Beiden ja. Ook op de EO-jongerendag gestaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
is die nigel echt homo, maar hij is toch in de here, vreemde woordkeuze hier, maar ik bedoel EO-in de here
of ze worden door de "goeie" zang nu alsnog geinduceerd...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh,dat had ik even gemist. Maar die zullen vannacht wel terugkomen.
Niet alle soorten religies verbieden de homo-liefde hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
is die nigel echt homo, maar hij is toch in de here, vreemde woordkeuze hier, maar ik bedoel EO-in de here
Een gelovige kan best ook homo zijn hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
Een nieuwjaarskindje zijn is niet leuk hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt? is BE in de begin fase van baren? [afbeelding]
Een nieuwsjaarskindje [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet alle soorten religies verbieden de homo-liefde hoor.
Sowieso, een vriend hebben die Ollie heet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
OMG Ollie met Tffany
Ollie als die lacht lijkt het net een hamster
niet eo met andries knevel, beslist nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een gelovige kan best ook homo zijn hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso, een vriend hebben die Ollie heet...
Ja, niet zó vroeg hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef SSJKliko het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/154 Idols #33
Ollie B. Bommel en Barbiequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden me konijn ollie genoemd omdat ie zo lief klein wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ze bij de rest ook doen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:25 schreef WaStEd het volgende:
Ok Nigel, we gaan jou ff aankleden als BA en kompleet maar dan ook kompleet voor lul zetten op TV
ECHT! staat hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter ;-)quote:
Je hebt bas, ollie en neil. Hoeveel moet je daarvoor doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nigel s wel de beste van de mannen. Maar toch.. het pakt me niet zo.
Koop er nog een! Ollie en Tiffyquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden me konijn ollie genoemd omdat ie zo lief klein was
Echt een mooie stem...... maar hij pakt niet (ofzoiets),quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef itsme het volgende:
Ik heb niets met die jongen.
verleden week had hij van mij er uit gemogen.
ik ook maar toen ging het opeens enorm vals.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef marky het volgende:
Ik kan weer niet goed vinden. In het begin vond ik nog wel aardig
Nigel niet, mutsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alle mannen moeten vandaag gewoon meteen exit.
Niet veel inderdaad. Maar ik vind Nigel ook niet echt geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je hebt bas, ollie en neil. Hoeveel moet je daarvoor doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |