Zie hier de verloedering in 2008quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoi en weer doei. De afwas wacht. (kan ik ook lekker laten wachten, maar daar wordt ik niet beter van)
Het gaat weer helemaal fout dit jaarquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Bijna terug naar Nederland
[..]
Zie hier de verloedering in 2008
En dat voor een mot..quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gaat weer helemaal fout dit jaar
Die ook nog eens journalistiek studeertquote:
Het is 2 januari.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:16 schreef appelsientje het volgende:
Rustig op mijn werk... er is bijna niemand...
Hier ook al zo rustig...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is 2 januari.
Zou 't?
Het zou er mee te maken kunnen hebben...quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is 2 januari.
Zou 't?
Nou inderdaad, ga maar eens douchenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:21 schreef Grulez het volgende:
Saaie dag zeg...
ga je nog naar de meet en zo ja hoe?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ga maar eens douchenKansloze dag
Ja dat is nog wel steeds het plan, met de trein! Maar wel vroeg, denk ik. Nog ff stad in daar en op tijd weer terug, want we spelen thuis heh die avond!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
ga je nog naar de meet en zo ja hoe?
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Bijna terug naar Nederland
[..]
Zie hier de verloedering in 2008
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.
Waarom is het op 2 januari stervensdruk in de stad? Mediamarkt mag echt instorten wat mij betreft, alle filialen. Wie draait bij de DVD-afdeling nou een Turkse DVD? Dacht dat ik in Nederland woonde.
moppersmurf!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoera, Vaduz pakte mij laatst ook op iets. Goed teruggepakt.
Waarom is het op 2 januari stervensdruk in de stad? Mediamarkt mag echt instorten wat mij betreft, alle filialen. Wie draait bij de DVD-afdeling nou een Turkse DVD? Dacht dat ik in Nederland woonde.
Ik was laatst in de supermarkt, verkochten ze daar gewoon shoarma!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laatst draaiden ze een cd van een Amerikaanse band in de FRS! Afbranden!
Ik snap je ook wel hoor moppersmurfquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?
Lang leve ondertiteling, hèquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Engels kan ik nog wel verstaan, maar Turks?
Het was een Muziek-DVDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |