Waarom moeten die mensen wel werken op 1 januari?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:25 schreef golfer het volgende:
Ga ik even boodschappen doen, is ongeveer de helft van mijn winkeltjes in het dorp dicht vanwege inventarisatie. Laat ze dat lekker op 1 januari doen.
Hoort bij je werk dan toch? Ik moest gisteren ook gewoon werken, weet ik ook van te voren dat dat er in zit...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moeten die mensen wel werken op 1 januari?
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoort bij je werk dan toch? Ik moest gisteren ook gewoon werken, weet ik ook van te voren dat dat er in zit...
Een beetje ondernemer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?.
Nu helaas niet meer...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef clauwheee het volgende:
Het sneeuwt hier een beetje.
Mijn ouders hebben ook een eigen zaak. Die gaan echt no way werken op die paar vrije dagen dat ze hebben.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wat anders, jij bent werknemer. Ik neem aan dat die winkeltjes van golfer van een eigen ondernemer zijn. Die beslist toch lekker of hij/zij 1 januari vrij neemt en op 2 januari dicht is?.
Misschien maar beter, Clautje moet straks nog op haar hakjes naar buitenquote:
Heb je in de editgeschiedenis gekeken of was je snel genoeg?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:27 schreef dndiek het volgende:
Bijna terug naar Nederland
[..]
Zie hier de verloedering in 2008
tijd voor een sabatical?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben alweer moe genoeg voor de rest van het Jaar
Misschien een keer op tijd naar bedquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Dat doe ik denk vanavond wel een keer. Dat ik goed uitgerust ben voor het eerste werkdagje na de feestdagen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
we gaan niet allemaal zoals jou om 21uur naar bed hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
en dan moet je ook nog je sig fixenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
en dan moet je ook nog je sig fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |