Ze klinken eerlijker nu.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Het jurycommentaar is trouwens wel een stuk inhoudelijker dan vorig jaar valt me op.
Ik heb ze alleen sommige flaters uit het theater nog niet vergevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze klinken eerlijker nu.
Niet, we moeten iedereen te vriend houden, niveau....
Ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Raar idee,dat iemand nog nooit naar Miami vice heeft gekeken.
Ik hoor het.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Re het volgende:
totel eclipse of the heart... moeilijk nummer
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het wel lekker klinken.
Het is gewoon crapquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig,ze herstelt zich. Maar volgens mij zit ze veel te laag.
Idd, uiteindelijk best goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Re het volgende:
beter herstel gelukkig
Ik ben wel een stuk ouder dan Mirjam hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Wat een raar idee ja! [afbeelding]
Vorig jaar was het de jury die stront in de oren had, nu de kandidaten zelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat er even een rondje oren uitspuiten moet gebeuren bij die kandidaten
En bij sommige luisteraars
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Op sommige stukken echt goed, maar over het geheel echt slect.. Kan dat?
omdat ze hem kwijt willenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Terecht commentaar hoor, maar waarom dan wel die positiviteit bij Neil?
ben ik helemaal met je eens...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
De hele uitzending is dramatisch slecht. (goede tt)
Vind ik niet. Zeker niet als je kijkt naar Jerney in haar jonge jaren. Mirjam is zó girl-next-door.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Mirjam heeft meer 1 miljoen keer meer uitstraling dan Jerney
Jerney staat ook niet op het podium om de nieuwe Idol te worden. Die tijd heeft ze gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Het is toch niet te geloven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar was het de jury die stront in de oren had, nu de kandidaten zelf
Ik hoop dat het werkt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
omdat ze hem kwijt willen [afbeelding]
Omdat Neil vooruitgang laat zien en de rest slechter gaat zingen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Terecht commentaar hoor, maar waarom dan wel die positiviteit bij Neil?
Mwah, Nathalie, Nikki en Charlene hadden ook in IDO 1 IDO 2 en IDO3 de top gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen... overall de slechtste Idols-lichting in de historie
Hind...Irma...Ellen... ik mis jullie
Nee joh, Neil was vorige week toch veel beter?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Neil vooruitgang laat zien en de rest slechter gaat zingen.
true....maar de rest is echt aan de onderkant te vinden tussen Alice, Harm, Serge en Joelquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, Nathalie, Nikki en Charlene hadden ook in IDO 1 IDO 2 en IDO3 de top gehaald.
ja, maar jerney, zit er niet als zangeres maar jurylid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef dronkeykong het volgende:
Zie je er al met die tong over je staaf glijden
Is dat nummer niet uit 1979?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef Liquidootje het volgende:
I was made for lovin' you. Is toch wel een tof nummer
Had vorige week een makkelijker nummer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh, Neil was vorige week toch veel beter?
Nee, de Mini Playbackshow!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
is dit de soundmixshow ??
Ja dag, Neil zong vorige keer stukken beter dan deze keerquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Neil vooruitgang laat zien en de rest slechter gaat zingen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
Dewi!
I was made for lovin' you 23-6-1979quote:
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Zeg ik teveel als dit het beste is van de hele avond tot nu toe?
dat ook nog jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
Exacte kopie van het originele nummer, zelfde loopjes. Boring.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, Neil zong vorige keer stukken beter dan deze keer [afbeelding]
Tinkepink, Family Ties... zouden er mensen zijn die dat ook nog nooit gezien hebben hier? [afbeelding]
Ben ik het mee eens...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje past goed bij Asnat. Jammer dat ik haar helemaal niets vind.
Ik ben bang van wel. Voel jij je ook al zo oud?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, Neil zong vorige keer stukken beter dan deze keer
Tinkepink, Family Ties... zouden er mensen zijn die dat ook nog nooit gezien hebben hier?
Maar ja je was ook al vrij oud in '80 hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef conleche het volgende:
o dit liedje haatte ik toen al en dat is er niet beter op geworden...
*grinnik*quote:
Ik wel maar dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Voel jij je ook al zo oud?
Family Ties zouden ze van mij best in de re-run mogen doen.. Courtney Cox was toen ook nog leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, vies hè, dat haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Verademing om haar haar in een vlecht te zien. Vind het zulk nep haar.
Was inderdaad niet vals. maar super?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was die niet het vriendinnetje van Alex?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Family Ties zouden ze van mij best in de re-run mogen doen.. Courtney Cox was toen ook nog leuk
Ja dat zag in een tv moments naslag werkquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was die niet het vriendinnetje van Alex?
O liquidootje wat heb jij toch deze week?? Lomp en nu ook al oud?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar ja je was ook al vrij oud in '80 he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Ik zu er spontaan homo van worden.
Die is naar huis, die wil niet tussen dit pleps staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki komt toch nog? Of heb ik die verdrongen?
Ja, die zit nu ook naast Wendy.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ze is ook nog maar jong he..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
Mirjam echt zo een nietszeggend meisje
Welnee manquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Wilskracht het volgende:
Asnat heeft het goed gedaan dus die zou er wel uitgaan
Ik dacht dat we klaar warenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Dan moeten ze de minimum leeftijd maar opschroevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach, ze is ook nog maar jong he..
mirjam is zo nietzeggend, kleurloos. heb ik liever die barbie tiffanyquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach, ze is ook nog maar jong he..
Dat dacht ik na Mirjam dus al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat we klaar waren!
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moetquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Svensational het volgende:
Asnat
[ link | afbeelding ]
Bas
[ link | afbeelding ]
Charlene
[ link | afbeelding ]
Mirjam
[ link | afbeelding ]
Nathalie
[ link | afbeelding ]
Neil
[ link | afbeelding ]
Nigel
[ link | afbeelding ]
Nikki
[ link | afbeelding ]
Ollie
[ link | afbeelding ]
Pauline
[ link | afbeelding ]
Tiffany
[ link | afbeelding ]
Je kent toch wel van heel vroeger. Als een kleuter jongen een meisje leukt vindt, dan doet hij haar pestenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O liquidootje wat heb jij toch deze week?? Lomp en nu ook al oud?
Is van vorige week.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moet
Ach het gaat toch al slecht met RTL en dat zie je idd in de utzending terugquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
kwalitatief is deze idols toch slechter dan de vorige idols-editiesquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
Gelukkig worden kandidaten ook niet aangekondigd ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
en het had ZOOOO tof kunnen zijn hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Einde jaars bezuiniging... En de helft is met vakantie....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Mee eens, maar wel vreemd... 80s is niet het moeilijkste thema en het spreekt toch wel aan. Ik denk dat er qua liedjes vooral te hoog is gegrepen (misschien ook geinspireerd op eerder jurycommentaar). De voorfilmpjes waren wel leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
lekkere zuurpruim van mequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig worden kandidaten ook niet aangekondigd ofzo.Luisteren, het is soms gewoon bijna iets bovennatuurlijks heh?
Als ik tegelijkertijd boven naar Idols moet kijken en beneden mee moet lullen dan ben ik verrot aan het einde van de avond.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je kent toch wel van heel vroeger. Als een kleuter jongen een meisje leukt vindt, dan doet hij haar pesten![]()
Idem, zonder Assnat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Charlene, Pauline, Asnat en Nigel waren de enigen die me niet tegenvielen.
quote:
Ja, was een foutjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Ik ga me bijna afvragen of 90% van de kandidaten ook maar een fractie talent bezitten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga me bijna afvragen of die oortjes wel goed afgesteld stonden vanavond.
Itsme misschien ook wel. Ik probeer mijn dochter aan de lolobal te krijgen,maar ze wil nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Nope, ik heb er een cadeau gehad van mijn oudere nichtje. Lollig dingquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n bal met een rand eromheen?? Zoals die planeet? Dat heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben? [afbeelding]
Pffff ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Ja maar jij bent een jongetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Zo'n Pacman bolletje ofzo? Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Wat moet ze voor stellen?
Wat is in godsnaam een lolo-bal?? Wij hadden hoolahoopsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Nou Marlies was echt een crack-hoer dat kun je van Nikki niet zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nikki ziet er echt gruwelijk lelijk uit, echt Marl9es-niveau qua uiterlijk.
Nikki is lekkerder dan Marlies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk eigenlijk. Best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saturnus. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo'n bal met een rand eromheen?? Zoals die planeet? Dat heb ik ook gedaan
Naaperquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.
En tollen en jojo's!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een lolo-bal?? Wij hadden hoolahoops
De heldin?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ok bij deze ze is heldin van de avond!
Mja bij mij kan ze ook nooit iets verkeerd doen
Ik zei net precies hetzelfde! Er is iets aan deze versie waardoor het niet zo knalt als het origineel... Maar ik denk dat dat meer de begeleiding is dan de zang; ze zong het vrij goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ergens had ik dit nummer eerder bij Pauline verwacht. Het klinkt wel goed, al mis ik de power.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Saturnus. Graag gedaan. [afbeelding]
Mja dit is volgens mij ook een beetje live on tape.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Ice_Tea het volgende:
Het hoogtepunt van de avond was dit keer niet een van de optredens, maar toen gordon ff verklapte dat de oudejaarsloterij gisteren is opgenomen
Die hoorde jij bij Charlene ook, dus dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Huh Ik hoorde toch helaas valse noten hoor
Zoiets ja..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Hierbij vergeleken is het gros van de rest gewoon karaoke.
Dat was ik hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die hoorde jij bij Charlene ook, dus dat verbaast me niks.
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Re het volgende:
nou ik vind d'r meer een rockchick hoor geen r 'n b sloerie
Helemaal mee eens. Ik had ook een rocknummer verwacht vandaag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Re het volgende:
nou ik vind d'r meer een rockchick hoor geen r 'n b sloerie
Ja zeker beterquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef soylent het volgende:
Beter dan Charlene?Wat doen jullie allemaal raar.
ik begin dat langzaam ook te denken ja...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef robert2006 het volgende:
nikki toont hierbij toch aan veeeeeel beter dan nathalie te zijn, in een totaalpakket.
Itsme ookquote:
Right on!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Itsme ook.
Enneh... goede soul is geen RnBgesloerie!!
Ik wil die wiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |