Einde jaars bezuiniging... En de helft is met vakantie....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
Mee eens, maar wel vreemd... 80s is niet het moeilijkste thema en het spreekt toch wel aan. Ik denk dat er qua liedjes vooral te hoog is gegrepen (misschien ook geinspireerd op eerder jurycommentaar). De voorfilmpjes waren wel leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Overall gezien een slechte uitzending. Optredens, presentatie, decor dat niet werkt, suffe shots door de optredens heen... Vragen om slechte kijkcijfers idd.
lekkere zuurpruim van mequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gelukkig worden kandidaten ook niet aangekondigd ofzo.Luisteren, het is soms gewoon bijna iets bovennatuurlijks heh?
Als ik tegelijkertijd boven naar Idols moet kijken en beneden mee moet lullen dan ben ik verrot aan het einde van de avond.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je kent toch wel van heel vroeger. Als een kleuter jongen een meisje leukt vindt, dan doet hij haar pesten![]()
Idem, zonder Assnat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef BVO het volgende:
Charlene, Pauline, Asnat en Nigel waren de enigen die me niet tegenvielen.
quote:
Ja, was een foutjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje raar dat we het nu al kunnen zien terwijl Nikki nog moet
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Ik ga me bijna afvragen of 90% van de kandidaten ook maar een fractie talent bezitten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga me bijna afvragen of die oortjes wel goed afgesteld stonden vanavond.
Itsme misschien ook wel. Ik probeer mijn dochter aan de lolobal te krijgen,maar ze wil nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Nope, ik heb er een cadeau gehad van mijn oudere nichtje. Lollig dingquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Zo'n bal met een rand eromheen?? Zoals die planeet? Dat heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben? [afbeelding]
Pffff ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Ja maar jij bent een jongetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Zo'n Pacman bolletje ofzo? Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Wat moet ze voor stellen?
Wat is in godsnaam een lolo-bal?? Wij hadden hoolahoopsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Nou Marlies was echt een crack-hoer dat kun je van Nikki niet zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nikki ziet er echt gruwelijk lelijk uit, echt Marl9es-niveau qua uiterlijk.
Nikki is lekkerder dan Marlies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk eigenlijk. Best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saturnus. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo'n bal met een rand eromheen?? Zoals die planeet? Dat heb ik ook gedaan
Naaperquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |