JdM zei -al een tijd geleden- dat 'helaas' de bewoners te veel acteurs waren geworden. Kennelijk krijgen ze in het Hokje te vaak en te veel pressie om vooral TV te maken. Japio heeft daar extreem veel last van. HIj checkt te expliciet audio en video-positie voordat hij uberhaupt nog iets wil doen .........quote:Op zondag 30 december 2007 01:54 schreef akveor het volgende:
Lieke heeft een goede camera positie ingenomen....![]()
[ afbeelding ]
Nu moet Lieke nog even volwassen worden, want je de villa inneuken..tja.........quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef agter het volgende:
Ik vind ze wel leuk zo samen. Vind ze goed bij elkaar passen.
(in tegenstelling tot de meesten hier, geloof ik...)
Leuke volwassen vent, echt een tiep voor Lieke!
ja klopt helemaal. de spontaniteit is verdwenen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
JdM zei -al een tijd geleden- dat 'helaas' de bewoners te veel acteurs waren geworden. Kennelijk krijgen ze in het Hokje te vaak en te veel pressie om vooral TV te maken. Japio heeft daar extreem veel last van. HIj checkt te expliciet audio en video-positie voordat hij uberhaupt nog iets wil doen .........
Qua looks en vooral zijn body denk ik dat hij voor de meeste vrouwen wel een tiep is maar ik vind juffrouw mier helemaal geen tiep voor hem. Ik zie haar meer met eoa duffe boekhouder.quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef agter het volgende:
Ik vind ze wel leuk zo samen. Vind ze goed bij elkaar passen.
(in tegenstelling tot de meesten hier, geloof ik...)
Leuke volwassen vent, echt een tiep voor Lieke!
Club in A'damquote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
What the fuck is de Powerzone? Is dat niet een kinderprogramma over err 'Games' enzo?
Discotheekquote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
What the fuck is de Powerzone? Is dat niet een kinderprogramma over err 'Games' enzo?
Slim gedaan toch?quote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu moet Lieke nog even volwassen worden, want je de villa inneuken..tja.........
hopelijk vindt die het wel leuk om samen over haar ex te praten.quote:Op zondag 30 december 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Qua looks en vooral zijn body denk ik dat hij voor de meeste vrouwen wel een tiep is maar ik vind juffrouw mier helemaal geen tiep voor hem. Ik zie haar meer met eoa duffe boekhouder.
Als toch iets een afknapper is. Zeuren over haar ex terwijl hij nog maar één keer met haar gezoend heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Club in A'dam
Wauw, ik haal Lieke weer van mute en ze zegt "Het is gewoon klaar, het is gewoon klaar, wil niets meer met hem te maken hebben..."
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef Guuskeee het volgende:
ik geloof dat lieke het over huub heeft![]()
![]()
![]()
Verschrikkelijk altijd dat gelul over exenquote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef 2live het volgende:
[..]
hopelijk vindt die het wel leuk om samen over haar ex te praten.
Dat wil die ook helemaal niet.quote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
huub huub huub ..... huub
leuk gespreksonderwerp als je nog wil dat die gast blijft slapen
Ze heeft het ook al over haar gewicht gehad....en nou ja nu dan over de ex....doet ze goed.quote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?
echt zooo domquote:Op zondag 30 december 2007 02:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dat geen regel? Als je date het NIET over je exen te hebben?
Slim is een tweede........quote:Op zondag 30 december 2007 02:02 schreef agter het volgende:
[..]
Slim gedaan toch?
De meesten in de kooi neuken voor minder...
haha!
Laten ze het gewoon over elkaar hebben... elkaar ontdekken enzo....quote:Op zondag 30 december 2007 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke gaat op een volwassen manier om, met het verlies van Huub.
Ze praat genuanceerd en gedoseerd, en ze vergeet haar eigen gevoel ook niet.
dat is alphen aan den rijns......quote:Op zondag 30 december 2007 02:04 schreef Dark het volgende:
Leuk voor alle mensen waar Lieke mee praat. Bij iedereen is het gespreksonderwerp - Huub.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |