tijd voor een sabatical?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik ben alweer moe genoeg voor de rest van het Jaar
Misschien een keer op tijd naar bedquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
Dat doe ik denk vanavond wel een keer. Dat ik goed uitgerust ben voor het eerste werkdagje na de feestdagen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
we gaan niet allemaal zoals jou om 21uur naar bed hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een keer op tijd naar bed
en dan moet je ook nog je sig fixenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
en dan moet je ook nog je sig fixen
Lukt het niet?quote:
quote:
1 |
Ja hoor en jij?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:57 schreef Messenga het volgende:
Bos!
Goeie jaarwisseling gehad?
Iedereen trouwens nog beste wensen.
Er zitten erg leuke stukjes al tussen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:16 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een snel biertje tussendoor
Dat is in Boode meestal standaard, dus voor jou geen probleem, toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mistig in Bathmen, 2 meter zicht.
Je mot toch wat qua werkplek als ze de halve wallen sluiten he....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in een hele andere branche...ga in de bestelauto's !
pcies !quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:35 schreef DIGGER het volgende:
Je mot toch wat qua werkplek als ze de halve wallen sluiten he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |