bij de bokma?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
De oliebollen staan al koud.
Nee, buiten tussen de rooie zooi.quote:
Bleegh.quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:11 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen.
Vandaag maar op pad voor een crematie.
ja ja ... wrijf het er maar inquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef just me het volgende:
werken is zo 2007![]()
ik heb nog tot maandag vakantie!
te druk om te fokkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:19 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij zijn er niet veel mensen aan 't werk
Sjimzel, ging het een beetje?quote:Op woensdag 2 januari 2008 08:11 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen.
Tuurlijk niet, want dan zou het geen goede versie zijnquote:
sterktequote:Op woensdag 2 januari 2008 08:11 schreef sjimz het volgende:
Goedemorgen.
Lekker rustig hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef Ole het volgende:
Ik geloof dat mijn stem in 2007 is achtergebleven
Ja, dat vinden ze hier ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker rustig hoor
* Bluezz gaat werkie doen
kan het nog positiever bosquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want dan zou het geen goede versie zijn
Mwaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef RayMania het volgende:
Bos zit in een 2008-downswing?
Nee, in 't omgekeerde van een 2007-upswing.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef RayMania het volgende:
Bos zit in een 2008-downswing?
in een hele andere branche...ga in de bestelauto's !quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:43 schreef pascalheister het volgende:
Bjoro waar ga je nou aan de slag?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in een hele andere branche...ga in de bestelauto's !
Zie hier de verloedering in 2008quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi en weer doei. De afwas wacht. (kan ik ook lekker laten wachten, maar daar wordt ik niet beter van)
Het gaat weer helemaal fout dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Bijna terug naar Nederland
[..]
Zie hier de verloedering in 2008
En dat voor een mot..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gaat weer helemaal fout dit jaar
Die ook nog eens journalistiek studeertquote:
Het is 2 januari.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:16 schreef appelsientje het volgende:
Rustig op mijn werk... er is bijna niemand...
Hier ook al zo rustig...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is 2 januari.
Zou 't?
Het zou er mee te maken kunnen hebben...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is 2 januari.
Zou 't?
Nou inderdaad, ga maar eens douchenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Grulez het volgende:
Saaie dag zeg...
ga je nog naar de meet en zo ja hoe?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ga maar eens douchenKansloze dag
Ja dat is nog wel steeds het plan, met de trein! Maar wel vroeg, denk ik. Nog ff stad in daar en op tijd weer terug, want we spelen thuis heh die avond!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
ga je nog naar de meet en zo ja hoe?
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.
Waarom is het op 2 januari stervensdruk in de stad? Mediamarkt mag echt instorten wat mij betreft, alle filialen. Wie draait bij de DVD-afdeling nou een Turkse DVD? Dacht dat ik in Nederland woonde.
moppersmurf!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.
Waarom is het op 2 januari stervensdruk in de stad? Mediamarkt mag echt instorten wat mij betreft, alle filialen. Wie draait bij de DVD-afdeling nou een Turkse DVD? Dacht dat ik in Nederland woonde.
Ik was laatst in de supermarkt, verkochten ze daar gewoon shoarma!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!
Ik snap je ook wel hoor moppersmurfquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?
Lang leve ondertiteling, hèquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?
Het was een Muziek-DVDquote:
Waarom moeten die mensen wel werken op 1 januari?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef golfer het volgende:
Ga ik even boodschappen doen, is ongeveer de helft van mijn winkeltjes in het dorp dicht vanwege inventarisatie. Laat ze dat lekker op 1 januari doen.
Hoort bij je werk dan toch? Ik moest gisteren ook gewoon werken, weet ik ook van te voren dat dat er in zit...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moeten die mensen wel werken op 1 januari?
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoort bij je werk dan toch? Ik moest gisteren ook gewoon werken, weet ik ook van te voren dat dat er in zit...
Een beetje ondernemer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?.
Nu helaas niet meer...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef clauwheee het volgende:
Het sneeuwt hier een beetje.
Mijn ouders hebben ook een eigen zaak. Die gaan echt no way werken op die paar vrije dagen dat ze hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?.
Misschien maar beter, Clautje moet straks nog op haar hakjes naar buitenquote:
Heb je in de editgeschiedenis gekeken of was je snel genoeg?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
tijd voor een sabatical?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben alweer moe genoeg voor de rest van het Jaar
Misschien een keer op tijd naar bedquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Dat doe ik denk vanavond wel een keer. Dat ik goed uitgerust ben voor het eerste werkdagje na de feestdagen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
we gaan niet allemaal zoals jou om 21uur naar bed hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
en dan moet je ook nog je sig fixenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
en dan moet je ook nog je sig fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |