abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55682348
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Van psv.netwerk.to:

De Supportersvereniging heeft alle PSV fans opgeroepen Kenneth Perez te steunen. De aanvaller zou volgens de berichten in de media in hernieuwde belangstelling van Ajax staan. Volgens de Supportersvereniging sprak de Deen gisteren zijn bezorgdheid uit dat sommige fans zijn verblijf bij PSV niet zouden waarderen. De Supportersvereniging roept alle fans op hun steun aan Kenneth Perez te laten blijken en ook achter hem te gaan staan.
dit stond ook op netwerk:
quote:
Volgens VI.nl zijn PSV en Ajax dicht bij een akkoord over de transfer van Klaas Jan Huntelaar terug naar Eindhoven. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de spits, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in Philips Stadion. Dat laten bronnen in de voetbal hoofdstad Eindhoven, Voetbal International weten.
  maandag 31 december 2007 @ 14:39:34 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55682392
Hadden we hem niet beter voor een half jaar kunnen verhuren aan PSV, in plaats van verkopen en terugkopen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 31 december 2007 @ 14:43:03 #128
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55682503
Kopen voor 1.8 en verkopen voor 5 ofzo... Dat is handel...
pi_55682829
het aandeel 020 is vrij stabiel dus ik vermoed dat de aandeelhouders ook niet weten wat ze met het nieuws aanmoeten
  maandag 31 december 2007 @ 15:16:59 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55683489
Daarmee geeft Van Geel wel duidelijk aan dat hij zijn oren dus naar de trainer lvan het moment aat hangen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_55683978
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55683998
Ok, we kunnen er nu wel vanuit gaan
pi_55684052
Tjongejonge...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55684102
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:35 schreef Urquhart het volgende:
Ok, we kunnen er nu wel vanuit gaan
Stond er vannacht ook al.
-
  maandag 31 december 2007 @ 15:39:32 #135
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_55684134
OH MY
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  maandag 31 december 2007 @ 15:41:15 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55684214
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge...
schijt aan dit is toch mooi
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 31 december 2007 @ 15:46:49 #137
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_55684406
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef Plato1980 het volgende:
Daarmee geeft Van Geel wel duidelijk aan dat hij zijn oren dus naar de trainer lvan het moment aat hangen.
tja.. niet meer of minder dan Reker dat doet
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_55684493
Hij is welkom.

Maar wel erg zwak van Van Geel zeg.
pi_55684494
of ze liggen van psv.nl te slapen óf het is gewoon echt waar
pi_55684572
wtf niet te geloven only in Holland
AFC AJAX
  maandag 31 december 2007 @ 15:54:45 #141
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_55684641
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:49 schreef Nashje het volgende:
Hij is welkom.

Maar wel erg zwak van Van Geel zeg.
Iedereen roept nu wel dat het zwak is van Van Geel, en dat is het ook wel maar waarom zie ik nog geen psv-fans klagen over het beleid van hun club Het is toch raar om een speler te kopen en een half jaar later weer te verkopen aan een directe concurrent?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 31 december 2007 @ 15:55:59 #142
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55684685
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

tja.. niet meer of minder dan Reker dat doet
Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 31 december 2007 @ 15:57:51 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_55684752
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.
een speler halen omdat je trainer het in hem ziet zitten en hem weer verkopen omdat de interrimtrainer het niet ziet zitten vind ik ook redelijk bizar... En ik geloof niet dat Stevens nu al een gefundeerde mening over Perez heeft
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_55684775
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

Iedereen roept nu wel dat het zwak is van Van Geel, en dat is het ook wel maar waarom zie ik nog geen psv-fans klagen over het beleid van hun club Het is toch raar om een speler te kopen en een half jaar later weer te verkopen aan een directe concurrent?
PSV verdiend er alleen maar aan.
pi_55684808
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:41 schreef Houniet het volgende:

[..]

schijt aan dit is toch mooi
Ik weet het niet zo goed eigenlijk .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 31 december 2007 @ 16:00:58 #146
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_55684848
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Leonos het volgende:

[..]

PSV verdiend er alleen maar aan.
is al bekend wat ajax gaat betalen dan
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 31 december 2007 @ 16:01:26 #147
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55684865
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed eigenlijk .
ag en dan worden we kampioen met Kenneth, en dan hoor je er niemand meer over
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55685019
kennelijk waren enkelen al op de hoogte van deze transfer
pi_55685234
  maandag 31 december 2007 @ 16:21:36 #150
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55685506
quote:
Op maandag 31 december 2007 15:55 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Toch wel je kunt na een halfjaar tot de conclusie komen dat een speler niet voldoet, of niet bij de club past. Een speler na een jaar verkopen en nog geen halfjaar later weer terug kopen is daarentegen ronduit bizar.
Volgens mij deden ze Perez weg omdat hij tweede keus was na Sneijder, en omdat hij niet meer met de trainer overweg kon. Als allebei die factoren vervolgens wegvallen vind ik het niet zo raar om terug te komen op je keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')