quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:48 schreef djenneke het volgende:
wat een irritant kutnummer
Ik had het niet over de titel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe moest anders de OT luiden?
Vier keer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:15 schreef shmoopy het volgende:
Crowded House.
Hoe vaak staan die in de Top, iemand enig idee?
Was een leuke weer iig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:15 schreef shmoopy het volgende:
Crowded House.
http://top2007.radio2.nl/page/search/crowded%20housequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:15 schreef shmoopy het volgende:
Crowded House.
Het zakt al jaren. Hoort wat mij betreft veeeeel hoger. Misschien volgend jaar eens in mijn lijstje zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Vogel87 het volgende:
Mooi nummer, had wel verwacht dat deze hoger zou staan
Een meisje verkrachtte dit liedje in de Duitse versie van Idols en haar zangkunsten schopte het tot ringtone van Freitag Nacht News.quote:
Van Mike Oldfield & Maggie Reilly is To France ook wel goed, maar die staat er geloof ik helemaal niet in. Mag er van mij in ieder geval ook wel inquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zakt al jaren. Hoort wat mij betreft veeeeel hoger. Misschien volgend jaar eens in mijn lijstje zetten.
Stond er vorig jaar nog wel in, maar is er inderdaad uitgezkt dit jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Mike Oldfield & Maggie Reilly is To France ook wel goed, maar die staat er geloof ik helemaal niet in. Mag er van mij in ieder geval ook wel in
Heb speciaal weer een nieuw radioding voor in de keuken gekocht en gamesgeluiden, mits op eigen kamer, verboden tot na nieuwjaar.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Japan, Chris de Burg voor intellectuelen
Nee, Japan, en vooral Nightporter is primaquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inmiddels zo week geworden van alle Top 2000 muziek, dat ik nu allerlei oude cassette bandjes aan het afluisteren ben uit de jaren '70 en begin '80.![]()
Wat ik daar allemaal op tegen kom...
quote:
welke ken je niet dan? waarschijnlijk zeggen de titels je niet zoveel maar ken je de nummers wel. het lijken me stuk voor stuk wel bekende nummers.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Niet echt nummers die ik ken.
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?quote:
Ga je ledikant es in ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?
Ja MadMaster is de oudste mens op aarde.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor he, dat mensen ouder zijn dan jou?
Tegenwoordig noemen we dat toch een bed?quote:
In mijn tijd jongen...sliep je nog op een zak stro, samen met de muizenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tegenwoordig noemen we dat toch een bed?
Jawel, één van hun mooiste (en langste) nummers...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:06 schreef Neleos het volgende:
Ik ken die van Het Goede Doel niet denk ik
Nee, hij komt mij helemaal niet bekend voor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, ik ken um wel![]()
Al vinnik er niet echt wat aan...
Gezellig toch? Ben je nooit alleenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In mijn tijd jongen...sliep je nog op een zak stro, samen met de muizen
Dat is nou weer niet aardig...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:08 schreef Neleos het volgende:
Ja MadMaster is de oudste mens op aarde.
He gadver zeg...wil ik heul nie aan denkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nou weer niet aardig...
Maar toen Ingetje nog op weg was naar het uiteinde van haar papa zat ik al op de middelbare school...
Sorry, ik ging ook niet graag naar school...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver zeg...wil ik heul nie aan denken
psssttt [2007] De FOK! singles top 100 allertijden!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:13 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer staat in mijn top - tien aller tijden.
Joepie, leuk uurtje.quote:
Yep, maar ik prefereer (en promoot) de versie zonder 'e', de Schotse dus, niet de Ierse of de Amerikaanse...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Duh.... Whiskey (met e)
Je weet waar Thin Lizzy vandaag kwam, he?
Amerikanen hebben geen smaak, maar dit is een iers liedje, en gaat dus over Whiskeyquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, maar ik prefereer (en promoot) de versie zonder 'e', de Schotse dus, niet de Ierse of de Amerikaanse...
Nee, na een halve fles proef je het verschil niet tussen Iers of schotsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:22 schreef GebakkenEi het volgende:
Gewoon drinken, die letter proef je niet.
Pink Floyd? Of bedoel je Live? Overcome staat er al jaren in hoor...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Yoghii het volgende:
1 van de betere nieuwe nummers in de lijst
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:21 schreef cafca het volgende:
Ik heb whiskey leren drinken in Ierland, dus ik prefereer het, mét een e
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:29 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb het singletje van de versie van UB40
Hey, toetsenbord nog steeds niet gefixedquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:29 schreef tong80 het volgende:
Deze vinf ik toch een iets mindere van Elcis
Tong80's richtingsgevoel laat hem in de steek, of hij heeft zich weer voorgedronken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Hey, toetsenbord nog steeds niet gefixed?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:37 schreef tong80 het volgende:
Als ze dit op mijn befravenis draaien kom ik de kist uit om te vragen of het ook een tandje minder kan.
Teveel whisk(e)y in the jar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tong80's richtingsgevoel laat hem in de steek, of hij heeft zich weer voorgedronken.
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik dit niks vind?
Nee hoor, maar ik verslijt je wel voor gek...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik dit niks vind?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik verslijt je wel voor gek...
Ingetje, j'taime...![]()
En dat 3 dagen na kerst...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu beginnen de belletjes pas te rinkelen
Bert Visscherquote:
Zus van Bonnie St. Claire...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Roi het volgende:
Hey, dat is toch dat dronken vrouwtje
Sorry, ik heb cupmaat A...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zingen we allemaal uit volle borst mee?
Geeft niks, ik ookquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef Homdeck het volgende:
En dat alles komt door haaaaaaaar [ afbeelding ]
Volgens mij het 1e nummer dat ik dit jaar hoor waar ik op gestemd hebquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
638 Kinks - Celluloid heroes (1973) 618
Nee hoor, je mag je zwakheden toegeven, dat maakt je sterk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef Jane het volgende:
Is dit het moment om toe te geven dat ik ook een zwak voor John Denver heb?
Hier wel, tot oudejaarsavond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef qonmann het volgende:
Geen duiven op de dam in de top2000.
Da's een toetsenbordquote:
Oh, ik zou juist willen dat Hans het 24 uur per dag deed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef milia het volgende:
Geweldig,de top 2000! Maar als Hans Schiffers de presentator is zet ik de radio meteen op een andere zender. Deze presentator vind ik geweldig
En wat is een toetsenbord in het Engels, de taal die wij heden ten dage beter beheersen dan onze eigenste moerstaalquote:
Ben jij familie van Ingetje of zo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna goed, maar dit is wat Inge bedoelde:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna goed, maar dit is wat Inge bedoelde:
[ afbeelding ]
Een motherboard.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is een toetsenbord in het Engels, de taal die wij heden ten dage beter beheersen dan onze eigenste moerstaal![]()
Da's je moederbordquote:
daar kan je ook best op typenquote:
Zo heet een toetsenbord technisch gezien, ik kan wel goed met het Engels overweg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
OK, jij beheerst het Engels minder goed dan de gemiddelde Nederlander...
Totaal niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Ingetje of zo?
Of ben je haar paragnost?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo heet een toetsenbord technisch gezien, ik kan wel goed met het Engels overweg.
quote:A motherboard is the central or primary circuit board making up a complex electronic system, such as a modern computer. It is also known as a mainboard, baseboard, system board, or, on Apple computers, a logic board, and is sometimes abbreviated as mobo.[1]
Most after-market motherboards produced today are designed for so-called IBM-compatible computers, which hold over 96% of the personal computer market today.[2] Motherboards for IBM-compatible computers are specifically covered in the PC motherboard article.
The basic purpose of the motherboard, like a backplane, is to provide the electrical and logical connections by which the other components of the system communicate.
Dan was ik echt het noorden kwijt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een moederbord...
Kompas recht houden en naald naar de N laten wijzen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan was ik echt het noorden kwijt.
Heb d'r nog ergens op een Bob Dylan-tribute-optreden-dvdtje staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef qonmann het volgende:
Tracy --ken verder geen nummer van haar (meer), maar deze was wel erg goed
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef ikkemikke het volgende:
[ afbeelding ]
De beste gitarist allertijden!
Jepquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
White Flag, het nummer dat ik eigenlijk doodsaai vind, maar toch ga ziten meezingen.
Dat mag uiteraard!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
doet mij ook helemaal niksquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef Berkery het volgende:
Simply Red heb ik ooit eens gezien in het voorprogramma van de Simple Minds. Ook toen vond ik er niks aan.
* Ingetje79 zwaait uitbundig terug en geeft een lekkere dikke kleffe plakzoen erbijquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys komt weer even uitbundig zwaaien en zoenen met Ingetje, MadMaster en Dylanesque
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
* Greys komt weer even uitbundig zwaaien en zoenen met Ingetje, MadMaster en Dylanesque
Als je het over de duivel hebt...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
* MadMaster kust met liefde terug...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Greys het volgende:
Dat had ik twee dagen geleden al in je fotoboekje gegildquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Ingetje, bedankt voor het overbrengen van mijn groeten aan Greys...
Maar om je eigen fobo elke dag te bekijken is zo verwaand...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden al in je fotoboekje gegild
Op dit moment niet...quote:Als ik zeg dat ik Idols kijk ipv Top2000 luister, ben ik dan een cultuurbarbaar?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik Idols kijk ipv Top2000 luister, ben ik dan een cultuurbarbaar?![]()
![]()
Krijg je niet een mailtje als je een nieuw bericht hebt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar om je eigen fobo elke dag te bekijken is zo verwaand...
[..]
Op dit moment niet...
Nee, dat heb ik uitgezet, anders loopt mijn mailbox zo snel vol...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Krijg je niet een mailtje als je een nieuw bericht hebt?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik uitgezet, anders loopt mijn mailbox zo snel vol...
Idols bedoelde ik ..zal me nu weer tot de top2000 beperkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
Daddy Cool was op Idols bedoel je, niet op de radio toch?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Berkery het volgende:
Ik zet het volgende topic vast klaar
Mod je doen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Berkery het volgende:
Ik zet het volgende topic vast klaar
Watte?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef qonmann het volgende:
Heel goed Ingetje79 !
Het openen van het nieuwe topic !!quote:
Integendeel is iets te grof, maar beter dan dit uur i.m.o.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Yoghii het volgende:
Volgend uur iets minder goed?
Dat doet Berkeryquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het openen van het nieuwe topic !! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |