Neuh, als die het wordt, ga ik overwegen mijn SCC op te zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet onze grote vriend erbij te zetten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie nog steeds dat KJH wordt voorgetrokken?
Absoluut niet.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Dat gevoel heb ik al een paar weken en ben ook bang dat er ook echt niemand bij gaat komenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niemand komt deze winterstophet is me veel te stil qua geruchten
Jij bent een Feyenoorder, toch? Denk niet dat het slim is om op dit moment Ajacieden uit te lachen, jullie dip komt nog wel en weet wel zeker dat Ajax dit seizoen boven Feyenoord eindigt.quote:
Nee, heb jij een betere optie?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Zonder zijn doelpunten zouden we helemaal nergens zijnquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Kaka is ook best wel goed.quote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop dat Ronaldinho bij Ajax komt!
Een onterecht punt, zegt genoeg over het spelniveauquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
Ben ik even blij dat ik in Oostenrijk zit
Hoe speelden we? Hoe kan het dat we punten verspelen tegen VVV? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren?
Nou kijk, het begon allemaal toen Huntelaar besloot te weigeren vanmiddag omdat hij mot kreeg met Suarez die vervolgens zei dat Huntelaar kon opdonderen en wegliep van uit de kleedkamer, toen zat Koster met een probleem maar een logische oplossing was natuurlijk om Colin als vervanger voorin te zetten die het nog niet eens zo slecht deed met 2 doelpunten, maar furby verneukte het weer, maar Colin kon er wel om lachen en zei: "Die furby doet mij denken aan een verdediger die door ten cate is gehaald maar in de spits plaatsnam, dubbele punt p"quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef Rumille het volgende:
Ben ik even blij dat ik in Oostenrijk zit
Hoe speelden we? Hoe kan het dat we punten verspelen tegen VVV? Wat moet er in hemelsnaam gebeuren?
quote:"Wie niet tot de grens gaat hoort op de bank"
Klaas-Jan Huntelaar heeft tegenover VI.tv zijn frustratie uitgesproken over een aantal van zijn medespelers. De aanvoerder van Ajax vindt dat de spelers die niet tot de grens willen gaan op de bank horen te zitten.
Huntelaar, die tegen VVV-Venlo (2-2) zijn zestiende seizoenstreffer aantekende, is niet gelukkig met de huidige situatie bij de Amsterdamse club. "Ik denk niet dat iedereen binnen het elftal tot de grens wil gaan. Als niet iedereen alles wil brengen dan benadeel je de ploeg. Nogmaals wie niet tot de grens gaat, hoort op de bank."
Op de vraag of Ajax in de nabije toekomst meer zal moeten scouten op mentaliteit moet de spits het antwoord schuldig blijven. "Dat weet ik niet. Het begint bij het voetbal, maar bij voetbal hoort ook inzet. Iedereen wil wel maar het is niet genoeg. Je moet verder gaan, die grens opzoeken dat gebeurt te weinig."
De situatie bij Ajax is voor Huntelaar geen reden om te denken aan een vertrek uit Amsterdam. "Ik heb altijd gezegd dat als er een mooie topclub voorbij komt ik er wel over na wil denken. Maar ik ben op dit moment absoluut niet met een transfer bezig."
je denkt? das toch kei logisch man.quote:Op zondag 30 december 2007 23:37 schreef Badabingea het volgende:
Waarschijnlijk spuit 11, maar denk dat Huntelaar hier wel een punt heeft.
[..]
Wakker worden om 23.42quote:Op zondag 30 december 2007 23:42 schreef tha_dark het volgende:
Godverdomme! Dit is ff kut wakker worden!
Het is echt hopen op wat versterking maar heb er weinig vertrouwen in..........
Haha, woon alleen niet in Nederlandquote:
En die Schöne of zo iets :´)quote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Brammie het volgende:
Ik heb erover nagedacht: Ooijer, Boulahrouz en Modric graag
Meer serieus zullen ze wel aankomen met Amrabat...
Hoe vaak moet Hiddink nog zeggen dat dat helemaal niet aan de orde is.quote:
Zoveelste keer dit seizoen dat hij wappert met die armquote:Op zondag 30 december 2007 23:50 schreef SCH het volgende:
Mooie analyse van Van Halst over KJH. Ongelooflijke mazzel dat ie geen rood kreeg trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |