nee niks...geef maar aan mijquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Ik zie alleen de uitslagen van Mei
Weet iemand of op mijn lot AQ022347 een prijs gevallen is?
Als ik jou was zou ik maar vast een wereldreisje boeken hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Beetje flauw van mij. Op NOS teletekst waren ze gewoon beschikbaarquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik maar vast een wereldreisje boeken hoor
En mensen vinden het gek dat ze nooit grote prijzen winnen. Iedereen krijgt gewoon hun ingelegd geld terug en de jackpot gaat er ook nooit uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:09 schreef Geqxon het volgende:
Nice, 10 euro gewonnen. In de afgelopen maanden zo toch al weer 50 euro gewonnen. Ik heb er alleen wel 75 euro voor uit moeten geven.
Gisteravond was de website Staatloterij weer moeilijk bereikbaar uiteraard. Dus ik in Google staatsloterij intikken en op de link klikken waar je direct bij de uitslagen komt. Ik checken en was niet ongelukkig met mijn 25,-quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:47 schreef Keiichi het volgende:
Inderdaad, ik win altijd minstens 5 tot 10 euro.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:14 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En mensen vinden het gek dat ze nooit grote prijzen winnen. Iedereen krijgt gewoon hun ingelegd geld terug en de jackpot gaat er ook nooit uit![]()
![]()
nee, helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef shiftknop het volgende:
Ben ook nieuwsgierig of ik wat gewonnen heb
kk naaiers :s stop er mijn halve maand loon in niks gewonne :squote:
wajoo :s kksooi ik ook nie stelletje oplichters :Squote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
kk naaiers :s stop er mijn halve maand loon in niks gewonne :s
idd allemaal in de schat kist he ziet de gewone man niks van terug prijzen ho maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Broder het volgende:
[..]
wajoo :s kksooi ik ook nie stelletje oplichters :S
idd en het volk maar betalen en altijd vallen prijzen ver weg zie je nooit wat van trgquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
idd allemaal in de schat kist he ziet de gewone man niks van terug prijzen ho maar [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |