het is nu gevoel en geen spel meerquote:Op zondag 30 december 2007 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik back-up je![]()
Lieke heeft dingen ook uitvergroot. De laatste 2 maanden speelt ze haar spel anders.
Dank dank. Ik vind dat de schaduw van Jaap nog meer op der Franzl lijkt dan zijn echte hoofd.quote:
Wel opmerkelijk. Ze was alleen maar met het spel bezig en niet met haar gevoel. Dat heeft ze dan knap uit kunnen schakelen al die maanden. Ik zou het haar niet na kunnen doen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
het is nu gevoel en geen spel meer
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33quote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eerst weten wat jouw Chinese dierenriemteken is
Super gemaakt....quote:
Dan ben je heul geen draakquote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33
hij is strontzenuwachtig aan het proberen om weg te komen zonder te zoenenquote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef Py het volgende:
Dat was even niet al te bijster van Quintin, met die percentjes
\quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Gelukkig heeft Lieke ontzettend veel humor, het gesprek is daarom ook zo vermakelijk
Ze hadden het net wel over de 'paal-paal 'quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Gelukkig heeft Lieke ontzettend veel humor, het gesprek is daarom ook zo vermakelijk
Hier kun je vinden wat jouw chinese horoscoopteken is.quote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een draak. En numerologisch (?) ben ik een 33
Hahaha ja inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 01:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Dank dank. Ik vind dat de schaduw van Jaap nog meer op der Franzl lijkt dan zijn echte hoofd.
Het leukste is toch wel dat je haar soms hardop hoort lachen en Quinten lult maar serieus door.quote:Op zondag 30 december 2007 01:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Super gemaakt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |