Helegaar geen slecht idee!quote:
Dit is wel een apart topic waardquote:Op maandag 7 januari 2008 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol...ik werd net voor de zoveelste keer bedreigd via de telefoon door de vriend van me ex-vriendin. Nu toch maar aangifte gedaan, meneer was zo slim om mijn voicemail in te spreken en daarop te vertellen dat hij me keel door zou snijden en die van me vader/ moeder/ zusje enz. enz.
Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:09 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Dit is wel een apart topic waardZoals je ziet denken we graag met je mee!
Wel kut, ben wel benieuwd hoe de politie met zoiets omgaat. Komen ze dan je mobiel afluisteren? Na 3 dagen wordt je voicemailbox toch door je provider geleegd en is het bewijsmateriaal weg?
Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.
Beetje jammer van die gozer dat hij mijn moeder/ vader / zusje bedreigd. Blaffende honden bijten niet moeten we maar denken![]()
ik hoop preventief aanspreken. Kneus dat het is. Weet alleen geen achternaam en woonadres waardoor ze eerst mijn ex moeten opzoeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 06:25 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is?Sterkte/succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |