En van Jerney en Erik ook...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Eindelijk eens goed jurycommentaar van Gordon
Ollie zegt het zelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof je het zelf (de titel)?
Zo is ze ook denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet ze altijd doen alsof ze heel klein en schattig is met haar antwoorden?
Dat viel mij ook al gelijk op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef conleche het volgende:
Wat doet ze ook raar verlegen?
Volgens mij is de familie van Nathalie een stuk heftiger!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik vraag meaf welke familie banger maakt, die van Nathalie of Neil.
Greys, ben je niet een tikkie bevooroordeeld?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat Ollie genoeg fans heeft, of het nou terecht is of niet
Nathalie, ik ben nog aan het nagenieten
Dat zei ik net ook al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom moet ze altijd doen alsof ze heel klein en schattig is met haar antwoorden?
Just shut up and listenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Liquidootje het volgende:
Oh fuck ben ik wakker en het eerste optreden die ik ga zien is van Bas![]()
Kewl.
Het is maar net wat je prefereert: Sterven in een grote kookpot of onder een woonwagenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik vraag meaf welke familie banger maakt, die van Nathalie of Neil.
Helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Bas gaat hij nu zuiver zingen?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef Svensational het volgende:
Oe Bas, ben benieuwd! Riiiiiiiiiiiiiiiiiiietpetiet
!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys, ben je niet een tikkie bevooroordeeld?
Shitquote:
Docent Muziek met primair instrument combivak Piano & Zangquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:03 schreef marky het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat hij doet op het conservatorium.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef BVO het volgende:
Ok Nigel, nu erop en erover.
zo slecht is het ook nog niet geweestquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Erik is echtZo heerlijk eerlijk heb ik hem nog niet eerder gezien
zat ze er maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef DJMarcel.nl het volgende:
je hart achterna, dat is ook mooi
Wendy je zit niet meer bij SBS
De vuilnisbakken legenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:03 schreef marky het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat hij doet op het conservatorium.
Ik zag daar een paar weken geleden al een foto vanquote:
Uiteraard.quote:
Beter juist!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Dat had tiffany niet moeten doen, haar haar verfen. Haar plasticfantasticuiterlijk is weg [afbeelding]
Omdat Neil beduidend beter was dan de andere twee heren. Het kan natuurlijk zijn dat je het, omdat hij zo'n vervelend verleden bij Idols heeft, niet wil horen maar Neil was gewoon niet slecht. Zeker niet zo slecht als die andere twee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef Re het volgende:
dan kan ik dat commentaar op Neil echt helemaal niet vinden zeg...
Dat 'nagenieten' ging dan ook meer over het feit dat er eindelijk eens iemand niet vals zongquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou over Nathalie....Ze is wel goed das waar, maar vandaag was ze toch niet zo heel erg goed?
nou ja, vind haar nog steeds een goede stem hebben, maar ze is ook een toppper in het geven van super-vage antwoorden en reakties, ze moet alleen zingen en niet pratenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nou die Nathalie was echt drama, heerlijk hoe Jerney haar afzeek.
Deze gast mag ook wel eens naar huis, Bas ofzo? Klinkt van geen kant.
En dat deel je niet in het tiffany topic ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar een paar weken geleden al een foto van
Moet dan dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Wilskracht het volgende:
Is Tiffany wel 18
Inderdaad, dat is ontelbaar veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Haar stem is veel te gewoontjes voor dit nummer. Zeker als je het origineel kent.
nou, wat ik hoorde van Neil vond ik gewoon slecht, net zo slecht als de andere mannen tot nu toequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat Neil beduidend beter was dan de andere twee heren. Het kan natuurlijk zijn dat je het, omdat hij zo'n vervelend verleden bij Idols heeft, niet wil horen maar Neil was gewoon niet slecht. Zeker niet zo slecht als die andere twee.
Wat zingt Tiffany zacht en ze kan het tempo niet zo best aan.
Je zou er maar achter zitten en de hele avond niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef BVO het volgende:
Die familie steeds.
Ik mag d'r welw eer wat meer, maar ze speelt een ster naar mijn gevoel.
Maar da's niet zo moeilijk ehquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Together het volgende:
Beter dan alle mannen van vanavond.
daar stond al een foto in dat ze bruin haar hadquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En dat deel je niet in het tiffany topic ?![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Of ze kan zingen of niet, ze moet blijven![]()
Oog wil ook wat!
Precies, scherp en niet om de brij heen lullen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gordon geeft wel erg goed commentaar.
Ja Ik denk dat hij ook wel gelijk heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Gordon geeft wel erg goed commentaar.
Dan krijg ik dat Kinderen voor kinderen nummer in mijn hoofd als het zo wordt gezegd....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef Wilskracht het volgende:
Tiffany naar de meidengroep
Nikkiquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Ik denk dat hij ook wel gelijk heeft.
is er iemand van deze groep eigenlijk wel een solist in de dop?
Ik dacht eerst nog Sharlene maar dat was hem vanavond ig niet
Hij zou eventueel later wel aan een vrouw willen, zei hij laatst......quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef MNR het volgende:
Damn... jammer dat die kerel homo is, anders zou ik hem trouwen
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Nope, ligt niet aan jou, is al weken zo helaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook dat de muziek tegenover de zang best hard staat?
Ik hoor ze heel slecht. Of ligt dat aan hier?
Joh ga fietsen, Charlene was goed vanavond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vind ik heel vaak bij Idols.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Nathalie zat/zit in een meidengroepquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nathalie natuurlijk. Zie je die al in een meidengroepje?
Wisten jullie trouwens al dat BE aan het bevallen is?
geluid via alleen de TV ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad muziek overstemt vaak de zangquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is normaalquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Idee had ik ook. Dat je de stem af en toe over de zaal hoort en niet rechtstreeks door de zang-mic.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bi? Homo noemen ze dat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
en Nigel bi is
Als Nikki dat niet doet, de mensen met vuurwerk hier buiten doen het wel alvast....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk gaat Nikki wel knallen weer.
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
straks op de idol site zal het andersom zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
ROTFLMAO!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef vw_caddy het volgende:
Hij zou eventueel later wel aan een vrouw willen, zei hij laatst......
Ne zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef WaStEd het volgende:
Kijk via schotel en versterker 5.1 surround, perfect geluid
Ja, die Fok!verslaafden van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Huh, die was net toch nog aan het posten? Of was dat gewoon een oude quote die ik voorbij zag komen?
Bacardi Razz alias breezahquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een drankreclames btw
Dat wordt weer alles terugluisteren dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:17 schreef Re het volgende:
[..]
straks op de idol site zal het andersom zijn...
Je doet je nick wel eer aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:18 schreef Wilskracht het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld ik kijk niet naar de backstage
Echt? is BE in de begin fase van baren?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Oh,dat had ik even gemist. Maar die zullen vannacht wel terugkomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
De weeen waren weer een beetje afgezakt volgens mij bij BE... Maar das een beetje offtopic
Nikky
Beiden ja. Ook op de EO-jongerendag gestaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
is die nigel echt homo, maar hij is toch in de here, vreemde woordkeuze hier, maar ik bedoel EO-in de here
of ze worden door de "goeie" zang nu alsnog geinduceerd...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh,dat had ik even gemist. Maar die zullen vannacht wel terugkomen.
Niet alle soorten religies verbieden de homo-liefde hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
is die nigel echt homo, maar hij is toch in de here, vreemde woordkeuze hier, maar ik bedoel EO-in de here
Een gelovige kan best ook homo zijn hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef robert2006 het volgende:
Een nieuwjaarskindje zijn is niet leuk hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt? is BE in de begin fase van baren? [afbeelding]
Een nieuwsjaarskindje [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Niet alle soorten religies verbieden de homo-liefde hoor.
Sowieso, een vriend hebben die Ollie heet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:23 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
OMG Ollie met Tffany
Ollie als die lacht lijkt het net een hamster
niet eo met andries knevel, beslist nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een gelovige kan best ook homo zijn hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso, een vriend hebben die Ollie heet...
Ja, niet zó vroeg hequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef SSJKliko het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/154 Idols #33
Ollie B. Bommel en Barbiequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden me konijn ollie genoemd omdat ie zo lief klein wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ze bij de rest ook doen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:25 schreef WaStEd het volgende:
Ok Nigel, we gaan jou ff aankleden als BA en kompleet maar dan ook kompleet voor lul zetten op TV
ECHT! staat hem veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter ;-)quote:
Je hebt bas, ollie en neil. Hoeveel moet je daarvoor doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nigel s wel de beste van de mannen. Maar toch.. het pakt me niet zo.
Koop er nog een! Ollie en Tiffyquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden me konijn ollie genoemd omdat ie zo lief klein was
Echt een mooie stem...... maar hij pakt niet (ofzoiets),quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef itsme het volgende:
Ik heb niets met die jongen.
verleden week had hij van mij er uit gemogen.
ik ook maar toen ging het opeens enorm vals.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef marky het volgende:
Ik kan weer niet goed vinden. In het begin vond ik nog wel aardig
Nigel niet, mutsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alle mannen moeten vandaag gewoon meteen exit.
Niet veel inderdaad. Maar ik vind Nigel ook niet echt geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je hebt bas, ollie en neil. Hoeveel moet je daarvoor doen
Ligt er aan hoe zwaar je bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:28 schreef MNR het volgende:
Kan iemand me even oprapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |