Ten Cate is weg.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Ajax zou een Perez wel kunnen gebruiken maar waarom zou hij in godsnaam terug willen?
Kunnen ze opzich niet doen, hebben afspraken met clubs, ik heb VI alleen op 1 April wel eens een grap zien maken, verder nooit.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Het is een raar bericht maar ik kan me niet voorstellen dat VI zoiets als grap neerzet eigenlijk.
Hij vind Ajax de mooiste club van Nederland.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
Ajax zou een Perez wel kunnen gebruiken maar waarom zou hij in godsnaam terug willen?
Dat is ook net zo vreemd. Hij heeft net een basisplek bij PSV.quote:Op maandag 31 december 2007 00:57 schreef SCH het volgende:
En dat is nog echt waar ook. Dat Perez het vindt dan. Ik ook, daar niet vanquote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij vind Ajax de mooiste club van Nederland.
Van Geel heeft gezegd dat de toekomstige trainer internationale ervaring moet hebben en het liefst een Ajax verleden moet hebben. Dat is niet bepaald het geval.quote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind gert-jan verbeek wel een goede opvolger voor A3, heereveen speelde leuk, acctractief (ofzo) en aanvallend voetbal! Is dat nou net niet wat ajax als doel heeft?
Nee, is iets van een paar weken geleden.quote:Op maandag 31 december 2007 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen hij dat grote nieuws van hem aankondigde zat Perez nog bij Ajax
Tuurlijk kun je dat als serieuze site/ serieus voetbaltijdschrift niet maken, op 1 april ala, maar je maakt je compleet ongeloofwaardig als je grappen op willekeurige andere dagen gaat berichten....quote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kunnen ze opzich niet doen, hebben afspraken met clubs, ik heb VI alleen op 1 April wel eens een grap zien maken, verder nooit.
Verbeek heeft 4 jaar op rij Europees gehaald, ervaring genoegquote:Op maandag 31 december 2007 01:00 schreef toma het volgende:
[..]
Van Geel heeft gezegd dat de toekomstige trainer internationale ervaring moet hebben en het liefst een Ajax verleden moet hebben. Dat is niet bepaald het geval.
ik denk nog steeds dat t Rijkaard gaat worden.
Die zegt echt niet alles hoor. Hij gunt zn eigen blaadje ook wel een primeurtje.quote:Op maandag 31 december 2007 00:56 schreef Houniet het volgende:
als het echt waar was had Derksen het wel vermeld in Voetbal Insite
UEFA-cup ervaring is niet de ervaring die Ajax bedoelt.quote:Op maandag 31 december 2007 01:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Verbeek heeft 4 jaar op rij Europees gehaald, ervaring genoeg![]()
maar denk idd niet dat ie het wordt, past niet bij ajax
Zegt ie het anders niet gewoon in de uitzending en daarna zie je het op vi.nl verschijnen?quote:Op maandag 31 december 2007 01:03 schreef toma het volgende:
[..]
Die zegt echt niet alles hoor. Hij gunt zn eigen blaadje ook wel een primeurtje.
Misschien hebben die bronnen rondom Ajax dit verzonnen en is VI erin getrapt?quote:Op maandag 31 december 2007 01:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat als serieuze site/ serieus voetbaltijdschrift niet maken, op 1 april ala, maar je maakt je compleet ongeloofwaardig als je grappen op willekeurige andere dagen gaat berichten....
ik kijk nooit Voetbal-Insitequote:Op maandag 31 december 2007 01:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zegt ie het anders niet gewoon in de uitzending en daarna zie je het op vi.nl verschijnen?
-----------perezquote:Op maandag 31 december 2007 01:05 schreef Fides het volgende:
Perez zou een prima aankoop zijn. Gewoon op '10' zetten. Davids en Gabri daarachter (dan heb je nog De Jong, vd Heijden en Maduro achter de hand).
Ik dus ook.quote:Op maandag 31 december 2007 01:06 schreef toma het volgende:
[..]
ik kijk nooit Voetbal-InsiteKijk altijd studio voetbal.
Verbeek komt nog wel eens bij Feyenoord denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 01:02 schreef MaxPower het volgende:
maar denk idd niet dat ie het wordt, past niet bij ajax
boeiendquote:Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Verbeek komt nog wel eens bij Feyenoord denk ik.
Maduro verkopen nu hij nog wat opbrengt en nog een leuke speler halen. Dan heb je ook Delorge nog.quote:Op maandag 31 december 2007 01:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
-----------perez
edgar gabri
----------maduro
met roulatie systeem! en siem volgend jaar links half als edje stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |