Het zakt al jaren. Hoort wat mij betreft veeeeel hoger. Misschien volgend jaar eens in mijn lijstje zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:34 schreef Vogel87 het volgende:
Mooi nummer, had wel verwacht dat deze hoger zou staan
Een meisje verkrachtte dit liedje in de Duitse versie van Idols en haar zangkunsten schopte het tot ringtone van Freitag Nacht News.quote:
Van Mike Oldfield & Maggie Reilly is To France ook wel goed, maar die staat er geloof ik helemaal niet in. Mag er van mij in ieder geval ook wel inquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zakt al jaren. Hoort wat mij betreft veeeeel hoger. Misschien volgend jaar eens in mijn lijstje zetten.
Stond er vorig jaar nog wel in, maar is er inderdaad uitgezkt dit jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Mike Oldfield & Maggie Reilly is To France ook wel goed, maar die staat er geloof ik helemaal niet in. Mag er van mij in ieder geval ook wel in
Heb speciaal weer een nieuw radioding voor in de keuken gekocht en gamesgeluiden, mits op eigen kamer, verboden tot na nieuwjaar.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Japan, Chris de Burg voor intellectuelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |