omgquote:
Nee helemaal nietsquote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb FH 096737, heb ik wat gewonnen, geen zin om te klikken.
Duuudddeeee.quote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Niets noemenswaardigquote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Andere series 09 67 37 º 20.013,50quote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit meen je niet, je lultquote:Op maandag 31 december 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Succesquote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo, ff boven de kerstkaars houden dan.
Toedeledokie lot!
En om 12 uur maken ze die hoofdprijs bekendquote:Op maandag 31 december 2007 22:48 schreef Biljonair het volgende:
en ze zijn nu nog bezig met de uitzending.. WTF:{
Zou je hem naar mij op kunnen sturen?quote:Op maandag 31 december 2007 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo, ff boven de kerstkaars houden dan.
Toedeledokie lot!
Als je hoopjes as spaart mag je hem hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 22:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Zou je hem naar mij op kunnen sturen?
Ik spaar Staatsloten waar geen prijs op is gevallen.
Ik koop volgen jaar geen loten meer. nu ook dat de uitslag al op internet staat vind ik er geen fuck meer aan. normaal de spelshow is ook niet meer voor de normale loterij.. Dus dit was de laatste keer.quote:Op maandag 31 december 2007 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gelijk de laatste keer dat ik mee doe aan deze onzinJackpot valt echt nooit bij de staatsloterij
vorig jaar ook al niet
Incl. aanschafprijs?quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef Trusten het volgende:
wow 10 euro gewonnen
Dan is 't idd winst.quote:
beter dan 13,50 - 5 = 8,50 verliesquote:Op maandag 31 december 2007 23:23 schreef Lennox het volgende:
2 halve loten gekocht.
Op de ene 50 euro. Op de andere 4, nogiets![]()
Kleine winst
jajquote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is die 20 miljoen nou wel of niet gevallen?
quote:
?quote:De Jackpot is niet gevallen.
Bij de volgende trekking staat de Super Jackpot
op 12,1 miljoen euro.
whehehee dit was mijn 1ste keerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:31 schreef Koenholio het volgende:
Eerste en laatste keer. 27 euro om vervolgens geen drol te winnen. Flikker even een eind op, die 27 euro had ik aan bier en andere alcoholische versnaperingen kunnen besteden.
100 x 100.000 Euro. Doe je goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:25 schreef Wouser het volgende:
OMG OMG focking 100 ton gevondegewonnen wtf wtf omgwtfbbq* Wouser is happy
door de opwinding gevonde geschreven i.p.v. gewonnen![]()
die 27 euro heb je nu aan de staat gegevenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:31 schreef Koenholio het volgende:
Eerste en laatste keer. 27 euro om vervolgens geen drol te winnen. Flikker even een eind op, die 27 euro had ik aan bier en andere alcoholische versnaperingen kunnen besteden.
Beter 27 euro uitgeven aan een lot eens per jaar en misschien iets terugkrijgen als evenveel geld aan vuurwerk uitgeven en dat geld vervolgens in de fik te zetten...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:08 schreef thedude0 het volgende:
niets gewonnen, niets verloren. gokverslaafden
ik koop geen vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Beter 27 euro uitgeven aan een lot eens per jaar en misschien iets terugkrijgen als evenveel geld aan vuurwerk uitgeven en dat geld vervolgens in de fik te zetten...
In that case, nvm..quote:
Ja, dat zagen wij ook toen we geen zin hadden om de show te bekijken...beetje volksverlakkerij en op die manier kijkers willen vasthouden.quote:Op maandag 31 december 2007 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Die staat al online?![]()
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html
En iedereen die programma's kijken
Ik was ook nét zo blij dat ik Gordon weg kon zappenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:30 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, dat zagen wij ook toen we geen zin hadden om de show te bekijken...beetje volksverlakkerij en op die manier kijkers willen vasthouden.
Gewoon in je buurtsuper laten bliepen morgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:50 schreef UZN het volgende:
Kutsite doet 't niet. Ben ik al rijk? Kan ik mijn baanl opzeggen?
tt 550 NOSquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:50 schreef UZN het volgende:
Kutsite doet 't niet. Ben ik al rijk? Kan ik mijn baanl opzeggen?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:10 schreef Dorkquemada het volgende:
13,50.. bah
Malloten! daar kan heul Afrika een eeuw van eten en drinken!quote:
Aha, maar wordt er dan wel daadwerkelijk 20 miljoen uitgekeerd?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
Ze moeten die 20 miljoen in meerdere stukken hakken.
Meer prijzen van 25000 50000 en 100000.
Als je naar die prijzen kijkt, het slaat echt helemaal nergens op![]()
voor 5000 euro moet je 5 cijfers goed hebben ( wat helemaal nooit voor komt)
en van 5000 euro gaan we ineens naar de 100000
70-45=25?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:44 schreef Fcuker het volgende:
45 euries gewonnen, maar 70 euro geinvesteerd dus 45 euro verloren
70 - 45 = 45 ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:44 schreef Fcuker het volgende:
45 euries gewonnen, maar 70 euro geinvesteerd dus 25 euro verlorenbedoel ik
Volgens mij werkt het zo:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, maar wordt er dan wel daadwerkelijk 20 miljoen uitgekeerd?
Waarom gaat die jackpot er niet standaard uit?
Lekker systeem. In reclames doen ze alsof de prijzen gegarandeerd vallen (en dan bedoel ik niet eens de jackpot).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo:
Alle prijzen excl. de jackpot worden getrokken uit een grote pot met daarin de verkochte lotnummers, de jackpot wordt willekeurig aan een lotnummer gekoppeld, het is dus goed mogelijk dat dat lotnummer niet is verkocht of dat dat lotnummer geen jackpot heeft (moet je namelijk kopen voor 2euro extra), daarom valt hij dus ook niet. Op deze manier vallen de grote prijzen altijd en valt de jackpot puur willekeurig.
Maar die 20 is er niet uitgegaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het zo:
Alle prijzen excl. de jackpot worden getrokken uit een grote pot met daarin de verkochte lotnummers, de jackpot wordt willekeurig aan een lotnummer gekoppeld, het is dus goed mogelijk dat dat lotnummer niet is verkocht of dat dat lotnummer geen jackpot heeft (moet je namelijk kopen voor 2euro extra), daarom valt hij dus ook niet. Op deze manier vallen de grote prijzen altijd en valt de jackpot puur willekeurig.
oh, zoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:25 schreef Drifter__ het volgende:
Tuurlijk is die 20mil er wel uit, die is wel gegarandeerd..
Hoofdprijs: 20 miljoen (FH 09 67 37 )
JACKPOT: 10 miljoen deze is niet gevallen! (DO 03 89 45)
Als je inlogt op staatsloterij.nl zie ik wel mijn uitslagquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Beach het volgende:
Kickje voor vandaag.
Nog niks op internet.
Helaas heeft u in deze trekking geen prijs gewonnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je inlogt op staatsloterij.nl zie ik wel mijn uitslag
+22 euro
Het is nog erger. maar 1/3e van de loten die meedoet in de trekking is beschikbaar voor de verkoop. 1/3e van de prijzen valt dus op een verkocht lot, de andere prijzen vallen op niet verkochte loten. Zo heeft de staatsloterij wel een berg aan prijzengeld maar keren ze maar 1/3e van de prijzen uit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker systeem. In reclames doen ze alsof de prijzen gegarandeerd vallen (en dan bedoel ik niet eens de jackpot).
Dan doen ze bij lotto zeker niet? Die valt nooitquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:07 schreef Petre het volgende:
[..]
Het is nog erger. maar 1/3e van de loten die meedoet in de trekking is beschikbaar voor de verkoop. 1/3e van de prijzen valt dus op een verkocht lot, de andere prijzen vallen op niet verkochte loten. Zo heeft de staatsloterij wel een berg aan prijzengeld maar keren ze maar 1/3e van de prijzen uit.
De gegarandeerde jackpot is natuurlijk prachtig voor alle publiciteit, dus die moet wel vallen, dat valt anders teveel op..
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb 13,50Ik ga alleen nog maar leuke dingen doen!
Same here.. oplichterij is het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Wederom helemaal niks..
De reden dat dit niet gebeurt is erg simpel:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
Ze moeten die 20 miljoen in meerdere stukken hakken.
Meer prijzen van 25000 50000 en 100000.
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat deze ronde de hoofdprijs weer door ieders neus geboord is.:')quote:In de Jackpot van de Staatsloterij
zit op 10 juli het recordbedrag van 25
miljoen euro.De prijs valt hoe dan ook
volgende maand,omdat er bij een zevende
trekking net zolang lotnummers worden
getrokken totdat er een winnaar is.
Vanwaar deze kick?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat deze ronde de hoofdprijs weer door ieders neus geboord is.:')
nee niks...geef maar aan mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen van Mei
Weet iemand of op mijn lot AQ022347 een prijs gevallen is?
Als ik jou was zou ik maar vast een wereldreisje boeken hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Beetje flauw van mij. Op NOS teletekst waren ze gewoon beschikbaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar vast een wereldreisje boeken hoor
En mensen vinden het gek dat ze nooit grote prijzen winnen. Iedereen krijgt gewoon hun ingelegd geld terug en de jackpot gaat er ook nooit uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef Geqxon het volgende:
Nice, 10 euro gewonnen. In de afgelopen maanden zo toch al weer 50 euro gewonnen. Ik heb er alleen wel 75 euro voor uit moeten geven.
Gisteravond was de website Staatloterij weer moeilijk bereikbaar uiteraard. Dus ik in Google staatsloterij intikken en op de link klikken waar je direct bij de uitslagen komt. Ik checken en was niet ongelukkig met mijn 25,-quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Inderdaad, ik win altijd minstens 5 tot 10 euro.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:14 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En mensen vinden het gek dat ze nooit grote prijzen winnen. Iedereen krijgt gewoon hun ingelegd geld terug en de jackpot gaat er ook nooit uit![]()
![]()
nee, helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef shiftknop het volgende:
Ben ook nieuwsgierig of ik wat gewonnen heb
kk naaiers :s stop er mijn halve maand loon in niks gewonne :squote:
wajoo :s kksooi ik ook nie stelletje oplichters :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
kk naaiers :s stop er mijn halve maand loon in niks gewonne :s
idd allemaal in de schat kist he ziet de gewone man niks van terug prijzen ho maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Broder het volgende:
[..]
wajoo :s kksooi ik ook nie stelletje oplichters :S
idd en het volk maar betalen en altijd vallen prijzen ver weg zie je nooit wat van trgquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
idd allemaal in de schat kist he ziet de gewone man niks van terug prijzen ho maar [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |