Vrouwen kunnen ook slaan...quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Volgens het profiel van TS betreft het een VROUW.
Mwuahaha grapjas, samen wonen mag helemaal niet in het Pieter Baan-centrumquote:Op maandag 31 december 2007 08:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook een briesende drietraps-debiel aan de deur gehad. Heeft ie maar één keer gedaan. Z'n vriendin woont nu bij mij.
Hé lelijke neus!quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef leejow het volgende:
[..]
Mwuahaha grapjas, samen wonen mag helemaal niet in het Pieter Baan-centrum
halve tammequote:
Count me in - ik snap er ook niets vanquote:Op maandag 31 december 2007 09:07 schreef DroogDok het volgende:
De lebische ex van TS heeft nu een vriend?
Of heeft de ex van TS een nieuwe vriendin die weer een vriend heeft die een agressieve tumor is?
Ik snap het niet?
quote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Samenvatting iemand?
Heb het net 3 keer gelezen maar snap het verhaal nog niet helemaal.
quote:Op maandag 31 december 2007 09:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toen ging de wekker
[ afbeelding ]
je vriend sturen omdat een vrouw "mailt" met een vriend van jequote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Uitleg: TS mailt met een mannetje. Een andere boomchikawahwahdoos ziet dat niet zitten stuurt op haar beurt weer haar vriendje (in casu dus mannetje 2) om een goed gesprek met TS aan te gaan.
Sorry dat ik jullie jullie droom over een eventuele lesbischiteit van TS lek geprikt en daarmee waarschijnlijk met terugwerkende kracht jullie jeugd verpest heb.
Conclusie: Boomchikawahwahdoos wil een trio met beide mannetjes.quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je vriend sturen omdat een vrouw "mailt" met een vriend van je![]()
![]()
hier zit meer achter...
Ga ik voor je regelenquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag een paint, speciale Nijntje uitgave en een powerpoint. En zo'n tekening met lijntjes en rondjes waaruit de onderlinge relaties duidelijk worden. Anders is 't niet te begrijpen.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag een paint, speciale Nijntje uitgave en een powerpoint. En zo'n tekening met lijntjes en rondjes waaruit de onderlinge relaties duidelijk worden. Anders is 't niet te begrijpen.
Dan klopt er helemaal geen flikker meer van.quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef veldmuis het volgende:
Volgens het profiel van TS betreft het een VROUW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |