En van Jerney en Erik ook...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Eindelijk eens goed jurycommentaar van Gordon
Ollie zegt het zelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof je het zelf (de titel)?
Zo is ze ook denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet ze altijd doen alsof ze heel klein en schattig is met haar antwoorden?
Dat viel mij ook al gelijk op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef conleche het volgende:
Wat doet ze ook raar verlegen?
Volgens mij is de familie van Nathalie een stuk heftiger!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik vraag meaf welke familie banger maakt, die van Nathalie of Neil.
Greys, ben je niet een tikkie bevooroordeeld?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat Ollie genoeg fans heeft, of het nou terecht is of niet
Nathalie, ik ben nog aan het nagenieten
Dat zei ik net ook al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet ze altijd doen alsof ze heel klein en schattig is met haar antwoorden?
Just shut up and listenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
Oh fuck ben ik wakker en het eerste optreden die ik ga zien is van Bas![]()
Kewl.
Het is maar net wat je prefereert: Sterven in een grote kookpot of onder een woonwagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik vraag meaf welke familie banger maakt, die van Nathalie of Neil.
Helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Bas gaat hij nu zuiver zingen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Svensational het volgende:
Oe Bas, ben benieuwd! Riiiiiiiiiiiiiiiiiiietpetiet
!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, ben je niet een tikkie bevooroordeeld?
Shitquote:
Docent Muziek met primair instrument combivak Piano & Zangquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:03 schreef marky het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat hij doet op het conservatorium.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef BVO het volgende:
Ok Nigel, nu erop en erover.
zo slecht is het ook nog niet geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Erik is echtZo heerlijk eerlijk heb ik hem nog niet eerder gezien
zat ze er maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
je hart achterna, dat is ook mooi
Wendy je zit niet meer bij SBS
De vuilnisbakken legenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:03 schreef marky het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat hij doet op het conservatorium.
Ik zag daar een paar weken geleden al een foto vanquote:
Uiteraard.quote:
Beter juist!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Dat had tiffany niet moeten doen, haar haar verfen. Haar plasticfantasticuiterlijk is weg [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |