Jij maakt altijd grapjes op 31-12 om 00.01quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Messenga het volgende:
Zou wel grappig zijn, maar de datum + tijd verraden veel.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal bullshit over die tijden enzo. Zoek voor de grap eens op EXCLUSIEF op vi.nl dan zie je dat bijna alle berichten om 0.00 uur geplaatst zijn. Dwz dat de berichten al eerder getypt zijn en pas dan online komen. Daar is niks vreemds aan dus.
Aissati heeft een contract tot 2011 in E'hoven.quote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef Nashje het volgende:
Zou het niet eens raar vinden als psv Perez heeft aangeboden bij Ajax. In de ruil dat Ajax daarvoor van Aissati afblijft.
Ja, dat heeft hij pas bijgetekend. Wellicht in samenspraak met Ajax dus, zoals Nashje suggereert.quote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Aissati heeft een contract tot 2011 in E'hoven.
Hij wil gewoon spelen en hij heeft regelmatig aangegeven dat hij Ajax de mooiste club van Nederland vindt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een verrader is die Perez dan, als het echt zo is. Binnen twee jaar van AZ naar Ajax, naar PSV en weer naar Ajax. Zou echtop zo'n gast als ik supporter was.
Hmm, goed punt...quote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef Nashje het volgende:
Zou het niet eens raar vinden als psv Perez heeft aangeboden bij Ajax. In de ruil dat Ajax daarvoor van Aissati afblijft.
Dat denk ik zelf ja.quote:Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wil gewoon spelen en hij heeft regelmatig aangegeven dat hij Ajax de mooiste club van Nederland vindt.
Misschien heeft 'ie ook al met Sef gesproken en is daaruit gebleken dat hij ook niet eerste keus is.
Waarna een transfer naar Feyenoord volgt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ja.
Komt er na de winterstop een nieuwe coach bij Ajax die hem er ook niet bij wilt hebben -->
Waarom niet? als Ajax het contract afkoopt mag hij rustig naar Amsterdam terug. Als het maar tijdens de transfer markt gebeurtquote:Op maandag 31 december 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een speler mag toch niet 2x in een jaar van werkgever veranderen zonder dat daar goede redenen voor zijn?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ja.
Komt er na de winterstop een nieuwe coach bij Ajax die hem er ook niet bij wilt hebben -->
Ja naar MVVquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Natuurlijk is dit niet waar.
Vergoossen komt naar PSV. Hij haalde hem naar NL toch?
Omdat daar ooit een regel voor was? Kan je afkopen wat je wil, maar dan mag je nog maar 1x per seizoen wisselen. Of die regel nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeftquote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Waarom niet? als Ajax het contract afkoopt mag hij rustig naar Amsterdam terug. Als het maar tijdens de transfer markt gebeurt
Geldt wel voor Europese competities natuurlijk, op nationaal niveau heb ik er nog niet van gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat daar ooit een regel voor was? Kan je afkopen wat je wil, maar dan mag je nog maar 1x per seizoen wisselen. Of die regel nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeft) ben ik te lui om op te zoeken.
Precies, tenzij die elkaar al hebben gesproken.quote:Op maandag 31 december 2007 13:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja naar MVV
En Perez wil onder Sef voetballen
Volgens mij mag een speler niet in een jaar 2 keer voor verschillende clubs uitkomen. Probleem opgelostquote:Op maandag 31 december 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een speler mag toch niet 2x in een jaar van werkgever veranderen zonder dat daar goede redenen voor zijn?
quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij mag een speler niet in een jaar 2 keer voor verschillende clubs uitkomen. Probleem opgelost
dit stond ook op netwerk:quote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Van psv.netwerk.to:
De Supportersvereniging heeft alle PSV fans opgeroepen Kenneth Perez te steunen. De aanvaller zou volgens de berichten in de media in hernieuwde belangstelling van Ajax staan. Volgens de Supportersvereniging sprak de Deen gisteren zijn bezorgdheid uit dat sommige fans zijn verblijf bij PSV niet zouden waarderen. De Supportersvereniging roept alle fans op hun steun aan Kenneth Perez te laten blijken en ook achter hem te gaan staan.
quote:Volgens VI.nl zijn PSV en Ajax dicht bij een akkoord over de transfer van Klaas Jan Huntelaar terug naar Eindhoven. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de spits, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in Philips Stadion. Dat laten bronnen in de voetbal hoofdstad Eindhoven, Voetbal International weten.
schijt aanquote:Op maandag 31 december 2007 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge...
tja.. niet meer of minder dan Reker dat doetquote:Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
Daarmee geeft Van Geel wel duidelijk aan dat hij zijn oren dus naar de trainer lvan het moment aat hangen.
Iedereen roept nu wel dat het zwak is van Van Geel, en dat is het ook wel maar waarom zie ik nog geen psv-fans klagen over het beleid van hun clubquote:Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Hij is welkom.
Maar wel erg zwak van Van Geel zeg.
Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.quote:Op maandag 31 december 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja.. niet meer of minder dan Reker dat doet
een speler halen omdat je trainer het in hem ziet zitten en hem weer verkopen omdat de interrimtrainer het niet ziet zitten vind ik ook redelijk bizar... En ik geloof niet dat Stevens nu al een gefundeerde mening over Perez heeftquote:Op maandag 31 december 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.
PSV verdiend er alleen maar aan.quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Iedereen roept nu wel dat het zwak is van Van Geel, en dat is het ook wel maar waarom zie ik nog geen psv-fans klagen over het beleid van hun clubHet is toch raar om een speler te kopen en een half jaar later weer te verkopen aan een directe concurrent?
Ik weet het niet zo goed eigenlijkquote:
is al bekend wat ajax gaat betalen danquote:
ag en dan worden we kampioen met Kenneth, en dan hoor je er niemand meer overquote:Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed eigenlijk.
Volgens mij deden ze Perez weg omdat hij tweede keus was na Sneijder, en omdat hij niet meer met de trainer overweg kon. Als allebei die factoren vervolgens wegvallen vind ik het niet zo raar om terug te komen op je keuze.quote:Op maandag 31 december 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:46 schreef DarkShine het volgende:
Dit is lachwekkend!
Ajax is een lachertje als ze hem terughalen![]()
![]()
En dan gaat ie gelijk op zoek naar een andere club...quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt hij terug heeft hij dadelijk geen basisplek![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand al: WAAROM?!
En eind van het seizoen vertrekt hij naar Feyenoord, en dan kopen ze Lasse Schönequote:Op maandag 31 december 2007 20:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Krijgen ze een half seizoen om te brainstormen voor een opvolger van Sneijder, komen ze herimee.
Bekijk het van de positieve kant: Je verveelt je geen moment met deze competitie.quote:Op maandag 31 december 2007 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vind je het gek dat wij niets meer voorstellen in Europa. Het is toch ook een complete apenkooi geworden in de Nederlandse competitie
Doe normaalquote:
En de winnende maken bij PSV - Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 20:25 schreef valek het volgende:
[..]
Dat Perez allebei zijn knieen verbrijzelt.
Eigen doelpunt?quote:
Stap terug natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Rikketik het volgende:
En dan nou de hamvraag: is dit een stapje hogerop of een stapje terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |