Is mij wel duidelijk maar TS en rest in het verhaal zijn wel een beetje gestoord hoorquote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef TC03 het volgende:
Hoe onduidelijk kan je een verhaal vertellen, en zelfs na twee posts is het nog niet helemaal duidelijk. Sjongejonge.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier een wat verhalender versie, die een en ander hopelijk duidelijk maakt.
[ afbeelding ]
Ongelovelijk, wat een paupers zeg.quote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Misschien laf, maar ik ben niet alleen op de wereld, ik heb ooktwee kinderen en die hebben al helemaal niet om die shizzle gevraagd. En zo nieuw is dat vriendje niet, ze is de relatie al begonnen toen ze nog samen was met de vader van haar kind.
Zo klopt het na het nog een keer allemaal overgelezen te hebbenquote:Op maandag 31 december 2007 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is mij wel duidelijk maar TS en rest in het verhaal zijn wel een beetje gestoord hooren ts is ook nog eens een bangerik
Ha! Eindelijk iemand die het begrijpt! Ik kende mijn vriendje nog niet zooo lang dat ik het er zegmaar voor over heb om mijn gezin te laten terroriseren door zijn ex-vriendin en haar vriendje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ongelovelijk, wat een paupers zeg.
Vriendje die je bedreigt sturen omdat ze het niet met je eens is dat je om uitleg vraagt.
Ik snap dat je het uitmaakt met je nu ex i.v.m. je kinderen, maar dit is zekers te triest voor woorden.
Wat heeft je nu ex van de bedreiging gezegd/gedaan?
Maar effe eerlijk, als ik dit allemaal zo lees, zijn die trut en die bedreiger zelf nog een slechter voor die kinderen dan jij.
Ik zie je namelijk niet met krachttermen en scheldwoorden smijten, dus lijk je me een rationeel persoon.
Wat een loserpaupers, die twee, ik heb medelijden met dat kind.
Volgens mij vind jij jezelf echt fucking tof ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een briesende drietraps-debiel aan de deur gehad. Heeft ie maar één keer gedaan. Z'n vriendin woont nu bij mij.
Goed samengevat!quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:47 schreef tha_one het volgende:
Weet dat ik niet aan voorgaande postskan tippen maar hoop dat dit alles duidelijk maakt.
Heb tot nu toe krom gelegen van het lachen.![]()
[ afbeelding ]
OMG nog meer input voor de striptekenaars onder onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:57 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Goed samengevat!
Nog een toevoeging: dat wief is vroeger door haar pa misbruikt, maar gaat nu gewoon weer met hem om, laat haar zoontje ook rustig bij de aap in bed liggen.....
Haha, wat een vreemde reden om het uit te maken zeg. Waarschijnlijk heb je niks meer te maken met die tokkies zolang je niet weer mailtjes gaat sturen. Je vriend kan er toch verder niks aan doen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:48 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk iemand die het begrijpt! Ik kende mijn vriendje nog niet zooo lang dat ik het er zegmaar voor over heb om mijn gezin te laten terroriseren door zijn ex-vriendin en haar vriendje.
Nee hij kon er niks aan doen, en hij deed er ook niets aan. Hij neemt het niet ff voor me op enzo.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, wat een vreemde reden om het uit te maken zeg. Waarschijnlijk heb je niks meer te maken met die tokkies zolang je niet weer mailtjes gaat sturen. Je vriend kan er toch verder niks aan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |