Pffff ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Ja maar jij bent een jongetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Zo'n Pacman bolletje ofzo? Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Wat moet ze voor stellen?
Wat is in godsnaam een lolo-bal?? Wij hadden hoolahoopsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh Tinkepink, zouden wij en Conleche de enige zijn die vroeger op een Lolo-bal gesprongen hebben?
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb daar ook nooit op gesprongen hoor
Nou Marlies was echt een crack-hoer dat kun je van Nikki niet zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nikki ziet er echt gruwelijk lelijk uit, echt Marl9es-niveau qua uiterlijk.
Nikki is lekkerder dan Marlies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk eigenlijk. Best leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saturnus. Graag gedaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo'n bal met een rand eromheen?? Zoals die planeet? Dat heb ik ook gedaan
Naaperquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat heb ik zelfs nog gedaan, en ik ben lang niet zo oud als jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |