Ben ik het mee eens...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
Liedje past goed bij Asnat. Jammer dat ik haar helemaal niets vind.
Ik ben bang van wel. Voel jij je ook al zo oud?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, Neil zong vorige keer stukken beter dan deze keer
Tinkepink, Family Ties... zouden er mensen zijn die dat ook nog nooit gezien hebben hier?
Maar ja je was ook al vrij oud in '80 hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef conleche het volgende:
o dit liedje haatte ik toen al en dat is er niet beter op geworden...
*grinnik*quote:
Ik wel maar dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Voel jij je ook al zo oud?
Family Ties zouden ze van mij best in de re-run mogen doen.. Courtney Cox was toen ook nog leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, vies hè, dat haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef itsme het volgende:
Verademing om haar haar in een vlecht te zien. Vind het zulk nep haar.
Was inderdaad niet vals. maar super?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was die niet het vriendinnetje van Alex?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Family Ties zouden ze van mij best in de re-run mogen doen.. Courtney Cox was toen ook nog leuk
Ja dat zag in een tv moments naslag werkquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was die niet het vriendinnetje van Alex?
O liquidootje wat heb jij toch deze week?? Lomp en nu ook al oud?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar ja je was ook al vrij oud in '80 he
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:42 schreef BVO het volgende:
Ik zu er spontaan homo van worden.
Die is naar huis, die wil niet tussen dit pleps staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Nikki komt toch nog? Of heb ik die verdrongen?
Ja, die zit nu ook naast Wendy.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, ze is ook nog maar jong he..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef dronkeykong het volgende:
Mirjam echt zo een nietszeggend meisje
Welnee manquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Wilskracht het volgende:
Asnat heeft het goed gedaan dus die zou er wel uitgaan
Ik dacht dat we klaar warenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Dan moeten ze de minimum leeftijd maar opschroevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach, ze is ook nog maar jong he..
mirjam is zo nietzeggend, kleurloos. heb ik liever die barbie tiffanyquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach, ze is ook nog maar jong he..
Dat dacht ik na Mirjam dus al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat we klaar waren!
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moetquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef Svensational het volgende:
Asnat
[ link | afbeelding ]
Bas
[ link | afbeelding ]
Charlene
[ link | afbeelding ]
Mirjam
[ link | afbeelding ]
Nathalie
[ link | afbeelding ]
Neil
[ link | afbeelding ]
Nigel
[ link | afbeelding ]
Nikki
[ link | afbeelding ]
Ollie
[ link | afbeelding ]
Pauline
[ link | afbeelding ]
Tiffany
[ link | afbeelding ]
Je kent toch wel van heel vroeger. Als een kleuter jongen een meisje leukt vindt, dan doet hij haar pestenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
O liquidootje wat heb jij toch deze week?? Lomp en nu ook al oud?
Is van vorige week.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moet
Ach het gaat toch al slecht met RTL en dat zie je idd in de utzending terugquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
kwalitatief is deze idols toch slechter dan de vorige idols-editiesquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
Gelukkig worden kandidaten ook niet aangekondigd ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moet
en het had ZOOOO tof kunnen zijn hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |