Hij heeft met 3 trappen zijn 3wieler in elkaar getrapt.quote:
Als je de schade aan je fiets vergoed wil hebben, zou ik wel aangifte doen van bedreiging en vernieling.quote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Op de valreep nog even klagen dan: krijg ik gisteravond een briesende drietraps-debiel aan de deur, hij was "gezonden" door zijn vriendinnetje. Of ik even gauw wilde kappen met mailen, anders zou hij me koud maken/weten te vinden (knap, je staat al voor m'n deur, Einstein!) en meer van dat soort sociaal zwakkere gelul.
Toen vond hij het nodig mijn fiets in elkaar te trappen.
Ik de blauwalgen bellen, zegt zo'n muts dat ik maar gewoon geen contact meer moet hebben met hem, dan ging "het vanzelf wel over". Ik zweer het je: voor gisteren heb ik er amper drie woorden mee gewisseld, zulks een boeiende persoonlijkheid is het niet.
Maar ze hebben hun zin: ik heb vriendje gedumpt, zijn ex en haar weekdier van een vriend kunnen tevreden zijn.
Ik wens ze genitale karbonkels met pus toe in 2008.
Ja, vrij naar R. Giphart, helaas niet van mezelf.quote:
Ga ik ook doen, maar vermoeiend blijft het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 08:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de schade aan je fiets vergoed wil hebben, zou ik wel aangifte doen van bedreiging en vernieling.
En toen ging de wekkerquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een briesende drietraps-debiel aan de deur gehad. Heeft ie maar één keer gedaan. Z'n vriendin woont nu bij mij.
Geloof je het niet. Zal mij m'n kont roesten.quote:Op maandag 31 december 2007 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toen ging de wekker
[ afbeelding ]
maak ik op dat TS gewoon een geflipte stalker is die niet kan verkroppen dat zn vriendin inmiddels zn ex isquote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Of ik even gauw wilde kappen met mailen
Prachtig geschrevenquote:Op maandag 31 december 2007 08:22 schreef SethGecko het volgende:
Maar ze hebben hun zin: ik heb vriendje gedumpt, zijn ex en haar weekdier van een vriend kunnen tevreden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |