Doekle Terpstra. „Er waren best moslims die wilden tekenen. Mohamed Sini, voorzitter van Stichting Islam en Burgerschap bijvoorbeeld. Maar hij is niet wit."
Dien een klacht in bij de CGB.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_uit_voor_tolerantie
Discriminatie.
Afshin Ellian zei wel iets treffends gisteravond : "Als je Wilders de wind uit de zeilen wilt nemen, dan moet je hem juist niet als discussieonderwerp neerzetten en wie kan het nou wat schelen dat Geert Mak zo'n pamflet ondertekent? "quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_uit_voor_tolerantie
Discriminatie.
Jij speelt er ook in mee?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
SpangaS. Leuk programma. VMBO-scholieren, gespeeld door jongeren met een rollende r. Hoe naïef.
Het bevreest mij te zijn geroepen zonder uitverkoren te zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef sigme het volgende:
'navond. Al nieuwe inzichten bereikt?
Ja. Ik zag eksters tijdens het hardlopen en er zaten veel nesten in de bomen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef sigme het volgende:
Nog een paar pareltjes, uit hetzelfde stukje:quote:Stellen stappen steeds jonger in het huwelijksbootje. Was twee jaar geleden nog 70 procent onder de 30 jaar toen ze elkaar het jawoord gaven, nu is 80 procent niet ouder dan 30.
quote:Tijdens die beurzen gaf een toenemend aantal bruidsparen aan een huwelijksdagverzekering af te sluiten. ,,Dit is een enorme stijging ten opzichte van voorgaande jaren. De huwelijksdagverzekering werd toen niet eens in de 'to do-list' opgenomen''
() aanstaande bruidsparen op een groot aantal vlakken nog zeer traditioneel zijn.
Zo wil 70 procent van de paartjes dat de bruidegom de jurk voor de Grote Dag niet ziet. Ongeveer 25 procent zegt dat er wel een detail wordt verklapt, zoals bijvoorbeeld de kleur. Zo willen bruidsparen de kleding enigszins op elkaar afstemmen, ook al blijft de kleur van de bruidsjurk bij meer dan 75 procent van de bruiden onveranderd wit of ivoorwit.
Zo, ik ben geen nieuwsposter meer. Meneer superGod Nolius vond het bericht over de geldgroei in de eurozone veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te moeilijk voor de FP.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, je bent een zeer goede nieuwsposter. Dat moest ik ff kwijt.
Gelukkig maar, ik denk niet dat de fp wat voor je was, mensen begrijpen daar alleen nieuws over erfenissen van Paris Hilton. Op het forum ben je waardevoller en wie weet.. ooit als mod.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, ik ben geen nieuwsposter meer. Meneer superGod Nolius vond het bericht over de geldgroei in de eurozone veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te moeilijk voor de FP.
Twee van Nolius' posts:quote:
Ja, ik ga geneeskunde doen. Vandaag min of meer besloten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef sigme het volgende:
Het lijkt me helemaal niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, ik ga geneeskunde doen. Vandaag min of meer besloten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Afshin Ellian zei wel iets treffends gisteravond : "Als je Wilders de wind uit de zeilen wilt nemen, dan moet je hem juist niet als discussieonderwerp neerzetten en wie kan het nou wat schelen dat Geert Mak zo'n pamflet ondertekent? "
Oh, dat is wel wat anders dan filosofie, nietwaar? Vanwaar?quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, ik ga geneeskunde doen. Vandaag min of meer besloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |