Omdat Neil beduidend beter was dan de andere twee heren. Het kan natuurlijk zijn dat je het, omdat hij zo'n vervelend verleden bij Idols heeft, niet wil horen maar Neil was gewoon niet slecht. Zeker niet zo slecht als die andere twee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef Re het volgende:
dan kan ik dat commentaar op Neil echt helemaal niet vinden zeg...
Dat 'nagenieten' ging dan ook meer over het feit dat er eindelijk eens iemand niet vals zongquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou over Nathalie....Ze is wel goed das waar, maar vandaag was ze toch niet zo heel erg goed?
nou ja, vind haar nog steeds een goede stem hebben, maar ze is ook een toppper in het geven van super-vage antwoorden en reakties, ze moet alleen zingen en niet pratenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nou die Nathalie was echt drama, heerlijk hoe Jerney haar afzeek.
Deze gast mag ook wel eens naar huis, Bas ofzo? Klinkt van geen kant.
En dat deel je niet in het tiffany topic ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar een paar weken geleden al een foto van
Moet dan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Wilskracht het volgende:
Is Tiffany wel 18
Inderdaad, dat is ontelbaar veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Haar stem is veel te gewoontjes voor dit nummer. Zeker als je het origineel kent.
nou, wat ik hoorde van Neil vond ik gewoon slecht, net zo slecht als de andere mannen tot nu toequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Neil beduidend beter was dan de andere twee heren. Het kan natuurlijk zijn dat je het, omdat hij zo'n vervelend verleden bij Idols heeft, niet wil horen maar Neil was gewoon niet slecht. Zeker niet zo slecht als die andere twee.
Wat zingt Tiffany zacht en ze kan het tempo niet zo best aan.
Je zou er maar achter zitten en de hele avond niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Die familie steeds.
Ik mag d'r welw eer wat meer, maar ze speelt een ster naar mijn gevoel.
Maar da's niet zo moeilijk ehquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Together het volgende:
Beter dan alle mannen van vanavond.
daar stond al een foto in dat ze bruin haar hadquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dat deel je niet in het tiffany topic ?![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Of ze kan zingen of niet, ze moet blijven![]()
Oog wil ook wat!
Precies, scherp en niet om de brij heen lullen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gordon geeft wel erg goed commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |