En tollen en jojo's!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam een lolo-bal?? Wij hadden hoolahoops
De heldin?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ok bij deze ze is heldin van de avond!
Mja bij mij kan ze ook nooit iets verkeerd doen
Ik zei net precies hetzelfde! Er is iets aan deze versie waardoor het niet zo knalt als het origineel... Maar ik denk dat dat meer de begeleiding is dan de zang; ze zong het vrij goed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ergens had ik dit nummer eerder bij Pauline verwacht. Het klinkt wel goed, al mis ik de power.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Saturnus. Graag gedaan. [afbeelding]
Mja dit is volgens mij ook een beetje live on tape.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Ice_Tea het volgende:
Het hoogtepunt van de avond was dit keer niet een van de optredens, maar toen gordon ff verklapte dat de oudejaarsloterij gisteren is opgenomen
Die hoorde jij bij Charlene ook, dus dat verbaast me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef itsme het volgende:
Huh Ik hoorde toch helaas valse noten hoor
Zoiets ja..quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Hierbij vergeleken is het gros van de rest gewoon karaoke.
Dat was ik hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die hoorde jij bij Charlene ook, dus dat verbaast me niks.
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Re het volgende:
nou ik vind d'r meer een rockchick hoor geen r 'n b sloerie
Helemaal mee eens. Ik had ook een rocknummer verwacht vandaag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Re het volgende:
nou ik vind d'r meer een rockchick hoor geen r 'n b sloerie
Ja zeker beterquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef soylent het volgende:
Beter dan Charlene?Wat doen jullie allemaal raar.
ik begin dat langzaam ook te denken ja...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef robert2006 het volgende:
nikki toont hierbij toch aan veeeeeel beter dan nathalie te zijn, in een totaalpakket.
Itsme ookquote:
Right on!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Itsme ook.
Enneh... goede soul is geen RnBgesloerie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |