Ja Ik denk dat hij ook wel gelijk heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gordon geeft wel erg goed commentaar.
Dan krijg ik dat Kinderen voor kinderen nummer in mijn hoofd als het zo wordt gezegd....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Tiffany naar de meidengroep
Nikkiquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik denk dat hij ook wel gelijk heeft.
is er iemand van deze groep eigenlijk wel een solist in de dop?
Ik dacht eerst nog Sharlene maar dat was hem vanavond ig niet
Hij zou eventueel later wel aan een vrouw willen, zei hij laatst......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef MNR het volgende:
Damn... jammer dat die kerel homo is, anders zou ik hem trouwen
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Nope, ligt niet aan jou, is al weken zo helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook dat de muziek tegenover de zang best hard staat?
Ik hoor ze heel slecht. Of ligt dat aan hier?
Joh ga fietsen, Charlene was goed vanavond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vaak bij Idols.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Nathalie zat/zit in een meidengroepquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?
Wisten jullie trouwens al dat BE aan het bevallen is?
geluid via alleen de TV ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad muziek overstemt vaak de zangquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is normaalquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Idee had ik ook. Dat je de stem af en toe over de zaal hoort en niet rechtstreeks door de zang-mic.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bi? Homo noemen ze dat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
en Nigel bi is
Als Nikki dat niet doet, de mensen met vuurwerk hier buiten doen het wel alvast....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk gaat Nikki wel knallen weer.
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
straks op de idol site zal het andersom zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
ROTFLMAO!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
Hij zou eventueel later wel aan een vrouw willen, zei hij laatst......
Ne zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef WaStEd het volgende:
Kijk via schotel en versterker 5.1 surround, perfect geluid
Ja, die Fok!verslaafden van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?
Bacardi Razz alias breezahquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een drankreclames btw
Dat wordt weer alles terugluisteren dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
straks op de idol site zal het andersom zijn...
Je doet je nick wel eer aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Wilskracht het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld ik kijk niet naar de backstage
Echt? is BE in de begin fase van baren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Oh,dat had ik even gemist. Maar die zullen vannacht wel terugkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |