Neuh, als die het wordt, ga ik overwegen mijn SCC op te zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet onze grote vriend erbij te zetten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie nog steeds dat KJH wordt voorgetrokken?
Absoluut niet.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Dat gevoel heb ik al een paar weken en ben ook bang dat er ook echt niemand bij gaat komenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niemand komt deze winterstophet is me veel te stil qua geruchten
Jij bent een Feyenoorder, toch? Denk niet dat het slim is om op dit moment Ajacieden uit te lachen, jullie dip komt nog wel en weet wel zeker dat Ajax dit seizoen boven Feyenoord eindigt.quote:
Nee, heb jij een betere optie?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Zonder zijn doelpunten zouden we helemaal nergens zijnquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Kaka is ook best wel goed.quote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Ronaldinho bij Ajax komt!
Een onterecht punt, zegt genoeg over het spelniveauquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
Ben ik even blij dat ik in Oostenrijk zit
Hoe speelden we? Hoe kan het dat we punten verspelen tegen VVV? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren?
Nou kijk, het begon allemaal toen Huntelaar besloot te weigeren vanmiddag omdat hij mot kreeg met Suarez die vervolgens zei dat Huntelaar kon opdonderen en wegliep van uit de kleedkamer, toen zat Koster met een probleem maar een logische oplossing was natuurlijk om Colin als vervanger voorin te zetten die het nog niet eens zo slecht deed met 2 doelpunten, maar furby verneukte het weer, maar Colin kon er wel om lachen en zei: "Die furby doet mij denken aan een verdediger die door ten cate is gehaald maar in de spits plaatsnam, dubbele punt p"quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
Ben ik even blij dat ik in Oostenrijk zit
Hoe speelden we? Hoe kan het dat we punten verspelen tegen VVV? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren?
quote:"Wie niet tot de grens gaat hoort op de bank"
Klaas-Jan Huntelaar heeft tegenover VI.tv zijn frustratie uitgesproken over een aantal van zijn medespelers. De aanvoerder van Ajax vindt dat de spelers die niet tot de grens willen gaan op de bank horen te zitten.
Huntelaar, die tegen VVV-Venlo (2-2) zijn zestiende seizoenstreffer aantekende, is niet gelukkig met de huidige situatie bij de Amsterdamse club. "Ik denk niet dat iedereen binnen het elftal tot de grens wil gaan. Als niet iedereen alles wil brengen dan benadeel je de ploeg. Nogmaals wie niet tot de grens gaat, hoort op de bank."
Op de vraag of Ajax in de nabije toekomst meer zal moeten scouten op mentaliteit moet de spits het antwoord schuldig blijven. "Dat weet ik niet. Het begint bij het voetbal, maar bij voetbal hoort ook inzet. Iedereen wil wel maar het is niet genoeg. Je moet verder gaan, die grens opzoeken dat gebeurt te weinig."
De situatie bij Ajax is voor Huntelaar geen reden om te denken aan een vertrek uit Amsterdam. "Ik heb altijd gezegd dat als er een mooie topclub voorbij komt ik er wel over na wil denken. Maar ik ben op dit moment absoluut niet met een transfer bezig."
je denkt? das toch kei logisch man.quote:Op zondag 30 december 2007 23:37 schreef Badabingea het volgende:
Waarschijnlijk spuit 11, maar denk dat Huntelaar hier wel een punt heeft.
[..]
Wakker worden om 23.42quote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef tha_dark het volgende:
Godverdomme! Dit is ff kut wakker worden!
Het is echt hopen op wat versterking maar heb er weinig vertrouwen in..........
Haha, woon alleen niet in Nederlandquote:
En die Schöne of zo iets :´)quote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Brammie het volgende:
Ik heb erover nagedacht: Ooijer, Boulahrouz en Modric graag
Meer serieus zullen ze wel aankomen met Amrabat...
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.quote:
Zoveelste keer dit seizoen dat hij wappert met die armquote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Mooie analyse van Van Halst over KJH. Ongelooflijke mazzel dat ie geen rood kreeg trouwens.
En de scheids besloot heel bewust geen kaart te geven omdat het KJH wasquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zoveelste keer dit seizoen dat hij wappert met die arm
In de voetbalwereld liegen ze allemaalquote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.
Het zou mij niks verbazen als Guus na het EK gewoon stopt.
Nou nou wat een mazzel zeg, poeh poeh wat mogen wij in onze handjes knijpenquote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Mooie analyse van Van Halst over KJH. Ongelooflijke mazzel dat ie geen rood kreeg trouwens.
Ik vind het geweldig dat Ajax prutsers als furby en maduro voor de hoofdprijs kunnen verkopen, hopelijk leren die gare clubs als real dan een keer dat je niet blind allemaal spelers moet kopenquote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef Brammie het volgende:
Worden jullie er verder ook niet kwaad over dat types als Maduro en Urby nog geen seizoen constant gepresteerd hebben en nu al klaar denken te zijn voor de stap naar het buitenland? Ik weet dat clubliefde niet meer bestaat maar hierbij krijg ik toch Vieri achtige gevoelens...
"Compensatie" voor alle penalties die Huntelaar niet krijgt!quote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou nou wat een mazzel zeg, poeh poeh wat mogen wij in onze handjes knijpen
Maduro heeft toch nooit echt de kans als basis gekregen ?quote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef Brammie het volgende:
Worden jullie er verder ook niet kwaad over dat types als Maduro en Urby nog geen seizoen constant gepresteerd hebben en nu al klaar denken te zijn voor de stap naar het buitenland? Ik weet dat clubliefde niet meer bestaat maar hierbij krijg ik toch Vieri achtige gevoelens...
idd zeg, en voor alle andere ongein die hij te verduren krijgtquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Luco het volgende:
[..]
"Compensatie" voor alle penalties die Huntelaar niet krijgt!
Ja. Ik leef alleen in het moment en hoop dat de cijfermatige dip niet komt.quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij bent een Feyenoorder, toch? Denk niet dat het slim is om op dit moment Ajacieden uit te lachen, jullie dip komt nog wel en weet wel zeker dat Ajax dit seizoen boven Feyenoord eindigt.
Maduro heeft genoeg kansen gekregen en liet zien het niveau nog niet aan te kunnen. De laatste paar wedstrijden gaat het wat beter en meneer wil gelijk weg... Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maduro heeft toch nooit echt de kans als basis gekregen ?
Terwijl het wel een goede speler is
Stel je niet aan man, voetbal is een mannensport, was weinig aan de hand, niet eens een slaande beweging.quote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Ja en anders santi kolk ofzoquote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
als huntelaar weg gaat, dan komt alves echt wel
Daar loopt ie stage. Maar die komt echt niet terug naar Nederlandquote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef twi het volgende:
Hatem is toch al van Marseille?
Welterustenquote:Op maandag 31 december 2007 00:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nooit, Huntelaar wordt voor de hoofdprijs verkocht en dat ligt tussen de 25 en 30 miljoen euro!
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.
Hij is aangesteld met het oog op het WK van 2010, plaatsing voor EK van 2008 was alleen maar mooi meegenomen.quote:Het zou mij niks verbazen als Guus na het EK gewoon stopt.
Hij wordt gezocht toch ook door mensen die geld van hem willen hierquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Daar loopt ie stage. Maar die komt echt niet terug naar Nederland
Jij hier?quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef PLAE@ het volgende:
Aaajeeeaaaikss de rest die doet ons niks!
Al z'n spullen zijn pas verkocht en ik denk niet dat dat voor het goede doel wasquote:Op maandag 31 december 2007 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij wordt gezocht toch ook door mensen die geld van hem willen hier
omg staat er nog echt ook op viquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.?
Ja want zijn droom is om weer naast de titel te grijpen en vooral het predicaat grootste clubhoer van nederland opgeplakt te krijgen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.?
quote:PSV'er Perez dicht bij terugkeer naar Ajax
31/12/2007 00:01
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.
Ajax is al sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar een waardige vervanger. Eerder had Ajax ook PSV's Ismail Aissati op het oog als de nieuwe aanvallende middenvelder, maar die verlengde vorige week zijn contract tot 2011.
Een transfer zou hoogst opmerkelijk zijn, aangezien Perez afgelopen zomer juist nog met veel rumoer vertrok uit Amsterdam. Hij botste met trainer Henk ten Cate, die de speler liet weten dat hij niet meer paste in zijn voetbalvisie.
Daarop bracht Perez naar buiten dat hij Ajax wilde verlaten. Enkele maanden later vertrok overigens ook Ten Cate, hij ging naar Chelsea.
Van Geel werkte eerder als td van AZ ook al met Perez. Nadat Van Geel een spraakmakende transfer had gemaakt naar Ajax, kocht hij Perez weg uit Alkmaar. Daarmee haalde hij zich toen de woede van AZ op de hals.
Ajax moet wel een afkoopsom betalen voor Perez, aangezien die in Eindhoven nog een contract heeft tot de zomer van 2009.
PSV betaalde afgelopen zomer 1,8 miljoen euro voor de Deen. Perez heeft vanaf de eerste dag ter discussie gestaan, aangezien zijn komst niet breed gedragen werd binnen de club. Hij was vooral een aankoop van Ronald Koeman, die inmiddels is vertrokken naar Valencia.
En ten cate nog ff een trap na gevenquote:
Misschien embargo......quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel erg toevallig dat 't bericht om 0:01 online komt op 31-12.
Geloof er ook weinig van.quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lijkt me toch eerder een oudejaarsgrap dan een embargo, maar we zullen zien het zou wat zijn zegquote:
Hahaha en dan alle lampjes boosquote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Ik verheug me dan wel al weer over het filmpje dat op Studio Voetbal zal verschijnen met het beeldje van PSV dat Perez uit zijn auto gooit.
Wat voor 'n beeld? Zo'n simpel vlaggetje zeker?quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Ik verheug me dan wel al weer over het filmpje dat op Studio Voetbal zal verschijnen met het beeldje van PSV dat Perez uit zijn auto gooit.
Wat is daar toevallig aan danquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal wel meer zijn, PSV kennendequote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef Madine het volgende:
We gaan wel geen 1,8 miljoen betalen voor een bankzitter zeg.
Kom je daar nu pas achter? Dat vertelde Rico me maanden geleden alquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Opgezwolle stopt ook nog, dit is het begin van het einde wat ik je brom
Tuurlijk, psv is niet gekquote:Op maandag 31 december 2007 00:29 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zal wel meer zijn, PSV kennende
het kan welquote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het KAN gewoon niet.
Niet toevallig, wel vreemd. Alsof ie embargo stond.quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is daar toevallig aan dan
ontkenningsverschijnselen enzoquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Dat vertelde Rico me maanden geleden al. Was ook al een hele tijd bekend toch?
quote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Nashje het volgende:
EXCLUSIEF
TOEKOMSTIGE COLINS NU AL VASTGELEGD DOOR AJAX
Ajax heeft per direct alle aandelen van Jurgen Colin zijn genen gekocht. De Amsterdamse club zou deze beslissing hebben genomen omdat het zeer tevreden is met de ontwikkeling van Jurgen Colin dat het heeft besloten alle nakomelingen nu al vast te leggen. "Binnenkort gaan we ook een experiment doen met embryo's." aldus Martin van Geel.
quote:Naar alle waarschijnlijkheid worden de talenten Jan-Arie van der Heijden en Siem de Jong bij de transfer betrokken.
Ik kan niet wachten op de verklaring van Van Geel.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten het feit of Perez wel of geen versterking voor Ajax zou zijn zou dit toch gewoon 1 grote grap zijn. Wanbeleid van de bovenste plank.
Ajax en goed beleid is ondenkbaar dusquote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Buiten het feit of Perez wel of geen versterking voor Ajax zou zijn zou dit toch gewoon 1 grote grap zijn. Wanbeleid van de bovenste plank.
Van Geel staat intern ter discussie denk ik. Dit is echt een gevalletje kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Helaas wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen hij dat grote nieuws van hem aankondigde zat Perez nog bij Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 00:49 schreef patrickt37 het volgende:
Zou Silenius niet met groot nieuws komen?
Misschien wist hij het al van Perez.
"Je was niet helemaal tevreden met de rol binnen Ajax PSV en je hebt een transfer, deze zomer winter, naar PSV Ajax gedaan"quote:Op maandag 31 december 2007 00:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de verklaring van Van Geel.
Ten Cate is weg.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Ajax zou een Perez wel kunnen gebruiken maar waarom zou hij in godsnaam terug willen?
Kunnen ze opzich niet doen, hebben afspraken met clubs, ik heb VI alleen op 1 April wel eens een grap zien maken, verder nooit.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Het is een raar bericht maar ik kan me niet voorstellen dat VI zoiets als grap neerzet eigenlijk.
Hij vind Ajax de mooiste club van Nederland.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Ajax zou een Perez wel kunnen gebruiken maar waarom zou hij in godsnaam terug willen?
Dat is ook net zo vreemd. Hij heeft net een basisplek bij PSV.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
En dat is nog echt waar ook. Dat Perez het vindt dan. Ik ook, daar niet vanquote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij vind Ajax de mooiste club van Nederland.
Van Geel heeft gezegd dat de toekomstige trainer internationale ervaring moet hebben en het liefst een Ajax verleden moet hebben. Dat is niet bepaald het geval.quote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind gert-jan verbeek wel een goede opvolger voor A3, heereveen speelde leuk, acctractief (ofzo) en aanvallend voetbal! Is dat nou net niet wat ajax als doel heeft?
Nee, is iets van een paar weken geleden.quote:Op maandag 31 december 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen hij dat grote nieuws van hem aankondigde zat Perez nog bij Ajax
Tuurlijk kun je dat als serieuze site/ serieus voetbaltijdschrift niet maken, op 1 april ala, maar je maakt je compleet ongeloofwaardig als je grappen op willekeurige andere dagen gaat berichten....quote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kunnen ze opzich niet doen, hebben afspraken met clubs, ik heb VI alleen op 1 April wel eens een grap zien maken, verder nooit.
Verbeek heeft 4 jaar op rij Europees gehaald, ervaring genoegquote:Op maandag 31 december 2007 01:00 schreef toma het volgende:
[..]
Van Geel heeft gezegd dat de toekomstige trainer internationale ervaring moet hebben en het liefst een Ajax verleden moet hebben. Dat is niet bepaald het geval.
ik denk nog steeds dat t Rijkaard gaat worden.
Die zegt echt niet alles hoor. Hij gunt zn eigen blaadje ook wel een primeurtje.quote:Op maandag 31 december 2007 00:56 schreef Houniet het volgende:
als het echt waar was had Derksen het wel vermeld in Voetbal Insite
UEFA-cup ervaring is niet de ervaring die Ajax bedoelt.quote:Op maandag 31 december 2007 01:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Verbeek heeft 4 jaar op rij Europees gehaald, ervaring genoeg![]()
maar denk idd niet dat ie het wordt, past niet bij ajax
Zegt ie het anders niet gewoon in de uitzending en daarna zie je het op vi.nl verschijnen?quote:Op maandag 31 december 2007 01:03 schreef toma het volgende:
[..]
Die zegt echt niet alles hoor. Hij gunt zn eigen blaadje ook wel een primeurtje.
Misschien hebben die bronnen rondom Ajax dit verzonnen en is VI erin getrapt?quote:Op maandag 31 december 2007 01:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat als serieuze site/ serieus voetbaltijdschrift niet maken, op 1 april ala, maar je maakt je compleet ongeloofwaardig als je grappen op willekeurige andere dagen gaat berichten....
ik kijk nooit Voetbal-Insitequote:Op maandag 31 december 2007 01:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zegt ie het anders niet gewoon in de uitzending en daarna zie je het op vi.nl verschijnen?
-----------perezquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef Fides het volgende:
Perez zou een prima aankoop zijn. Gewoon op '10' zetten. Davids en Gabri daarachter (dan heb je nog De Jong, vd Heijden en Maduro achter de hand).
Ik dus ook.quote:Op maandag 31 december 2007 01:06 schreef toma het volgende:
[..]
ik kijk nooit Voetbal-InsiteKijk altijd studio voetbal.
Verbeek komt nog wel eens bij Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 01:02 schreef MaxPower het volgende:
maar denk idd niet dat ie het wordt, past niet bij ajax
boeiendquote:Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbeek komt nog wel eens bij Feyenoord denk ik.
Maduro verkopen nu hij nog wat opbrengt en nog een leuke speler halen. Dan heb je ook Delorge nog.quote:Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
-----------perez
edgar gabri
----------maduro
met roulatie systeem! en siem volgend jaar links half als edje stopt
Bron?quote:Op maandag 31 december 2007 01:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Verbeek is wel benaderd, maar heeft er zelf geen zin in. Denk ook dat Ajax een stapje te hoog is voor hem.
Volgend seizoen met Daphne Bunskoek.quote:Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef Nashje het volgende:
Ik dus ook.Zo was het in het verleden in ieder geval wel, toen dat lekkerwijf Barbara er nog zat.
Kunnen we hem niet aanbieden bij Holland Casino ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 01:13 schreef toma het volgende:
[..]
tja, zie daar maar eens van af te komen
quote:Op maandag 31 december 2007 01:12 schreef toma het volgende:
------------------Stekelenburg----------------
Ogararu------Heitinga-Vermaelen----Vertonghen
----------------------Maduro-------------------
------------Gabri----------------Davids/Siem------
---------------------Perez---------------------
----------Huntelaar-------Suarez/Luque/Rommedahl-----------
///// ligt aan de tegenstander!
Wel als de lengte niet veel beter is.quote:Op maandag 31 december 2007 01:20 schreef F1Bas het volgende:
Nogmaals, Delorge is voor de breedte echt niet slecht.
quote:Op maandag 31 december 2007 01:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel als de lengte niet veel beter is.
quote:
dat wisten we vorige week alquote:Op maandag 31 december 2007 01:39 schreef WRNL het volgende:
Trouwens voor de Trabelsi-fans. Marseille heeft Trabelsi al aangetrokken!!
Ik geloof het nog ook, let maar op!quote:Op maandag 31 december 2007 01:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even , prutsmod
het is gewoon een of ander vaag gerucht
Ik las even één pagina terug en niemand reageerde op hem, dus vandaar dat ik het nogmaals even schreef!quote:
Zolang men content is met spelers als Delorge "voor de breedte" en de basis er ook niet veel van bakt is Ajax gewoon vergane glorie.quote:
Ik weet het niet wat ik ervan moet vinden.quote:
goeie speler, maar het betekent dat er geen andere opties zijn. en als er behalve Perez niks komt is er niks veranderd ten opzichte van vorig jaar en gaan we dus niet beter voetballen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het niet wat ik ervan moet vinden.
Aan de ene kant , sta je natuurlijk als Ajax zijnde natuurlijk wel voor lul , aan de andere kant is het wel een goede speler natuurlijk![]()
Maar ja of het waar is .....
Ik blijf erop hopen dat het waar is. Perez! Een goede nummer 10!quote:Op maandag 31 december 2007 01:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het niet wat ik ervan moet vinden.
Aan de ene kant , sta je natuurlijk als Ajax zijnde natuurlijk wel voor lul , aan de andere kant is het wel een goede speler natuurlijk![]()
Maar ja of het waar is .....
Delorge is al maand of 2-3 geblesseerd.quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef Adothehague het volgende:
Ook nu de selectie van Ajax zo uitgedunt is door blessures speelt Delorge niet. Is een beetje een onzinnige aankoop geweest want De jong staat meestal als vervanger in de basis die nota bene van eigen kweek komt.
En niet Ajax-waardigquote:Op maandag 31 december 2007 01:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Delorge is al maand of 2-3 geblesseerd.
Mee eens, ik vind een de Jong uit eigen kweek beter als Delorge. Het is en blijft een onbegrijpelijke aankoop.quote:
en uiteraard veel beter is...quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef Adothehague het volgende:
Ook nu de selectie van Ajax zo uitgedunt is door blessures speelt Delorge niet. Is een beetje een onzinnige aankoop geweest want De jong staat meestal als vervanger in de basis die nota bene van eigen kweek komt.
Delorge was transfervrij, en als hij niet geblesseerd was geweest dan was hij zeker van waarde geweest. Wat hadden we laatst als middenveld? De Jong, Donald en Schilder? Da's te veel van het goede.quote:Op maandag 31 december 2007 01:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind een de Jong uit eigen kweek beter als Delorge. Het is en blijft een onbegrijpelijke aankoop.
vi zegt niet zomaar watquote:Op maandag 31 december 2007 03:15 schreef J.F.Sebastian het volgende:
perez komt dus echt niet terug bij Ajax. zal wel geouwehoer zijn van een of andere VI medewerker, of de site is gehacked :p
Nou en?quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
En ten cate nog ff een trap na geven
Een speler halen die beschuldigd is van betrokkenheid bij het omkoop- en gokschandaal in het Belgisch voetbal is niet echt handigquote:Op maandag 31 december 2007 02:23 schreef Madine het volgende:
[..]
Delorge was transfervrij, en als hij niet geblesseerd was geweest dan was hij zeker van waarde geweest. Wat hadden we laatst als middenveld? De Jong, Donald en Schilder? Da's te veel van het goede.
Beschuldigd en veroordeeld zijn twee verschillende zaken.quote:Op maandag 31 december 2007 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een speler halen die beschuldigd is van betrokkenheid bij het omkoop- en gokschandaal in het Belgisch voetbal is niet echt handig
Anderlecht zal hem niet zomaar hebben ontslagen denk ik. Waar rook is...quote:Op maandag 31 december 2007 08:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Beschuldigd en veroordeeld zijn twee verschillende zaken.
Als dat zo was geweest had je geen rechters nodigquote:Op maandag 31 december 2007 08:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Anderlecht zal hem niet zomaar hebben ontslagen denk ik. Waar rook is...
Een speler halen van ado den haag is sowieso niet echt handig.quote:Op maandag 31 december 2007 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een speler halen die beschuldigd is van betrokkenheid bij het omkoop- en gokschandaal in het Belgisch voetbal is niet echt handig
een speler met heimwee halen wel?quote:Op maandag 31 december 2007 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Defour is nog niet van plan te komen. Perez nu, Defour in de zomer. Even snel bedacht.quote:Op maandag 31 december 2007 09:19 schreef Damzkieee het volgende:
Talent halen is geen optie dus?
quote:Huntelaar haalt uit naar ploeggenoten
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 31 december om 08:34
De matige resultaten van Ajax van de afgelopen weken hebben voor de nodige frustraties gezorgd bij Klaas-Jan Huntelaar. De aanvalsleider van de Amsterdammers uitte na het gelijkspel bij VVV-Venlo (2-2) zijn ongenoegen over zijn ploeggenoten.
“Het is frustrerend als veel spelers de strijd niet kunnen brengen”, vertelde de Oranje-international tegenover VI.tv. “Als je dat niet kan, heb je niets op het veld te zoeken.” De aanvaller had uit een vrije trap nog voor de 1-2 gezorgd, maar in de slotfase nivelleerde de Venlonaren alsnog het scoreverloop.
Ajax-coach Adrie Koster gaf op de persconferentie aan zich te schamen voor de (wan)prestatie. “Ik hoopte dat we vandaag de lijn die we tegen FC Twente hadden ingezet, konden doortrekken. Maar dat lukte totaal niet. Te veel spelers zaten ver onder het niveau van donderdag. We mogen eigenlijk nog blij zijn, want VVV kreeg genoeg mogelijkheden.”
En alves naar jullie zekerquote:Valencia: ‘Banega, Huntelaar en Pelletieri’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 31 december om 09:28
Nog een nachtje slapen en de transfermarkt opent zijn deuren. De persconferentie van Valencia-voorzitter Juan Bautista Soler deed de transfergeruchten over de komst van een topspeler ook niet verstommen. De werkgever van Ronald Koeman versterkt zich komende maand met een ‘internationaal zwaargewicht’. Volgens de regionale krant Levante-EMV is de keuze gevallen op Klaas-Jan Huntelaar.
De Valenciaanse krant steekt zijn bewondering voor de Ajacied niet onder stoelen of banken: ‘één van de meest gewilde spelers van Europa’, ‘van alle markten thuis’, ‘gedisciplineerd en bijzonder doeltreffend’ en ‘zijn stijl doet denken aan Luboslav Penev en zijn neusje voor de goal aan Ruud van Nistelrooy’.
Volgens het medium is Valencia al in onderhandeling met Ajax, al verlopen de gesprekken bijzonder stroef. De Amsterdammers vragen namelijk niet meer en niet minder dan 25 miljoen euro. Overigens meldt de lokale krant dat de komst van Huntelaar funest zou zijn voor Fernando Morientes, die dan in zou gaan op een aanbieding van Fenerbahçe.
De versterkingen voor het middenveld zijn Argentijns getint. Boca Juniors-middenvelder Ever Banega is één van de laatste pareltjes van de onuitputtelijke Argentijnse jeugdopleiding. Het negentienjarige talent heeft een prijskaartje van achttien miljoen euro, een bedrag waar Valencia akkoord mee zou zijn gegaan. Zijn komst naar de sinaasappelstad betekent zo goed als zeker het vertrek van Manuel Fernandes.
Daarnaast is Agustín Pelletieri (25) de beoogde opvolger van David Albelda. De middenvelder is hét geheim van Lanús, dat verrassend genoeg het Torneo Apertura op zijn naam schreef. Pelletieri zit inmiddels dicht tegen het nationale elftal aan en beschikt over dezelfde kwaliteiten als Albelda.
Het zou wel typisch Ajax zijn om ondanks alle mooie woorden Huntelaar gewoon te verkopen deze winterstop. Ik wacht gespannen af..quote:
Zucht.quote:Urby Emanuelson wil dolgraag naar Tottenham Hotspur, meldt zaakwaarnemer Brian Berkleef. De verdediger van Ajax heeft de Londenaren verzocht wederom een poging te doen. (Sunday Mirror)
quote:
Tenzij ze in het verleden ook zulke grappen hebben gemaakt. Wellicht dat iemand er nog een weet?quote:Op maandag 31 december 2007 00:49 schreef Jasza het volgende:
VI kan er trouwens geen grap over maken, afspraken met clubs enzo he, reputatie gaat eraan als ze er grappen over gaan maken dus
is toch goedquote:Op maandag 31 december 2007 10:01 schreef twi het volgende:
Het gaat zo kut met Ajax, en nog steeds wil iedereen onze spelers hebben...Tsja...
Goede speler die Villa, maar komt never nooit niet naar NL!quote:Op maandag 31 december 2007 10:07 schreef toma het volgende:
[..]
Huntelaar naar Valencia
Villa naar Ajax
Of de journalisten van VI of Van Geel. Het is allebei mogelijkquote:Op maandag 31 december 2007 10:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Perez terug naar Ajax![]()
Welke idioot verzint er nou zoiets?
Zal wel een nieuwjaarsgrap zijn van de VI.quote:Op maandag 31 december 2007 11:02 schreef devv05 het volgende:
Perez terug naar Ajax zou echt een grote grap zijn, wat een wanbeleid
En dan terugkopen voor een miljoen of 5quote:Op maandag 31 december 2007 11:02 schreef devv05 het volgende:
Perez terug naar Ajax zou echt een grote grap zijn, wat een wanbeleid
Voordeel is wel dat Urby nog sneller wilt vertrekken. Na zijn uitlatingen over Perez in de VIquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef toma het volgende:
Heeft ie niet 1 of andere claussule in zn contract waardoor hij zo terug kan komen wanneer alle negers weg zijn bij Ajax?
Alleen maar voordelen dusquote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat Urby nog sneller wilt vertrekken. Na zijn uitlatingen over Perez in de VI
het probleem Colin is opgelostquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef toma het volgende:
Heeft ie niet 1 of andere claussule in zn contract waardoor hij zo terug kan komen wanneer alle negers weg zijn bij Ajax?
7 MILJOEN VOOR FURBY!!! WEG ERMEE!!!quote:Huntelaar
Ondertussen staan verschillende basisspelers van Ajax in de belangstelling van buitenlandse clubs. Volgens lokale media zou het Spaanse Valencia topschutter Klaas-Jan Huntelaar willen overnemen. De club van Ronald Koeman hikt echter aan tegen de transfersom van 25 miljoen euro die Ajax voor een tussentijds vertrek zou vragen.
Maduro en Emanuelson
Verder zou Manchester City vier miljoen euro willen betalen voor Hedwiges Maduro, die zijn aflopende contract in Amsterdam nog niet heeft verlengd, en stuurt Urby Emanuelson volgens de Sunday Mirror aan op een vertrek naar Tottenham Hotspur, dat een kleine zeven miljoen euro voor hem zou overhebben. Ajax wil de linkspoot echter niet kwijt.
De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Nashje het volgende:
7 miljoen voor Urby.Naja hij is nu zwaar kut, maar welke jeugdspeler heeft geen dip gehad.
Iedereen van deze generatie toch? Stekelenburg, Heitinga, Maduro. Emanuelson heeft laten zien dat ie wel degelijk kan voetballen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
De meeste kwamen gelukkig nog wel uit hun dip. Maar dat zie ik nog niet snel gebeuren bij hem.
Sportweek inmiddels ook.quote:Op maandag 31 december 2007 11:21 schreef De.Kromme het volgende:
nu.nl heeft het verhaal al overgenomen.
inderdaad en hij wordt steeds slechter lijkt het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
Een dip van anderhalf seizoen is wel een beetje lang.
Maduro was niets anders. Zo traag als een slak. Had ook weinig vertrouwen meer in hem. En zie hoe hij is teruggekomen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef BobbyHill het volgende:
Een dip van anderhalf seizoen is wel een beetje lang.
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.quote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
ernstig hequote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat "Hiddink als TD" gerucht duikt ook overal op. En dat na één uitspraak van van Gelder.
Grootste onzingerucht van 2007quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja daarom sluit ik het niet helemaal uit, maar dat is meer hoop denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoAl zit Van Gelder bij Ajax altijd wel dicht bij het vuur, evenals De Telegraaf. Wat dat betreft is het raar dat het Perez-gerucht niet bij Van Gelder en/of De Telegraaf bekend was.
In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
Nou, ineens een boel geruchten dus. VI brengt het wel erg overtuigend moet ik zeggen. Hopen dat er niet al te veel voor Perez betaald moet worden als het echt zover komt.
Nah, nu.nl moet je met sportberichten trouwens nooit geloven. Want wat die sportredactie doet, voorzover die er al is, dat slaat gewoon helemaal nergens op. En verder lijkt VI weer een klein beetje een opwaartse lijn te pakken te hebben, laatst ook al met Gomes/PSV. Dus wie weet. Kan me niet voorstellen dat hier een of andere spindoctor achter zit.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik aan een grap. Maar het lijkt mij niet dat VI zijn betrouwbare imago te grabbel wil gooien. Zeker als ze weten dat vele andere media dit gaan overnemen.
Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?quote:Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
volgens mij wel jaquote:Op maandag 31 december 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, omdat Ten Cate liep te kutten toch?
Het ziet er eerder dom uit, tbh.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Een jack? Fuck dat, ik ben Johnny Heitinga..
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Wooldoor het volgende:
Perez terug zou wel leuk zijn maar er moet ook een jonge spelmaker bijkomen want Perez was soms ook niet te zien in het veld en af en toe echt top.
Van Gelder zei het gister toch wel erg overtuigend dat Hiddink naar Ajax zou komen als TD.
Spaanse zon, competitie, salaris, etc. Genoeg redenen me dunkt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
hoezo ?quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het ziet er eerder dom uit, tbh.
Ik vind het ook meer een speler voor Engeland.quote:Op maandag 31 december 2007 12:29 schreef denthemen het volgende:
Klaas naar Valencia, waarom zou hij dat doen? Bij Ajax gaat 't slecht, maar daar helemaal.. Ik heb altijd gedacht dat hij naar Man utd. zou gaan
Juist niet. Beter als al die anderen in trainingspakquote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opzich geen verkeerde oplossing maar als hij terug komt blijkt toch maar dat van Geel niet erg standvastig is en dat hoort hij als TD wel te zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
Kan Perez daarna weer terug naar PSVquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Ajax nog steeds op die Defour wachten. En daarom tot de zomer Perez als een soort noodoplossing willen gebruiken.
Daar is onze positieve goeroe ook weerquote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Straks krijgen we Van Basten, en die heeft het niet zo op ego's als Perez. Kan die weer terug jaquote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan Perez daarna weer terug naar PSV
Omdat ten Cate zei dat hij geen andere rol in het elftal zou krijgen.. is toch niet gek dat ie dan weg wilt..quote:Op maandag 31 december 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
Perez wou zelf weg
Absoluut. En als hij nu eens leert niet zo te zeiken als hij een keer op de bank zit, komt het goed.quote:Op maandag 31 december 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
Als je zag hoe Kennedy gisteren op 10 liep, dan kunnen we Perez zeker heel erg goed gebruiken.
Ze hebben blijkbaar geen alternatieven, het is spijtig maar waar. Bovendien staan buitenlandse spelers natuurlijk ook niet meer zo op Ajax te wachten. Al jaren zijn wij het Europese lachertje.quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
eindelijk begint het te lopen jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Houniet het volgende:
nu heeft Pizzakoppo zijn zin met de geruchten
Idemquote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Als Perez komt kan je op je vingers natellen dat er verder geen nieuwe nr. 10 komt die we zo hard nodig hebben. Vergeten we niet dat hoewel Perez een aardig goede sub is hij ook draken van wedstrijden speelde als hij in de basis stond? Als dit doorgaat zou dat het moment zijn waarop ik mijn vertrouwen in van Geel heb verloren.
van Geel kan geloof ik nogal goed met Perez. Vriendjespolitiek. Is belangrijker dan zn kwaliteiten.quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef Brammie het volgende:
Doen ze financieel wel handig dan jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:15 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens wel grappig zijn als we Perez voor minder kunnen krijgen dan waarvoor we hem hebben verkocht
Klopt, maar ik ga geen namen noemen van Roemeense/Russische talenten die ik nog nooit heb gezien, daarnaast falen spelers uit die landen te vaak bij Ajaxquote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef Urquhart het volgende:
Ze mogen wat mij betreft ook wel verder kijken dan de Nederlandse eredivisie
quote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Longmen het volgende:
Nijland mag nog wel bij je lijstje Fides.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |