Hij heeft met 3 trappen zijn 3wieler in elkaar getrapt.quote:
Als je de schade aan je fiets vergoed wil hebben, zou ik wel aangifte doen van bedreiging en vernieling.quote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Op de valreep nog even klagen dan: krijg ik gisteravond een briesende drietraps-debiel aan de deur, hij was "gezonden" door zijn vriendinnetje. Of ik even gauw wilde kappen met mailen, anders zou hij me koud maken/weten te vinden (knap, je staat al voor m'n deur, Einstein!) en meer van dat soort sociaal zwakkere gelul.
Toen vond hij het nodig mijn fiets in elkaar te trappen.
Ik de blauwalgen bellen, zegt zo'n muts dat ik maar gewoon geen contact meer moet hebben met hem, dan ging "het vanzelf wel over". Ik zweer het je: voor gisteren heb ik er amper drie woorden mee gewisseld, zulks een boeiende persoonlijkheid is het niet.
Maar ze hebben hun zin: ik heb vriendje gedumpt, zijn ex en haar weekdier van een vriend kunnen tevreden zijn.
Ik wens ze genitale karbonkels met pus toe in 2008.
Ja, vrij naar R. Giphart, helaas niet van mezelf.quote:
Ga ik ook doen, maar vermoeiend blijft het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 08:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de schade aan je fiets vergoed wil hebben, zou ik wel aangifte doen van bedreiging en vernieling.
En toen ging de wekkerquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een briesende drietraps-debiel aan de deur gehad. Heeft ie maar één keer gedaan. Z'n vriendin woont nu bij mij.
Geloof je het niet. Zal mij m'n kont roesten.quote:Op maandag 31 december 2007 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toen ging de wekker
[ afbeelding ]
maak ik op dat TS gewoon een geflipte stalker is die niet kan verkroppen dat zn vriendin inmiddels zn ex isquote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Of ik even gauw wilde kappen met mailen
Prachtig geschrevenquote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Maar ze hebben hun zin: ik heb vriendje gedumpt, zijn ex en haar weekdier van een vriend kunnen tevreden zijn.
Vrouwen kunnen ook slaan...quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Volgens het profiel van TS betreft het een VROUW.
Mwuahaha grapjas, samen wonen mag helemaal niet in het Pieter Baan-centrumquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een briesende drietraps-debiel aan de deur gehad. Heeft ie maar één keer gedaan. Z'n vriendin woont nu bij mij.
Hé lelijke neus!quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef leejow het volgende:
[..]
Mwuahaha grapjas, samen wonen mag helemaal niet in het Pieter Baan-centrum
halve tammequote:
Count me in - ik snap er ook niets vanquote:Op maandag 31 december 2007 09:07 schreef DroogDok het volgende:
De lebische ex van TS heeft nu een vriend?
Of heeft de ex van TS een nieuwe vriendin die weer een vriend heeft die een agressieve tumor is?
Ik snap het niet?
quote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Samenvatting iemand?
Heb het net 3 keer gelezen maar snap het verhaal nog niet helemaal.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toen ging de wekker
[ afbeelding ]
je vriend sturen omdat een vrouw "mailt" met een vriend van jequote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Uitleg: TS mailt met een mannetje. Een andere boomchikawahwahdoos ziet dat niet zitten stuurt op haar beurt weer haar vriendje (in casu dus mannetje 2) om een goed gesprek met TS aan te gaan.
Sorry dat ik jullie jullie droom over een eventuele lesbischiteit van TS lek geprikt en daarmee waarschijnlijk met terugwerkende kracht jullie jeugd verpest heb.
Conclusie: Boomchikawahwahdoos wil een trio met beide mannetjes.quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je vriend sturen omdat een vrouw "mailt" met een vriend van je![]()
![]()
hier zit meer achter...
Ga ik voor je regelenquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag een paint, speciale Nijntje uitgave en een powerpoint. En zo'n tekening met lijntjes en rondjes waaruit de onderlinge relaties duidelijk worden. Anders is 't niet te begrijpen.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag een paint, speciale Nijntje uitgave en een powerpoint. En zo'n tekening met lijntjes en rondjes waaruit de onderlinge relaties duidelijk worden. Anders is 't niet te begrijpen.
Dan klopt er helemaal geen flikker meer van.quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Volgens het profiel van TS betreft het een VROUW.
Volgens mij zit het nog iets anders:quote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier een wat verhalender versie, die een en ander hopelijk duidelijk maakt.
[plaatje]
toffe paint!quote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
nee, er zijn twee mannen in het spel, vanaf 6 heb ik het aangepast:quote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Volgens mij zit het nog iets anders:
1. TS Truus heeft vriendje Teun
2. Teun heeft kind met ex-vriendin Toos
3. Teun neemt kind vast wel eens mee naar Truus
4. Volgens Toos geeft Truus echter slecht voorbeeld aan kind
5. Truus stuurt Toos een berichtje om te vragen wat ze daar mee bedoelt
6. Toos klaagt hierover tegen Teun
7. Teun is blijkbaar nog erg op Toos gesteld en komt dus stennis schoppen bij Truus
8. Truus zegt byebye tegen Teun zodat hij nu ex-vriendje is
Pfew
Aha, en DAAROM heb je het nu dus uitgemaakt met je nieuwe vriendje... omdat het nieuwe vriendje van zijn ex dat eiste?quote:Op maandag 31 december 2007 13:43 schreef SethGecko het volgende:
Mensjes! Ik ben een vrouw, da's al iets toch? Mijn (nu dus ex)vriendje en zijn ex zijn al drie jaar uit elkaar, en hebben een kind van 8 samen. Ze had gezegd dat ik een slecht voorbeeld voor haar zoon was tegen hem. Ik had dus perr e-mail gevraagd of ze er inderdaad zo over dacht. Geen gescheld, gewoon: vind je me een slecht voorbeeld voor X?
Dat bedoelde haar vriend dus met hate-mails. Ik wilde serieus haar kant van het verhaal horen omdat het nu eenmaal om een kind gaat, niet onbelangrijk dus. Ik heb er zelf ook twee. Ik kan me zelfs voorstellen dat het niet cool is om je ex met een nieuw iemand te zien. Been there.
Maar dat die tool van een vriend zich laat sturen om mij en mijn kinderen even lekker te bedreigen...
Misschien laf, maar ik ben niet alleen op de wereld, ik heb ooktwee kinderen en die hebben al helemaal niet om die shizzle gevraagd. En zo nieuw is dat vriendje niet, ze is de relatie al begonnen toen ze nog samen was met de vader van haar kind.quote:Op maandag 31 december 2007 15:36 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Aha, en DAAROM heb je het nu dus uitgemaakt met je nieuwe vriendje... omdat het nieuwe vriendje van zijn ex dat eiste?
Dat is ook laf zeg.
dit is tenminste duidelijk ... die laatste post (hieronder nog) van haar snap ik dan weer niet meerquote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi altijd die fokkers met sterke verhalen.quote:Op maandag 31 december 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geloof je het niet. Zal mij m'n kont roesten.
Het verhaal heeft een wending genomen!quote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Sjeez, dit is Bold & Beautifulwaardigquote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef Herald het volgende:
nee, er zijn twee mannen in het spel, vanaf 6 heb ik het aangepast:
6. Toos klaagt hierover tegen haar vriend Twan
7. Twan komt dus stennis schoppen bij Truus
8. Truus zegt byebye tegen Teun zodat hij nu ex-vriendje is en kind van Toos niet meer meeneemt waardoor Toos en Twan blij zijn
Jammer dat Teun Twan niet een ram voor z'n kop heeft gegeven maar ik krijg het idee dat je het ook niet zo erg vindt om Truus-zonder-Teun te zijn? Nou ja, wel een kloteverhaal om het jaar mee af te sluiten. Volgende keer niet de blauwalgen bellen maar de Fok!-buurtwacht!quote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Misschien laf, maar ik ben niet alleen op de wereld, ik heb ooktwee kinderen en die hebben al helemaal niet om die shizzle gevraagd. En zo nieuw is dat vriendje niet, ze is de relatie al begonnen toen ze nog samen was met de vader van haar kind.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef Herald het volgende:
8. Truus zegt byebye tegen Teun zodat hij nu ex-vriendje is en kind van Toos niet meer meeneemt waardoor Toos en Twan blij zijn
Ik doe mee.quote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef Roellio het volgende:
Ik snap er nog steeds geen kut van.
Maar is haar vriend dan niet de ex van 't hysterische mens? Met'n baby? En 't nieuwe vriendje van Hysterisch Mens kwam aan de deur, en toen dacht TS, als ik m'n vriendje dump, komt die baby van hen ook niet meer hier en ben ik van alle zeik af?quote:Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef GambitRS het volgende:
Dus.... omdat de ex van je vriend een man op je dak stuurt omdat ze hysterisch is geworden van een email die je haar stuurde, daarom dump je je vriend?
Ik zie niet echt waarom. Jij stuurt haar een mail, zij stuurt haar vriend.... wtf heeft jouw vriend dan gedaan? Het hebben van een ex?
ah zoquote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef Herald het volgende:
[..]
toffe paint!
[..]
Ja maar er was sprake van 'n baby, toch? Of 'n kind?quote:Op maandag 31 december 2007 18:35 schreef boekenworm het volgende:
Misschien is het sowieso wel sociaal en handig om je exen een eigen leven te gunnen. Zeker als ze aangeven dat ze geen contact meer met je willen hebben.
Is mij wel duidelijk maar TS en rest in het verhaal zijn wel een beetje gestoord hoorquote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef TC03 het volgende:
Hoe onduidelijk kan je een verhaal vertellen, en zelfs na twee posts is het nog niet helemaal duidelijk. Sjongejonge.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelovelijk, wat een paupers zeg.quote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Misschien laf, maar ik ben niet alleen op de wereld, ik heb ooktwee kinderen en die hebben al helemaal niet om die shizzle gevraagd. En zo nieuw is dat vriendje niet, ze is de relatie al begonnen toen ze nog samen was met de vader van haar kind.
Zo klopt het na het nog een keer allemaal overgelezen te hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is mij wel duidelijk maar TS en rest in het verhaal zijn wel een beetje gestoord hooren ts is ook nog eens een bangerik
Ha! Eindelijk iemand die het begrijpt! Ik kende mijn vriendje nog niet zooo lang dat ik het er zegmaar voor over heb om mijn gezin te laten terroriseren door zijn ex-vriendin en haar vriendje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ongelovelijk, wat een paupers zeg.
Vriendje die je bedreigt sturen omdat ze het niet met je eens is dat je om uitleg vraagt.
Ik snap dat je het uitmaakt met je nu ex i.v.m. je kinderen, maar dit is zekers te triest voor woorden.
Wat heeft je nu ex van de bedreiging gezegd/gedaan?
Maar effe eerlijk, als ik dit allemaal zo lees, zijn die trut en die bedreiger zelf nog een slechter voor die kinderen dan jij.
Ik zie je namelijk niet met krachttermen en scheldwoorden smijten, dus lijk je me een rationeel persoon.
Wat een loserpaupers, die twee, ik heb medelijden met dat kind.
Volgens mij vind jij jezelf echt fucking tof ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Goed samengevat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:47 schreef tha_one het volgende:
Weet dat ik niet aan voorgaande postskan tippen maar hoop dat dit alles duidelijk maakt.
Heb tot nu toe krom gelegen van het lachen.![]()
[ afbeelding ]
OMG nog meer input voor de striptekenaars onder onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Goed samengevat!
Nog een toevoeging: dat wief is vroeger door haar pa misbruikt, maar gaat nu gewoon weer met hem om, laat haar zoontje ook rustig bij de aap in bed liggen.....
Haha, wat een vreemde reden om het uit te maken zeg. Waarschijnlijk heb je niks meer te maken met die tokkies zolang je niet weer mailtjes gaat sturen. Je vriend kan er toch verder niks aan doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:48 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk iemand die het begrijpt! Ik kende mijn vriendje nog niet zooo lang dat ik het er zegmaar voor over heb om mijn gezin te laten terroriseren door zijn ex-vriendin en haar vriendje.
Nee hij kon er niks aan doen, en hij deed er ook niets aan. Hij neemt het niet ff voor me op enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, wat een vreemde reden om het uit te maken zeg. Waarschijnlijk heb je niks meer te maken met die tokkies zolang je niet weer mailtjes gaat sturen. Je vriend kan er toch verder niks aan doen?
Helegaar geen slecht idee!quote:
Dit is wel een apart topic waardquote:Op maandag 7 januari 2008 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol...ik werd net voor de zoveelste keer bedreigd via de telefoon door de vriend van me ex-vriendin. Nu toch maar aangifte gedaan, meneer was zo slim om mijn voicemail in te spreken en daarop te vertellen dat hij me keel door zou snijden en die van me vader/ moeder/ zusje enz. enz.
Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:09 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dit is wel een apart topic waardZoals je ziet denken we graag met je mee!
Wel kut, ben wel benieuwd hoe de politie met zoiets omgaat. Komen ze dan je mobiel afluisteren? Na 3 dagen wordt je voicemailbox toch door je provider geleegd en is het bewijsmateriaal weg?
Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.
Beetje jammer van die gozer dat hij mijn moeder/ vader / zusje bedreigd. Blaffende honden bijten niet moeten we maar denken![]()
ik hoop preventief aanspreken. Kneus dat het is. Weet alleen geen achternaam en woonadres waardoor ze eerst mijn ex moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 06:25 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is?Sterkte/succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |