gelukkig is Brian er niet om haar op tijd water te laten drinken!quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet wel wie hem eerder in bed heeft als ze wil.
Het ziet er bijzonder gemakkelijk uit. Ware liefdequote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ' Het is GEMAAKT van 100% suiker'
Q: jajaa
ik voel de chemie
Dettol of zo...quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het ziet er bijzonder gemaakkelijkt uit. Ware liefde
Sterrenbeeld?quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef Marieke_B het volgende:
A: " En heb je broers of zussen? '
Om 1:45 moet hij er alweer vandoor, dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Gaat die dombo nog draaien in die tent, of hoe zit het?
Kreeftquote:
Gaan we daar wel samen heenquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Quintin komt naar Heerhugowaard? Gaat hij soms in de op de rand van de afgrond balancerende 'Tempel' DJ-en?
Er zal wel 80 'proof' (rondje) op staan en dan zijn er veel die denken dat het 80% is, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
Hoezo een neefje van Mental Theo? Gatver die is om te kotsen die man. Begrijp ook de vriendschappelijke band tussen hem en Robert Schumacher wel, is ook zo'n kwal.quote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef dieenebart het volgende:
Is die Quintin geen neefje van Mental Theo? Kan er ook nog wel bij...
briljant script.quote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
Amanda gaat Quintin dronken voeren en vervolgens met hem mee vanavond. Als zijn Volvo dan met 145 tegen een boom klapt kan zij laten zien uit welk hout ze gesneden is.
(kijken of haar airbags het houden)
Jij als mijn backup?quote:Op zondag 30 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaan we daar wel samen heenik; wat hij stamelt. wat hij stamelt
Klopt is doorgeven.quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
COS moet 3102 zijn trouwens
Wie wie?quote:Op zondag 30 december 2007 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga de boel even leiden want ik ben Leeuw...
Dus
quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Het lijkt wel een solicitatiegesprek.
Quintin noemt zijn sterke punten
Lieke ook..
Quintin vult aan ' oprecht'
Lieke is buiten de kooi erg conflictvermijdend.
Quintin: je bedoelt dat je telkens wegloopt?![]()
![]()
Hij streamt echt veel!
over je woorden struikelenquote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij als mijn backup?wat nou, wie stamelt? wat is stamelen?
![]()
Je hoeft niet veel te streamen om te weten dat ze "Loop maar weer weg" naar elkaar roepen als er ruzie isquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ook..
![]()
Hij streamt echt veel!
Ik vind het wel schattig, beetje verlegenheid. Dimitri vind ik veeel saaier.quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker koppie, maar toch een beetje nerdie en saai.
Dat is hetgeen wat Slène altijd over haarzelf zegt..dat ze eerlijk en oprecht is...quote:Op zondag 30 december 2007 01:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie wie?
Lieke: ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, eerlijk..
Q: oprecht?![]()
Selene: ik geef nu even geen commentaar.
A en S doen de hele avond al zo tegen Lieke...quote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een draak die Selene
Wat kunnen wijven onder elkaar valse krengen zijn.
Dat dacht ik al. Hoe kun je dat nou van mij denken. Ik ben een heel goed prater.quote:
Dat weet ik maar gelukkig zeggen ze dat allemaal daar over zichzelf.quote:Op zondag 30 december 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is hetgeen wat Slène altijd over haarzelf zegt..dat ze eerlijk en oprecht is...
nee voor Lieke!quote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef akveor het volgende:
Overigens waarom hebben ze Quitin uitgenodigd? Om Huub een oor aan te naaien?
Ik val net binnen, maar die opmerking is echt leukquote:Op zondag 30 december 2007 01:06 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ook..
![]()
Hij streamt echt veel!
houdt ze wel ff d'r mond.quote:Op zondag 30 december 2007 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
ok...nou effe zoenen en dan is het alweer kwart voor 2!
En dat is wel weer fijn.............quote:
Stimmtquote:Op zondag 30 december 2007 01:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik maar gelukkig zeggen ze dat allemaal daar over zichzelf.
Nou hij krijgt nie echt de kans om tot volle bloei te komen..misschien als ie terugkomt als gastspeler.quote:Op zondag 30 december 2007 01:12 schreef Dark het volgende:
Amanda - Komt de stripper nu?
Beetje saaie pik, die Quintin?
Lieve Noek, ik hoorde het. Ze had ze helemaal niet op Marktplaats mogen zetten, want asielkatten blijven eigendom van het asiel.quote:Op zondag 30 december 2007 01:17 schreef noekje het volgende:
Nu gaat hij wéér over zijn dierenliefde beginnen!
Ik heb een deja vu.
Hij moet echt dronken zijn geweest toen.
Lieke: ik had toen 2 katjes maar die heb ik toen weg moeten doen. Ik kon niet anders. Ze waren 8 maanden.
(voor Disana)
Nou inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Quintin straalt iig geen sex uit...Lieke ook niet btw...wat een saai stel...
Conclusie: Dit wordt geen aanvulling voor de verhaallijn........................stoppen die handel....quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is een biggetje.quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten Amanda even schrijven! Of een varken wel bij een varken kan!
Dat is het inderdaad, dat maakt hem saai.quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
Hey, weet je.........quote:Op zondag 30 december 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
Gaan ze zo Truth Or Dare spelen en dan zoenen?
Nee doorgaan! Voor Amanda!quote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Conclusie: Dit wordt geen aanvulling voor de verhaallijn........................stoppen die handel....
Goh, wat voelt Lieke zich vrij vandaag. Het begon al met het vreten van snot...quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef noekje het volgende:
Lieke geeft Fries wat champagne want Fries drinkt alles, red bull, koffie..
Kweps?quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Hey, weet je.........![]()
Als Lieke iets leuks vertelt, weet ze het altijd zo te vertellen, dat ik er een beetje kweps van word.....
Ah, mooi! Je hebt het gehoord. Het was even nav de discussie eerder deze week dat jij zgn niet zou weten hoe het was gegaan.quote:Op zondag 30 december 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve Noek, ik hoorde het. Ze had ze helemaal niet op Marktplaats mogen zetten, want asielkatten blijven eigendom van het asiel.
Ja duh, als er een pijnlijke stilte valt dan moet hij Lieke weer zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Quinten praat te veel.
Ik ben een draakquote:Op zondag 30 december 2007 01:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook(ik had een draak willen zijn..)
ik weet niet wat kweps is, maar ik wed dat ik het ook word van haar gelul.quote:Op zondag 30 december 2007 01:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Hey, weet je.........![]()
Als Lieke iets leuks vertelt, weet ze het altijd zo te vertellen, dat ik er een beetje kweps van word.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |