Idee had ik ook. Dat je de stem af en toe over de zaal hoort en niet rechtstreeks door de zang-mic.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook dat de muziek tegenover de zang best hard staat?
Ik hoor ze heel slecht. Of ligt dat aan hier?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?
Wisten jullie trouwens al dat BE aan het bevallen is?
Bi? Homo noemen ze dat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
en Nigel bi is
Als Nikki dat niet doet, de mensen met vuurwerk hier buiten doen het wel alvast....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk gaat Nikki wel knallen weer.
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?
Wisten jullie trouwens al dat BE aan het bevallen is?
straks op de idol site zal het andersom zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook dat de muziek tegenover de zang best hard staat?
Ik hoor ze heel slecht. Of ligt dat aan hier?
ROTFLMAO!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
Hij zou eventueel later wel aan een vrouw willen, zei hij laatst......
Ne zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef WaStEd het volgende:
Kijk via schotel en versterker 5.1 surround, perfect geluid
Ja, die Fok!verslaafden van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?
Bacardi Razz alias breezahquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een drankreclames btw
Dat wordt weer alles terugluisteren dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
straks op de idol site zal het andersom zijn...
Je doet je nick wel eer aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Wilskracht het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld ik kijk niet naar de backstage
Echt? is BE in de begin fase van baren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Oh,dat had ik even gemist. Maar die zullen vannacht wel terugkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |