Hier wel, tot oudejaarsavond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef qonmann het volgende:
Geen duiven op de dam in de top2000.
Da's een toetsenbordquote:
Oh, ik zou juist willen dat Hans het 24 uur per dag deed!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef milia het volgende:
Geweldig,de top 2000! Maar als Hans Schiffers de presentator is zet ik de radio meteen op een andere zender. Deze presentator vind ik geweldig
En wat is een toetsenbord in het Engels, de taal die wij heden ten dage beter beheersen dan onze eigenste moerstaalquote:
Ben jij familie van Ingetje of zo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna goed, maar dit is wat Inge bedoelde:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bijna goed, maar dit is wat Inge bedoelde:
[ afbeelding ]
Een motherboard.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is een toetsenbord in het Engels, de taal die wij heden ten dage beter beheersen dan onze eigenste moerstaal![]()
Da's je moederbordquote:
daar kan je ook best op typenquote:
Zo heet een toetsenbord technisch gezien, ik kan wel goed met het Engels overweg.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
OK, jij beheerst het Engels minder goed dan de gemiddelde Nederlander...
Totaal niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij familie van Ingetje of zo?
Of ben je haar paragnost?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo heet een toetsenbord technisch gezien, ik kan wel goed met het Engels overweg.
quote:A motherboard is the central or primary circuit board making up a complex electronic system, such as a modern computer. It is also known as a mainboard, baseboard, system board, or, on Apple computers, a logic board, and is sometimes abbreviated as mobo.[1]
Most after-market motherboards produced today are designed for so-called IBM-compatible computers, which hold over 96% of the personal computer market today.[2] Motherboards for IBM-compatible computers are specifically covered in the PC motherboard article.
The basic purpose of the motherboard, like a backplane, is to provide the electrical and logical connections by which the other components of the system communicate.
Dan was ik echt het noorden kwijt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een moederbord...
Kompas recht houden en naald naar de N laten wijzen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan was ik echt het noorden kwijt.
Heb d'r nog ergens op een Bob Dylan-tribute-optreden-dvdtje staanquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef qonmann het volgende:
Tracy --ken verder geen nummer van haar (meer), maar deze was wel erg goed
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef ikkemikke het volgende:
[ afbeelding ]
De beste gitarist allertijden!
Jepquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
White Flag, het nummer dat ik eigenlijk doodsaai vind, maar toch ga ziten meezingen.
Dat mag uiteraard!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |