En hoe komt Selene aan die info?quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die roddel komt van Selene
quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Ècht, ik ben een Draak (vuur).![]()
Ja, ze perst die lach er bijna uit. Nu net weer.quote:Op zondag 30 december 2007 01:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die lach gaat ondertussen bij mij door merg en been. Ze lacht zo vaak op die niet passende momenten. Echt zo van kijk en vooral hoor mij eens een lol hebben, ik voel me keigggoed.
Vuurdraak present!quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook(ik had een draak willen zijn..)
en konijn?quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Draak: Trots en levendig, enthousiast, extravert en inspirerend.
Varken: Tolerant, begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw maar ook driftig, kleinzielig, lui
Quintin heeft genoeg dj klussen staan voor de komende tijd..die zit niet te wachten op een plekje als gastspelerquote:Op zondag 30 december 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou dat is verrekte weinig.... Daag Quintin... tot nooit weer ziens....
Ik zou een soort varkenshoeder moeten worden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
![]()
Draak: Trots en levendig, enthousiast, extravert en inspirerend.
Varken: Tolerant, begrijpend, sensueel, geestdriftig, aardig, sympathiek en waarheidsgetrouw maar ook driftig, kleinzielig, lui
Varken en Metaal.
Maar Quintin loopt dus weer terug zonder Lieke te zoenen![]()
Ga nog even naar beneden naar Amanda jongen !
Fokking hell, vol met lipglossquote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
zag ik nou net lippenstift op kwinten zn lul zitten?
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woordenquote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Lieke wast haar handen en spuugt en passant nog even in de wasbak.
Wat hebben we dus:
snot opeten
bord dat door Dilana gelikt is op tafel zetten
spuwen in de wasbak
ik vergeet iets
Die zag Jaap met een brief en die wilde met Lieke praten...ze trok gewoon een conclusie en rende direct naar Amanda en Brian om het te vertellenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woorden
Hoezo ? Het gaat hier alleen maar over de dierenriemquote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef neehe het volgende:
Tjonge wat negatief hier, en dan zeggen dat Lieke een zeurpiet is ha ha.
Kijk eens naar jullie zelf, lees eens terug.
Da's waar. Als ze zo doorgaat als nu, ontwikkelt ze zich tot een bootwerker.quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze heeft Huub geneukt nadat hij het met een stel hoeren had gedaan. Volgens haar eigen bewoordingen te ssmmmmmeerig voor woorden
Dat zijn toch gewone normale mensendingen?quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Lieke wast haar handen en spuugt en passant nog even in de wasbak.
Wat hebben we dus:
snot opeten
bord dat door Dilana gelikt is op tafel zetten
spuwen in de wasbak
ik vergeet iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |