Jij maakt altijd grapjes op 31-12 om 00.01quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Messenga het volgende:
Zou wel grappig zijn, maar de datum + tijd verraden veel.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal bullshit over die tijden enzo. Zoek voor de grap eens op EXCLUSIEF op vi.nl dan zie je dat bijna alle berichten om 0.00 uur geplaatst zijn. Dwz dat de berichten al eerder getypt zijn en pas dan online komen. Daar is niks vreemds aan dus.
Aissati heeft een contract tot 2011 in E'hoven.quote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef Nashje het volgende:
Zou het niet eens raar vinden als psv Perez heeft aangeboden bij Ajax. In de ruil dat Ajax daarvoor van Aissati afblijft.
Ja, dat heeft hij pas bijgetekend. Wellicht in samenspraak met Ajax dus, zoals Nashje suggereert.quote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Aissati heeft een contract tot 2011 in E'hoven.
Hij wil gewoon spelen en hij heeft regelmatig aangegeven dat hij Ajax de mooiste club van Nederland vindt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een verrader is die Perez dan, als het echt zo is. Binnen twee jaar van AZ naar Ajax, naar PSV en weer naar Ajax. Zou echtop zo'n gast als ik supporter was.
Hmm, goed punt...quote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef Nashje het volgende:
Zou het niet eens raar vinden als psv Perez heeft aangeboden bij Ajax. In de ruil dat Ajax daarvoor van Aissati afblijft.
Dat denk ik zelf ja.quote:Op maandag 31 december 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij wil gewoon spelen en hij heeft regelmatig aangegeven dat hij Ajax de mooiste club van Nederland vindt.
Misschien heeft 'ie ook al met Sef gesproken en is daaruit gebleken dat hij ook niet eerste keus is.
Waarna een transfer naar Feyenoord volgt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ja.
Komt er na de winterstop een nieuwe coach bij Ajax die hem er ook niet bij wilt hebben -->
Waarom niet? als Ajax het contract afkoopt mag hij rustig naar Amsterdam terug. Als het maar tijdens de transfer markt gebeurtquote:Op maandag 31 december 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een speler mag toch niet 2x in een jaar van werkgever veranderen zonder dat daar goede redenen voor zijn?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ja.
Komt er na de winterstop een nieuwe coach bij Ajax die hem er ook niet bij wilt hebben -->
Ja naar MVVquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Natuurlijk is dit niet waar.
Vergoossen komt naar PSV. Hij haalde hem naar NL toch?
Omdat daar ooit een regel voor was? Kan je afkopen wat je wil, maar dan mag je nog maar 1x per seizoen wisselen. Of die regel nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeftquote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef WEST het volgende:
[..]
Waarom niet? als Ajax het contract afkoopt mag hij rustig naar Amsterdam terug. Als het maar tijdens de transfer markt gebeurt
Geldt wel voor Europese competities natuurlijk, op nationaal niveau heb ik er nog niet van gehoord.quote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Omdat daar ooit een regel voor was? Kan je afkopen wat je wil, maar dan mag je nog maar 1x per seizoen wisselen. Of die regel nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeft) ben ik te lui om op te zoeken.
Precies, tenzij die elkaar al hebben gesproken.quote:Op maandag 31 december 2007 13:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja naar MVV
En Perez wil onder Sef voetballen
Volgens mij mag een speler niet in een jaar 2 keer voor verschillende clubs uitkomen. Probleem opgelostquote:Op maandag 31 december 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een speler mag toch niet 2x in een jaar van werkgever veranderen zonder dat daar goede redenen voor zijn?
quote:Op maandag 31 december 2007 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij mag een speler niet in een jaar 2 keer voor verschillende clubs uitkomen. Probleem opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |