Ze klinken eerlijker nu.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Het jurycommentaar is trouwens wel een stuk inhoudelijker dan vorig jaar valt me op.
Ik heb ze alleen sommige flaters uit het theater nog niet vergevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze klinken eerlijker nu.
Niet, we moeten iedereen te vriend houden, niveau....
Ik ook nog nooitquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Raar idee,dat iemand nog nooit naar Miami vice heeft gekeken.
Ik hoor het.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Re het volgende:
totel eclipse of the heart... moeilijk nummer
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind het wel lekker klinken.
Het is gewoon crapquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Gelukkig,ze herstelt zich. Maar volgens mij zit ze veel te laag.
Idd, uiteindelijk best goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef Re het volgende:
beter herstel gelukkig
Ik ben wel een stuk ouder dan Mirjam hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] Wat een raar idee ja! [afbeelding]
Vorig jaar was het de jury die stront in de oren had, nu de kandidaten zelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat er even een rondje oren uitspuiten moet gebeuren bij die kandidaten
En bij sommige luisteraars
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Op sommige stukken echt goed, maar over het geheel echt slect.. Kan dat?
omdat ze hem kwijt willenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Terecht commentaar hoor, maar waarom dan wel die positiviteit bij Neil?
ben ik helemaal met je eens...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
De hele uitzending is dramatisch slecht. (goede tt)
Vind ik niet. Zeker niet als je kijkt naar Jerney in haar jonge jaren. Mirjam is zó girl-next-door.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Mirjam heeft meer 1 miljoen keer meer uitstraling dan Jerney
Jerney staat ook niet op het podium om de nieuwe Idol te worden. Die tijd heeft ze gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Wilskracht het volgende:
Mirjam heeft meer 1 miljoen keer meer uitstraling dan Jerney
Het is toch niet te geloven?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vorig jaar was het de jury die stront in de oren had, nu de kandidaten zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |