abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:27:20 #101
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_55749795
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 10:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou er een film over maken .
Helegaar geen slecht idee! Of anders toch een regio-soap.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:10:32 #102
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_55750775
maar toch blijft de tt verwarrend
Tot zover de kwaliteitspost
pi_55860791
Lol...ik werd net voor de zoveelste keer bedreigd via de telefoon door de vriend van me ex-vriendin. Nu toch maar aangifte gedaan, meneer was zo slim om mijn voicemail in te spreken en daarop te vertellen dat hij me keel door zou snijden en die van me vader/ moeder/ zusje enz. enz.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_55861644
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lol...ik werd net voor de zoveelste keer bedreigd via de telefoon door de vriend van me ex-vriendin. Nu toch maar aangifte gedaan, meneer was zo slim om mijn voicemail in te spreken en daarop te vertellen dat hij me keel door zou snijden en die van me vader/ moeder/ zusje enz. enz.
Dit is wel een apart topic waard Zoals je ziet denken we graag met je mee!

Wel kut, ben wel benieuwd hoe de politie met zoiets omgaat. Komen ze dan je mobiel afluisteren? Na 3 dagen wordt je voicemailbox toch door je provider geleegd en is het bewijsmateriaal weg?
Leave it to me. We're checking out.
pi_55863470
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:09 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Dit is wel een apart topic waard Zoals je ziet denken we graag met je mee!

Wel kut, ben wel benieuwd hoe de politie met zoiets omgaat. Komen ze dan je mobiel afluisteren? Na 3 dagen wordt je voicemailbox toch door je provider geleegd en is het bewijsmateriaal weg?
Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.

Beetje jammer van die gozer dat hij mijn moeder/ vader / zusje bedreigd. Blaffende honden bijten niet moeten we maar denken
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_55863471
*dubbel*
pi_55864885
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ze hebben een programma waarmee ze mijn voicemail kunnen opnemen, moet morgen terugkomen. Mijn huidige vriendin kent de huidige vriend van me ex, die moet ook langskomen om zijn stem te herkennen.

Beetje jammer van die gozer dat hij mijn moeder/ vader / zusje bedreigd. Blaffende honden bijten niet moeten we maar denken
Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is? Sterkte/succes!
Leave it to me. We're checking out.
pi_55875143
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 06:25 schreef Pitbulleke het volgende:

[..]

Mooi! En dan wachten ze af tot die idioot wat uithaalt of gaan ze hem preventief even aanspreken? Het lijkt me dat bedreiging ook verboden is? Sterkte/succes!
ik hoop preventief aanspreken. Kneus dat het is. Weet alleen geen achternaam en woonadres waardoor ze eerst mijn ex moeten opzoeken.
pi_55875530
politie bellen en denken dat ze willen helpen

echt.. als er een klein regeltje overtreden word staan ze er met het hele korps bovenop.
(bijvoorbeeld paar jaar terug stonden ze met 5 man te kijken of een brommer van een vriend van mij nu wel of niet te hard liep, ding liep maar 60 ofzo.. boejend)

maar je zelf de politie belt dan is het niet intressant genoeg voor ze.
(bijv. is een tijdje terug ingebroken bij de winkel van mn oom snachts, en ze hebben een kluis uit de muur gesloopt en meegenomen) en toen er aangifte werd gedaan zei de miep aan de balie: "oh.. nja ik wil het wel even in het systeem zetten hoor". met andere woorden: hoor je nooit meer wat van.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')