gelukkig is Brian er niet om haar op tijd water te laten drinken!quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet wel wie hem eerder in bed heeft als ze wil.
Het ziet er bijzonder gemakkelijk uit. Ware liefdequote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ' Het is GEMAAKT van 100% suiker'
Q: jajaa
ik voel de chemie
Dettol of zo...quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het ziet er bijzonder gemaakkelijkt uit. Ware liefde
Sterrenbeeld?quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef Marieke_B het volgende:
A: " En heb je broers of zussen? '
Om 1:45 moet hij er alweer vandoor, dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Gaat die dombo nog draaien in die tent, of hoe zit het?
Kreeftquote:
Gaan we daar wel samen heenquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Quintin komt naar Heerhugowaard? Gaat hij soms in de op de rand van de afgrond balancerende 'Tempel' DJ-en?
Er zal wel 80 'proof' (rondje) op staan en dan zijn er veel die denken dat het 80% is, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
Hoezo een neefje van Mental Theo? Gatver die is om te kotsen die man. Begrijp ook de vriendschappelijke band tussen hem en Robert Schumacher wel, is ook zo'n kwal.quote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef dieenebart het volgende:
Is die Quintin geen neefje van Mental Theo? Kan er ook nog wel bij...
briljant script.quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda gaat Quintin dronken voeren en vervolgens met hem mee vanavond. Als zijn Volvo dan met 145 tegen een boom klapt kan zij laten zien uit welk hout ze gesneden is.
(kijken of haar airbags het houden)
Jij als mijn backup?quote:Op zondag 30 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaan we daar wel samen heenik; wat hij stamelt. wat hij stamelt
Klopt is doorgeven.quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
COS moet 3102 zijn trouwens
Wie wie?quote:Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga de boel even leiden want ik ben Leeuw...
Dus
quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Het lijkt wel een solicitatiegesprek.
Quintin noemt zijn sterke punten
Lieke ook..
Quintin vult aan ' oprecht'
Lieke is buiten de kooi erg conflictvermijdend.
Quintin: je bedoelt dat je telkens wegloopt?![]()
![]()
Hij streamt echt veel!
over je woorden struikelenquote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij als mijn backup?wat nou, wie stamelt? wat is stamelen?
![]()
Je hoeft niet veel te streamen om te weten dat ze "Loop maar weer weg" naar elkaar roepen als er ruzie isquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ook..
![]()
Hij streamt echt veel!
Ik vind het wel schattig, beetje verlegenheid. Dimitri vind ik veeel saaier.quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker koppie, maar toch een beetje nerdie en saai.
Dat is hetgeen wat Slène altijd over haarzelf zegt..dat ze eerlijk en oprecht is...quote:Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie wie?
Lieke: ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, eerlijk..
Q: oprecht?![]()
Selene: ik geef nu even geen commentaar.
A en S doen de hele avond al zo tegen Lieke...quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een draak die Selene
Wat kunnen wijven onder elkaar valse krengen zijn.
Dat dacht ik al. Hoe kun je dat nou van mij denken. Ik ben een heel goed prater.quote:
Dat weet ik maar gelukkig zeggen ze dat allemaal daar over zichzelf.quote:Op zondag 30 december 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is hetgeen wat Slène altijd over haarzelf zegt..dat ze eerlijk en oprecht is...
nee voor Lieke!quote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Overigens waarom hebben ze Quitin uitgenodigd? Om Huub een oor aan te naaien?
Ik val net binnen, maar die opmerking is echt leukquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ook..
![]()
Hij streamt echt veel!
houdt ze wel ff d'r mond.quote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
ok...nou effe zoenen en dan is het alweer kwart voor 2!
En dat is wel weer fijn.............quote:
Stimmtquote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar gelukkig zeggen ze dat allemaal daar over zichzelf.
Nou hij krijgt nie echt de kans om tot volle bloei te komen..misschien als ie terugkomt als gastspeler.quote:Op zondag 30 december 2007 01:12 schreef Dark het volgende:
Amanda - Komt de stripper nu?
Beetje saaie pik, die Quintin?
Lieve Noek, ik hoorde het. Ze had ze helemaal niet op Marktplaats mogen zetten, want asielkatten blijven eigendom van het asiel.quote:Op zondag 30 december 2007 01:17 schreef noekje het volgende:
Nu gaat hij wéér over zijn dierenliefde beginnen!
Ik heb een deja vu.
Hij moet echt dronken zijn geweest toen.
Lieke: ik had toen 2 katjes maar die heb ik toen weg moeten doen. Ik kon niet anders. Ze waren 8 maanden.
(voor Disana)
Nou inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Quintin straalt iig geen sex uit...Lieke ook niet btw...wat een saai stel...
Conclusie: Dit wordt geen aanvulling voor de verhaallijn........................stoppen die handel....quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is een biggetje.quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten Amanda even schrijven! Of een varken wel bij een varken kan!
Dat is het inderdaad, dat maakt hem saai.quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Hey, weet je.........quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
Gaan ze zo Truth Or Dare spelen en dan zoenen?
Nee doorgaan! Voor Amanda!quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Conclusie: Dit wordt geen aanvulling voor de verhaallijn........................stoppen die handel....
Goh, wat voelt Lieke zich vrij vandaag. Het begon al met het vreten van snot...quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef noekje het volgende:
Lieke geeft Fries wat champagne want Fries drinkt alles, red bull, koffie..
Kweps?quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Hey, weet je.........![]()
Als Lieke iets leuks vertelt, weet ze het altijd zo te vertellen, dat ik er een beetje kweps van word.....
Ah, mooi! Je hebt het gehoord. Het was even nav de discussie eerder deze week dat jij zgn niet zou weten hoe het was gegaan.quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve Noek, ik hoorde het. Ze had ze helemaal niet op Marktplaats mogen zetten, want asielkatten blijven eigendom van het asiel.
Ja duh, als er een pijnlijke stilte valt dan moet hij Lieke weer zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Quinten praat te veel.
Ik ben een draakquote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook(ik had een draak willen zijn..)
ik weet niet wat kweps is, maar ik wed dat ik het ook word van haar gelul.quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Hey, weet je.........![]()
Als Lieke iets leuks vertelt, weet ze het altijd zo te vertellen, dat ik er een beetje kweps van word.....
Ik ken heel veel Varkens..en kan het er uitstekend mee vinden...Ook nog Maagd toevallig? Of ben ik nu te brutaal?quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten Amanda even schrijven! Of een varken wel bij een varken kan!
Geweldig zoals er aan me gedacht wordtquote:Op zondag 30 december 2007 01:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah, mooi! Je hebt het gehoord. Het was even nav de discussie eerder deze week dat jij zgn niet zou weten hoe het was gegaan.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben een draak![]()
En ik lust graag varkens, uit de oven of de koekenpan maakt mij niet uit
quote:Op zondag 30 december 2007 01:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja duh, als er een pijnlijke stilte valt dan moet hij Lieke weer zoenen
Bij ons thuis betekent "kweps" - niet goed.quote:Op zondag 30 december 2007 01:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet niet wat kweps is, maar ik wed dat ik het ook word van haar gelul.
Wat? Die draak of de karbo's?quote:
Ik back-up jequote:
zie je wel, was ik het toch met je eens.quote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij ons thuis betekent "kweps" - niet goed.
Die draak natuurlijk ! Ik weet wel dat ik lekker benquote:
Ik heb weleens een hele nacht over een goudvis gepraat.quote:Op zondag 30 december 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Verdomd nu je het zegt, dit doe ik zelf in zo'n situatie dan ook altijd!
Ik leef in vrijheid op het plattelandquote:
he?quote:Op zondag 30 december 2007 01:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die draak natuurlijk ! Ik weet wel dat ik lekker ben
De vissen kwamen net wel voorbijquote:Op zondag 30 december 2007 01:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb weleens een hele nacht over een goudvis gepraat.![]()
Er zit niet veel gevoel tussen die twee, dat is al wel duidelijk.
het is nu gevoel en geen spel meerquote:Op zondag 30 december 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik back-up je![]()
Lieke heeft dingen ook uitvergroot. De laatste 2 maanden speelt ze haar spel anders.
Dank dank. Ik vind dat de schaduw van Jaap nog meer op der Franzl lijkt dan zijn echte hoofd.quote:
Wel opmerkelijk. Ze was alleen maar met het spel bezig en niet met haar gevoel. Dat heeft ze dan knap uit kunnen schakelen al die maanden. Ik zou het haar niet na kunnen doen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het is nu gevoel en geen spel meer
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eerst weten wat jouw Chinese dierenriemteken is
Super gemaakt....quote:
Dan ben je heul geen draakquote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33
hij is strontzenuwachtig aan het proberen om weg te komen zonder te zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef Py het volgende:
Dat was even niet al te bijster van Quintin, met die percentjes
\quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Gelukkig heeft Lieke ontzettend veel humor, het gesprek is daarom ook zo vermakelijk
Ze hadden het net wel over de 'paal-paal 'quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Gelukkig heeft Lieke ontzettend veel humor, het gesprek is daarom ook zo vermakelijk
Hier kun je vinden wat jouw chinese horoscoopteken is.quote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33
Hahaha ja inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Dank dank. Ik vind dat de schaduw van Jaap nog meer op der Franzl lijkt dan zijn echte hoofd.
Het leukste is toch wel dat je haar soms hardop hoort lachen en Quinten lult maar serieus door.quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Ja, dat was hilarischquote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze hadden het net wel over de 'paal-paal '
ik denk datie zeker benaderd is...en dat hij denkt/weet dat veel afhangt van wat er nu gebeurt..quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin de indruk te krijgen dat Quinten best wel deelnemer vh spel zou willen worden
Q lacht schaapachtig om de opmerkingen van L, het gaat over drank en hoeveel Lieke wel niet gedronken had.......ohw men...quote:Op zondag 30 december 2007 01:31 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hij is strontzenuwachtig aan het proberen om weg te komen zonder te zoenen
dat gevoel krijg ik erbij..
Die lach gaat ondertussen bij mij door merg en been. Ze lacht zo vaak op die niet passende momenten. Echt zo van kijk en vooral hoor mij eens een lol hebben, ik voel me keigggoed.quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Het leukste is toch wel dat je haar soms hardop hoort lachen en Quinten lult maar serieus door.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:35 schreef Guuskeee het volgende:
10 minutes and counting
Ik ben een leeuw, en een draak en vuur ..... dusquote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Ècht, ik ben een Draak (vuur).![]()
Nou dat is verrekte weinig.... Daag Quintin... tot nooit weer ziens....quote:Op zondag 30 december 2007 01:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ik denk datie zeker benaderd is...en dat hij denkt/weet dat veel afhangt van wat er nu gebeurt..
Ik ben Varken (metaal)quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Hier kun je vinden wat jouw chinese horoscoopteken is.
http://www.weiqi.nl/data/chinAstro.htm
Ik ben een houten paard.....
Ow noes, ik ook!quote:Op zondag 30 december 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben een leeuw, en een draak en vuur ..... dus
ze zitten niet op dezelfde golflengte..quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Het leukste is toch wel dat je haar soms hardop hoort lachen en Quinten lult maar serieus door.
Ik blijf Lieke hetzelfde type vinden als Brian alleen dan zonder agressie.quote:Op zondag 30 december 2007 01:34 schreef yellowfirst het volgende:
Bij Lieke krijg je hetzelfde gevoel als Brian beiden zeggen: "Humor, geintje, leuk."
En hoe komt Selene aan die info?quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die roddel komt van Selene
quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Ècht, ik ben een Draak (vuur).![]()
Ja, ze perst die lach er bijna uit. Nu net weer.quote:Op zondag 30 december 2007 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die lach gaat ondertussen bij mij door merg en been. Ze lacht zo vaak op die niet passende momenten. Echt zo van kijk en vooral hoor mij eens een lol hebben, ik voel me keigggoed.
Vuurdraak present!quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook(ik had een draak willen zijn..)
en konijn?quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Draak: Trots en levendig, enthousiast, extravert en inspirerend.
Varken: Tolerant, begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw maar ook driftig, kleinzielig, lui
Quintin heeft genoeg dj klussen staan voor de komende tijd..die zit niet te wachten op een plekje als gastspelerquote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat is verrekte weinig.... Daag Quintin... tot nooit weer ziens....
Ik zou een soort varkenshoeder moeten worden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Draak: Trots en levendig, enthousiast, extravert en inspirerend.
Varken: Tolerant, begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw maar ook driftig, kleinzielig, lui
Varken en Metaal.
Maar Quintin loopt dus weer terug zonder Lieke te zoenen![]()
Ga nog even naar beneden naar Amanda jongen !
Fokking hell, vol met lipglossquote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
zag ik nou net lippenstift op kwinten zn lul zitten?
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woordenquote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Lieke wast haar handen en spuugt en passant nog even in de wasbak.
Wat hebben we dus:
snot opeten
bord dat door Dilana gelikt is op tafel zetten
spuwen in de wasbak
ik vergeet iets
Die zag Jaap met een brief en die wilde met Lieke praten...ze trok gewoon een conclusie en rende direct naar Amanda en Brian om het te vertellenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woorden
Hoezo ? Het gaat hier alleen maar over de dierenriemquote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Tjonge wat negatief hier, en dan zeggen dat Lieke een zeurpiet is ha ha.
Kijk eens naar jullie zelf, lees eens terug.
Da's waar. Als ze zo doorgaat als nu, ontwikkelt ze zich tot een bootwerker.quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woorden
Dat zijn toch gewone normale mensendingen?quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Lieke wast haar handen en spuugt en passant nog even in de wasbak.
Wat hebben we dus:
snot opeten
bord dat door Dilana gelikt is op tafel zetten
spuwen in de wasbak
ik vergeet iets
quote:Op zondag 30 december 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar. Als ze zo doorgaat als nu, ontwikkelt ze zich tot een bootwerker.
Hee zeg, doe jij niet zo negatief over alle Fokkersquote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Tjonge wat negatief hier, en dan zeggen dat Lieke een zeurpiet is ha ha.
Kijk eens naar jullie zelf, lees eens terug.
Hè joh, laat me nou lekker effe azijnpissen en spijkers op laag water zoekenquote:Op zondag 30 december 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewone normale mensendingen?
Het was leuk geweest wanneer ze iemand dat bord had voorgezet.
Gezond eten mania is niets mis mee. Hij heeft niet voor niets zo'n heerlijk lijfquote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef agter het volgende:
Q heeft smetvrees en een gezond-eten-mania zo te horen...
Ja, hij heeft al meerdere opmerkingen over gemaakt, ook de vorige keer al.quote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef agter het volgende:
Q heeft smetvrees en een gezond-eten-mania zo te horen...
Hahaha, deze vraagt bijna weer om een "Verzin het onderschrift" prijsvraagquote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
En Amanda heeft weer z'n aandacht...
[ afbeelding ]
Tongetje eruit!quote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je mee gekregen dat kreeft nou niet zo leuk is?quote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aap met ascendant tijger
Kreeft met ascendant kreeft
quote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft een jas aangetrokken, die verwacht een heel langdurige hartstochtelijke afscheidskus straks op het bordes
Zo te zien heeft een bepaald gedeelte van Amanda de volle aandachtquote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Nee d'r tietenquote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een Kreeft!quote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat kreeft nou niet zo leuk is?
Stom gedoe
Hopelijk steekt er niet toevallig een muis over want dan komt die zeker te laat.quote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze gaan nu ook ff een rondje lopen
en hoopt nu op een romantische scene in de tuin..quote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft een jas aangetrokken, die verwacht een heel langdurige hartstochtelijke afscheidskus straks op het bordes
Helaas, geen zoen in de tuinquote:Op zondag 30 december 2007 01:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en hoopt nu op een romantische scene in de tuin..
"ensceneert"...... mooi woord ...en juist in dit geval..quote:Op zondag 30 december 2007 01:53 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ensceneert mooie tv voor op het bordes.
JdM zei -al een tijd geleden- dat 'helaas' de bewoners te veel acteurs waren geworden. Kennelijk krijgen ze in het Hokje te vaak en te veel pressie om vooral TV te maken. Japio heeft daar extreem veel last van. HIj checkt te expliciet audio en video-positie voordat hij uberhaupt nog iets wil doen .........quote:Op zondag 30 december 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft een goede camera positie ingenomen....![]()
[ afbeelding ]
Nu moet Lieke nog even volwassen worden, want je de villa inneuken..tja.........quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef agter het volgende:
Ik vind ze wel leuk zo samen. Vind ze goed bij elkaar passen.
(in tegenstelling tot de meesten hier, geloof ik...)
Leuke volwassen vent, echt een tiep voor Lieke!
ja klopt helemaal. de spontaniteit is verdwenen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
JdM zei -al een tijd geleden- dat 'helaas' de bewoners te veel acteurs waren geworden. Kennelijk krijgen ze in het Hokje te vaak en te veel pressie om vooral TV te maken. Japio heeft daar extreem veel last van. HIj checkt te expliciet audio en video-positie voordat hij uberhaupt nog iets wil doen .........
Qua looks en vooral zijn body denk ik dat hij voor de meeste vrouwen wel een tiep is maar ik vind juffrouw mier helemaal geen tiep voor hem. Ik zie haar meer met eoa duffe boekhouder.quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef agter het volgende:
Club in A'damquote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
What the fuck is de Powerzone? Is dat niet een kinderprogramma over err 'Games' enzo?
Discotheekquote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
What the fuck is de Powerzone? Is dat niet een kinderprogramma over err 'Games' enzo?
Slim gedaan toch?quote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu moet Lieke nog even volwassen worden, want je de villa inneuken..tja.........
hopelijk vindt die het wel leuk om samen over haar ex te praten.quote:Op zondag 30 december 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Qua looks en vooral zijn body denk ik dat hij voor de meeste vrouwen wel een tiep is maar ik vind juffrouw mier helemaal geen tiep voor hem. Ik zie haar meer met eoa duffe boekhouder.
Als toch iets een afknapper is. Zeuren over haar ex terwijl hij nog maar één keer met haar gezoend heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Club in A'dam
Wauw, ik haal Lieke weer van mute en ze zegt "Het is gewoon klaar, het is gewoon klaar, wil niets meer met hem te maken hebben..."
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef Guuskeee het volgende:
ik geloof dat lieke het over huub heeft![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijk altijd dat gelul over exenquote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef 2live het volgende:
[..]
hopelijk vindt die het wel leuk om samen over haar ex te praten.
Dat wil die ook helemaal niet.quote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
huub huub huub ..... huub
leuk gespreksonderwerp als je nog wil dat die gast blijft slapen
Ze heeft het ook al over haar gewicht gehad....en nou ja nu dan over de ex....doet ze goed.quote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?
echt zooo domquote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?
Slim is een tweede........quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef agter het volgende:
[..]
Slim gedaan toch?
De meesten in de kooi neuken voor minder...
haha!
Laten ze het gewoon over elkaar hebben... elkaar ontdekken enzo....quote:Op zondag 30 december 2007 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat op een volwassen manier om, met het verlies van Huub.
Ze praat genuanceerd en gedoseerd, en ze vergeet haar eigen gevoel ook niet.
dat is alphen aan den rijns......quote:Op zondag 30 december 2007 02:04 schreef Dark het volgende:
Leuk voor alle mensen waar Lieke mee praat. Bij iedereen is het gespreksonderwerp - Huub.....
Wat zei je? Ik keek net naar de blonde met die dikke tieten....quote:Op zondag 30 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
echt zooo dom
hai kwinten, ik vind jou leuk!! weet je wat ik allenmaal over mn ex vind? nou, let op: blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah blahblah blah blahblahblah
SMACK MY BITCH UP http://www.youtube.com/watch?v=1DHyuBNkgukquote:Op zondag 30 december 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Prodigy... Smack my bitch?
quote:Op zondag 30 december 2007 02:04 schreef akveor het volgende:
Prodigy... Smack my bitch?
Wat errugquote:Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dat is alphen aan den rijns......
je bent niet de enige hoor...leuk stel samenquote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef agter het volgende:
Klopt. Mensen als JdM en Steijn waren 'the Soul of the Machine'. Ze hadden een manier om de Miljonairs in 'het spel' te plaatsen. Vervolgens kwam de tweede generatie in Het Hokje, Polo, Flens en consorten. Waarschijnlijk prima vaklui, maar 'geen spirit'. Ze doen hun werk, alles voor de kijkcijfers. En daardoor stort het kaartenhuis in. DGK is 'emotie' en die halen ze met hun werkwijze volledig onderuit. Scripts worden te zichtbaar en te doorzichtig .......... Het gaat zover dat bewoners openlijk spreken over 'het Oliebollen akkoord".quote:Op zondag 30 december 2007 02:01 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja klopt helemaal. de spontaniteit is verdwenen.
quote:Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik keek net naar de blonde met die dikke tieten....
Hebben ze vandaag nog niet gezoend?quote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Als toch iets een afknapper is. Zeuren over haar ex terwijl hij nog maar één keer met haar gezoend heeft.
Dat mens moet hem echt eens loslaten.
quote:Op zondag 30 december 2007 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik keek net naar de blonde met die dikke tieten....
Het is hartverwarmend, die samensmelting tussen die 2.............quote:Op zondag 30 december 2007 02:07 schreef riri het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor...leuk stel samen
Nee maar dat komt nog wel. De verplichte afscheidszoen. Ze hebben het over paarden, het feest, katten en over Huub gehad.quote:Op zondag 30 december 2007 02:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hebben ze vandaag nog niet gezoend?
(beetje nep dan, als ze op dat feest zo zaten te lebberen)
gehad? was het maar... nog steeds!quote:Op zondag 30 december 2007 02:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar dat komt nog wel. De verplichte afscheidszoen. Ze hebben het over paarden, het feest, katten en over Huub gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |